Capitolul 1

569 24 1
                                    

Scoala mea nu era una normala. In Redwood, traiau multi oameni cu puteri supranaturale. Cum ar fi ingeri cazuti, demoni, vampiri, varcolaci si vrajitoare. Prietena mea este o vrajitoare foarte puternica. O cheama Tara. Ne stim de la gradinita, si inca suntem cele mai bune prietene.

-Hey, J!zice Tara luandu-ma in brate.

-Hey, T! Mergi la ora?

-De data asta da! A zis ca nu ma trece clasa daca mai am o sigura absenta!

Tara era genul de persoana care isi facea propiile reguli, deoarece de celelalte nu ii pasa. Ma apuca de cot, si pasim impreuna pe holul scolii, spre clasa aflata la cealalt capat. Intram, iar profesorul deja a ajuns.

-Domnisoara Adams, ce surpriza sa va revad!zice domnul de matematica, sarcastic, fiind surprins de prezenta Tarei.

Aceasta isi da ochii peste cap plictisita si ma trage dupa ea in banca.

-Il vad eu iesind la pensie!zice ea fixandu-l cu privirea.

Chicotes usor si incep sa scriu de pe tabla. Matematica e o materie grea, dar si enervanta.

-Domnisoara Adam, rezolvati acest exercitiu! Luati-o ca pe un cadou de bun-venit.

Toata clasa incepe sa rada, iar eu o aud pe Tara maraind. Pacat ca nu putea sa foloseasca magia la scoala. Se ridica din banca si paseste spre tabla. Eram sigura ca nu stie exercitiul. La fel ca si toata clasa, inclusiv domnul profesor, raman socata sa vad ca Tara a stiut exercitiul perfect.

-Merit un zece, nu e asa?zice ea facandu-i cu ochiul profesorului, apoi se indreapta spre banca.

-Felicitari, sunt mandra de tine!spun eu, luand-o in brate.

Profesorul iese din clasa la sfarsitul orei. Imi strang cartiile de pe banca si ma indrept spre hol. Deodata simt o prezenta intunecata. Oh, nu! Nu ei! Dupa cum banuiam, imediat isi fac aparitia Devin, regele scolii, impreuna cu grupul lui. Devin era cel mai puternic demon din scoala asta. Fara sa imi dau seama tremuram de frica.

-Vai, vai, vai! Ca sa vezi! Micuta Andrews!spune el razand.

Incerc sa plec, dar sunt lipita imediat de dulap. Cat il uram pe baiatul asta!

-Ti se pare ca am plecat eu?zice el uitandu-se cu ura.

-N-nu..

-Atunci nu, dar acum da!

Jason apare din multime si imi ia apararea.

-Ce vrei, muritorule?intreaba Devin plictisit.

-Sa o lasi pe sora mea in pace!

-Oh, si daca nu vreau?!

Imi pune mana pe obraz, si ma mangaje usor. Nu vreau sa ma atinga! Vreau sa plece naibii odata! Mainile imi tremurau pe langa corp.

-Ia-ti labele de pe ea!zice Jason pasind spre noi.

-Tu chiar nu intelegi ca am tot ce vreau?tipa Devin.

Jason se incordeaza, si simt cum mai are putin si explodeaza de nervi.

-Si o vreau pe ea!spune el ranjind malitios, aratand spre mine.

Inghit in sec, simtind cum spaima ma cuprinde. Am mai avut "intalniri" ca asta pana acum, dar niciodata nu a spus ca ma vrea. Eu nu il vreau. Profitand de momentul lui Devin de neatentie fug si ma strecor in spatele fratelui meu.

-Devin, ce nu intelegi sa pleci dracu de aici?!zice Tara, fulgerandu-l cu privirea.

-Oh, si micuta vrajitoare-problema! Acum ce?! O sa faci "hocus-pocus" si o sa dispar?zice el si incepe sa rada.

Tara zambeste malefic. Oh nu, cunosc privirea aia..nu e de bine. Deodata il vad pe Devin prabusindu-se la pamant si tinandu-se cu mainile de cap. Tipa disperat dupa ajutor.

-Cateva trucuri invatate de la mama!zice ea fluturand bagheta, pe care o tinea ascunsa in cizma, apoi pleca.

-Hai sa mergem, Jess!zice fratele meu si ma ia de brat.

Celelalte ore au fost foarte plictisitoare, dar in acelasi timp, imi era teama sa ies din clasa la sfarsitul lor. Merg impreuna cu Jason acasa. Pe drum nu imi zice nimic. Cand ajung acasa ma duc direct in camera mea. Ma asez pe pat si meditez in legatura cu ce s-a intamplat astazi.

"O vreau pe ea!". Cuvintele lui Devin ini rasuna in minte, ca un ecou, producandu-mi teama.

-Esti bine, soare?

-Tu nu stii sa bati?!intreb eu dandu-mi ochii peste cap.

De cand ma stiu, nu l-am vazut pe Jason sa bata la usa.

-Nu, nu sunt!zic eu facandu-i loc langa mine.

-E legat de acel demon, nu?

Incuvintez din cap, iar el ma strange la pieptul lui.

-Stai calma, nu o sa iti faca nimic!

-Mda, sigur!

-Piscotel, uite-te la mine!

Imi ridic capul si ma uit in ochii lui albastrii ca gheata.

-Promit ca nu o sa ii permit sa se atinga de tine!spune el, stergandu-mi lacrimile.

-M-multumesc!zic eu, fortand un zambet.

-Acum nu boci atat, si hai sa profitam de faptul ca ai nostrii nu sunt acasa!zice el, luandu-ma de mana.

Ma trage dupa el pe scari. In sufragerie ne astepta Mike. Mike e cel mai bun prieten al lui Jason.El e varcolac. Are o putere mare, deoarece e nascut varcolac, nu transformat. La fel si Devin. E nascut demon, nu transformat.

-Hey, amice!zic eu.

-Hey, micuto!

Mike e un al doilea frate pentru mine.

-Ce mai faci? Cum iti mai e viata?il intreb eu.

-Eh, ca de obicei. A ta? Ce ai facut azi la scoala?

Deschid gura sa zic ceva, dar sunt oprita de vocea lui Jason.

-Si, vrei popcorn?

-Desigur!

-Am si bautura daca vrei!zice Jason zambind si fluturand o sticla de whiskey in mana.

-Cum pot sa te refuz?!zice Mike

Jason se aseaza pe canapea langa noi.

-Ce f..

-The ring!strig eu cu Mike deodata.

Incepem sa radem, iar Jason pune filmul. Presimt o zi distractiva.

Toxic loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum