Capitolul 6

256 18 9
                                    

Stau in pat si ma holbez la tavanul pictat din camera mea. L-am pictat acum cativa ani cu stele, din culori care lumineaza noaptea. Acum nu lumineaza pentru ca e ziua.

Inca ma gandesc la ce s-a intamplat la scoala. Oare Marco simte ceva pentru mine? Dar intrebarea adevarata este: oare eu simt ceva pentru el? Pana acum nu l-am vazut decat ca pe un prieten, nimic mai mult. Da, recunosc, este atragator si are un abdomen foarte bine lucrat. Dar nu mai lucrat ca al lui Devin. Stai, de ce naiba ma gandesc la el?! Oh, dar chipul lui angelic. Chiar e un inger, negru mai exact! Bravo Jessica, te-ai indragostit de un inger negru.Stai, sunt indragostita de el?! Oh, la naiba cu baietii!

-Jessica! A venit cineva sa te vada!striga fratele meu de jos.

-Spune-i ca nu-mi pasa, orine ar fi!strig eu inapoi.

-Eu cred ca iti pasa!

Ohh, drace! Nu mai are voie omul sa se relaxeze. Cobor scarile cu incetinitoru.

-Misca-ti fundul ala mare mai repede!striga fratele meu de la baza scarilor.

Imi dau ochii peste cap si ma misc mai repede. Ajung langa Justin si ma uit cu ochii mari la persoana din fata mea.

-Ce cauti tu aici?marai eu printre dinti.

O durere acuta de cap imi provoaca greata. Nu mai vad decat alb in fata ochiilor.

-Jess?

Dar vocile lor sunt departe. Nu mai aud si vad nimic. Deodata ma trezesc intr-o padure. Ce caut eu aici?! Vad o masina neagra , sport apropiindu-se cu o viteza ametitoare. Imi dau seama ca e..Devin?! Ce e cu viteza aia?! Daca il prind... Dar nici nu apuc sa termin propozitia ca un camion vine din fata. Oh, nu!

-Devin ai grija!tip eu cat ma tin plamanii.

Exact cum ma asteptam, masinile se ciocnesc, iar masina sport a lui Devin este aruncata intr-o prapastie. Lacrimile imi curg siroaie pe fata si nu le pot opri. Devin e mort?! Lesin iar.

-Jess?! Jess ma auzi?

Deschid ochii si il vad pe Devin langa mine in pat.

-Devin!zic eu si il imbratisez strans.

-Oho! Si eu ma bucur sa te vad!

-Dar cum e posibil? Tu ai..

-Eu am ce?

Dar inainte sa ii raspund Justin isi face aparitia cu un ceai de menta si o pastila.

-Ia asta, ajuta la durerile de cap. Te simti mai bine?intreaba el.

-Mhm.

Beau putin din ceaiul de menta si il asez inapoi pe noptiera.

-Eu am ce, Jess?intreaba el curios.

-Tu ai..venit pe la mine!

Decid sa nu le spun inca ce am vazut. Nici eu nu stiu ce am vazut.

-De ce?intreb eu.

-Pai am venit sa te ajut sa iti faci bagajele!

-Pentru?

-Mergem in tabara de caritate!spune el cu un zambet larg.

-Ce?!Mergem?!

-Pai, legat de asta...l-am intrebat pe domnul director daca pot sa vin si eu si nu a putut sa refuze!

Asta imi mai lipsea. O luna de teroare cu Devin. Si mai e si Marco acolo..sper sa fie vrei fata pe acolo caci nu vreau sa dorm cu un baiat.

-Ah, splendid!zic eu si ma asez din nou in pat.

-Stiu!spune el.

Ma asez mai bine in pat. Devin si Justin se holbeaza la mine ca la un unicorn.

-Ce ar fii sa va duceti voi frumusel in sufragerie si sa va uitati la ce va pofteste inima pana eu imi fac bagajul?intreb eu aratand spre usa.

-Nu, nu! Am venit aici sa te ajut sa iti faci bagajul!zice Devin.

-Nu sunt handicapata, Devin! Pot si singura!ma rastesc eu la el.

-Daca asa vrei tu!zice el si ridica mainile in semn de capitulare.

Ies afara din camera si rasuflu usurata. Imi iau bagajul de pe dulap dupa mai multe incercari nereusite. Inaltimea, n-ai ce sa faci! Imi apuc niste tricouri si perechi de pantaloni si le pun in bagaj. Cotrobai prin dulap sa aleg lenjerie. Ridic perechea mea preferata din dantela neagra. Usa se deschide rapid.

-Hei ai ter...

-Tu nu stii sa bati?!strig eu la el punand lenjeria inapoi in dulap.

-De abia astept sa te vad peste mine, imbracata cu aia!spune el zambind pervers si imi face cu ochiul.

-Iesi din camera mea, perversule!spun eu si arunc cu o perna in el.

Se fereste la timp, inchizand usa in urma lui. Ma uit in oglinda si vad ca am obrajii mai rosii ca racul. Ce se intampla cu mine?!

Termin de impachetat tot ce imi trebuie si cobor in sufragerie.

-Gooolll!!striga amandoi ca niste tampiti.

-Mai am si eu timpane, ca sa stiti!zic eu plictisita.

-Mergem?intreaba el.

-Mda! Pa, Justin!spun eu imbratisandu-l.

-Pa, soare!zice el. O sa imi fie dor de tine!

-Nu fii copil, e doar o luna!spun eu si incep sa rad.

-O luna fara tine e ca un tort fara ciocolata! Degeaba!

Incep sa rad si imi dau ochii peste cap.

-Pa!saluta si Devin si ne indreptam spre masina.

Imi deschide portbagajul si imi asez bagajul langa al lui. Ma asez pe locul din dreapta soferului si ma fac comoda.

-Inainte sa plecam spre scoala, trecem pe la Starbucks si la McDonald's!zic eu in timp ce imi pun centura.

El isi da ochii peste cap si isi aseaza si el centura.

-Nu vreau sa imi murdaresti iubita!

-Care din ele?!intreb eu dandu-mi ochii peste cap.

Daca ar fii sa isi numere iubitele nu i-ar ajunge degetele de la maini si de la picioare. Se uita spre mine cu o privire nedumerita.

-Aaa, te refereai la masina..

El incepe sa rada. Bravo, Jessica! Tocmai i-ai demonstrat cat esti de proasta! Rade atat de tare incat se tine cu mana de burta. Ma intorc cu spatele la el si ma uit pe geam.

-Hey, hey!zice el si isi pune mana pe umarul meu. Ce ai?

-Nimic, hai sa mergem!

Toxic loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum