-Nu am nimic!
-Ba ai! Nu ma enerva!
Si uite asa o tinem de cand am plecat de acasa, adica de jumatate de ora. Mi-a pierit si pofta de mancare. Super!
-Daca nu taci dracului din gura, nu mai vin nici unde!ii zic eu.
-Ai uitat ca esti in masina mea?! Aici eu dau ordine!
Inainte sa apuce sa blocheze usile, ma dau jos din masina. Noroc ca eram pe loc.
-Acum nu mai sunt!tip eu la el.
-Jessica, treci inapoi in masina!maraie el.
-Nu vreau!spun eu si ma stramb ca un copil mic.
-Nu mai zic si a doua oara!maraie el din nou.
Flutur din mana si incep sa merg pe jos. Bate vantul puternic, iar eu am doar un maieu pe mine si o pereche de pantaloni scurti. Dar orgoliul meu de femeie e prea mare ca sa ma intorc in masina. El ma urmareste incet cu masina, din spate. Deodata simt ceva cald si umed pe nasul meu. Apoi pe mana. Apoi in cap. Rahat, incepe sa ploua! Inainte sa apuc si sa gandesc, incepe sa ploua puternic, cu tot cu fulgere si tunete. Dar nu ma opresc.
-Jessica, treci dracului in masina odata! Nu ma face sa vin dupa tine!tipa el.
-Am zis nu, si nu ramane!tip si eu la el.
Cand ma uit in spate, la masina lui, ma impiedic de o piatra si pic gramada la pamant. La naiba!
-Jessica!
Devin opreste masina si vine sa ma ajute sa ma ridic. Imi intinde mana dar i-o refuz.
-Pot sa ma ridic si singura!
Ma ridic de pe jos si incep iar sa merg.
-Glumesti, nu?!spune el si ridica din spranceana.
-Priveste-ma!ii zic eu mijindu-mi ochii.
Merg inainte pe drum, uda pana la piele. Deodata sunt ridicata de doua brate puternice. Devin ma ia pe sus si ma aseaza pe umarul lui. Ca pe un sac. Ma agit si ii dau cu pumnii in spate.
-Daca nu te potolesti, iti dau o palma peste fundul asta mare!
Nu ar indrazni! Ma agit in continuare si deodata simt palma lui cum ma loveste puternic peste fund.
-Cum iti permit?spun eu intrigata.
-Eu te-am avertizat!
Deschide portiera si ma aseaza pe scaun. Se aseaza si el pe scaunul soferului si porneste masina.
-Realizezi ca o sa trebuiasca sa oprim sa ma schimb, nu?spun eu.
-Defapt, mie imi place mai mult cum arati asa, spune el si isi intoarce scurt capul spre mine.
Imi cobor privirea si vad ca tricoul s-a lipit de piele si a devenit aproape transparent iar eu...nu mi-am luat sutien. La naiba!
Imi acopar pieptul cu mainile iar Devin incepe sa rada cu pofta.
-Nu mai rade ca tampitul!
-Daca nu ai mai fii asa copila nu asi mai rade!
Se intoarce cu capul spre mine si ma priveste lumg, zambindu-mi. Deodata o lumina alba puternica, ma orbeste si ma face sa imi indrept privirea in fata.
-Devin, camionul!tip eu cat pot de tare.
Inchid ochii asteptand impactul. Dar nu mai vine. Devin a intors brusc de volan si a reusit sa il evite la fix. Opreste pe marginea drumului si abea atunci imi deschid ochii.
-Esti bine?!intreaba el fortandu-ma sa ma uit la el.
Dau din cap afirmativ uitandu-ma in gol. Premonitia mea. Dar...accidentul...masina rasturnata?! Poate doar ma insel, si a fost un vis urat.
-La ce te gandesti?
Cuvintele lui Devin ma scot din transa si ma fac sa imi indrept privirea spre el.
-La nimic.
-Esti sigura?
-Da!
In cateva minute, dupa ce am oprit la o benzinarie ca sa ne schimbam, ajungem la scoala, unde ne asteptau domnul director, Marco, si o doamna de la centrul de caritate. Am intarziat vreo zece minute.
-Scuzati-ne!zic eu lasand capul in jos.
-Dar ce s-a intamplat?intreaba domnul director.
Inainte sa apuc sa spun ceva intervine Devin.
-A trebuit sa trecem pana la mine acasa pentru ca am uitat ceva.
Marco se incrunta la el.
-Bine, haideti, urcati!
Devin se duce la masina si deschide portbagajul. Imi iau bagajele si le tarasc pana la microbuz.
-Lasa-ma sa te ajut!Zice Marco si imi apuca de bagaj.
-Te ajut eu!zice Devin.
-Multumesc, Marco!spun eu si ii intind bagajul trecand pe langa Devin.
Ne urcam in microbuz si din pacate sunt trei locuri. Marco intra primul si se aseaza langa geam.
-Jess, nu urci?intreaba el.
-Acum!
Ma urc langa el si inainte sa apuce si Devin sa urce il striga domnul director.
-Stai in fata, cu mine!
-Dar..
-Faceti cu schimbul! Jumatate de drum el, jumatate de drum tu.
Devin ii arunca o privire urata lui Marco si se aseaza in fata. Dupa vreo zece minute de mers intram intr-o padure. Ador peisajele ca acestea. Fac cateva poze cu telefonul, apoi imi las capul pe geamul masinii. Ochii mi se inchid de la oboseala si presimt ca o sa adorm.
-Ti-e somn?intreaba Marco.
-Putin.
-Pune capul la mine in poala si intinde picioarele pe bancheta, daca vrei!zice el.
-Mhm.
Pot sa jur ca l-am auzit pe Devin maraind. Eu tot nu inteleg de ce nu se suporta unul pe altul. Adorm imediat ce pun capul pe picioarele lui Marco.-Scoala-te, frumoasa adormita!
-Hm?
Deschid ochii si il vad pe Marco aplecat deasupra mea. Inchid ochii la loc.
-Inca cateva minute!zic eu somnorasa.
-Nu se poate!spune el.Imediat ii simt buzele calde peste a le mele si un fior imi traverseaza tot corpul. Ii pun mana pe obraz, si il indemn sa nu sfarseasca sarutul. Oh doamne, ce naiba fac?!
-Veniti dracului odata?!se rasteste Devin uitandu-se urat la noi din afara masinii.
Ma ridic repede si imi trec mainiile de cateva ori prin parul ciufulit. Imi iau bagajul din portbagaj si ma indrept spre cabana. Peisajul de aici e mirific. Intram in cabana.
-Deci, avem o problema!spune directorul.
-Care?intrebam noi curiosi.
-Sunt doar doua camere, iar una din ele e a mea!
CITEȘTI
Toxic love
Fantasy"Nimeni nu este cine pare a fi" Jessica Andrews, o fata normala traieste intr-o lume anormala. Poate demonul care i-a provocat atata rau sa ii faca inima sa bata pentru el?