-Nu imi vine sa cred! Nu credeam ca o sa mai apuc vremea sa te vad in rochie de mireasa!spune mama stergandu-si lacrimile.Eu incerc sa nu ma abtin, deoarece mi se strica machiajul.
-Doamne, fata! Parca ieri eram la scoala si radeam de profesori!spune Tara strangandu-ma in brate.
Chicotesc si o iau si eu in brate.
Jason incepe sa planga, uitandu-se la mine din cap pana in picioare.
-Esti cea mai minunata sora pe care si-o poate dori cineva, si te iubesc extrem de mult! A, si sa nu uitam! Esti cea mai frumoasa mireasa!
Imi sterg repede lacrima, inainte de a imi strica machiajul. Acum astept pe holul bisericii, momentul in care voi deveni doamna Blake. Nici nu imi vine sa cred ca au trecut doi ani deja. I-am promis lui Devin ca o sa ne casatorim cand terminam liceul. Intre timp, a aparut Maya, lumina vietii noastre.
-Succes!
Mama si Tara intra in sala unde va avea loc ceremonia, ocupandu-si locurile.
-Tot surioara mea mica ramai!spune Jason intinzandu-mi bratul, pe care il apuc imediat.
Melodia rasuna, iar usile se deschid in fata noastra, lasand la vedere o sala plina de oameni. Toata lumea isi intoarce privirea spre mine. Ma uit la Devin, care incepe sa planga atunci cand ma vede. Zambetul meu este larg si plin de fericire. E cea mai speciala zi din viata unei femei. Jason ma conduce pana la Devin, apoi se aseaza in primul rad, preluand-o pe micuta Maya de la mama.
-E-esti..m-minunata!spune Devin zambindu-mi.
-Ne-am adunat astazi aici, in fata lui Dumnezeu, ca sa legam destinele a doi tineri, care se iubesc nespus.
Nu imi pot lua privirea de la Devin. Ii sta extrem de frumos in costum. Sa nu mai spun ca arata si sexy.
-Jessica Andrews, de buna voie si nesilita de nimeni, il iei in casatorie pe Devin Blake, si ii juri credinta si iubire pentru totdeauna?
-Da!spun eu hotarat.
-Devin Blake, de buna voie si nesilit de mine, o iei in casatorie pe Jessica Andrews, si ii juri credinta si iubire pentru totdeauna?
-Da!
-In acest caz, va declar casatoriti pana cand moartea vă va desparti. Puteti saruta mireasa!
Devin ma ia in brate, ridicand-ma si sarutandu-ma cu foc. Este cel mai fericit moment din viata mea. De Fapt, al doilea. Primul a fost cand s-a nascut Maya. Sala rasuna de aplauze puternice.
-Mami! Tati!spune Maya venind spre noi.
O ridic in brate si ii sarut obrajii.
-Scumpa mea!spune Devin.
-Te iubesc mai mult decat iti poti imagina!spun eu.
-Si eu! Va iubesc pe amandoua. Sunteti razele mele de soare!
CITEȘTI
Toxic love
Fantasy"Nimeni nu este cine pare a fi" Jessica Andrews, o fata normala traieste intr-o lume anormala. Poate demonul care i-a provocat atata rau sa ii faca inima sa bata pentru el?