Mokyklos sporto salė buvo išpuošta įvairiomis dekoracijomis. Prie vieno staliuko sėdėjo mokytojos, kurios turėjo prižiūrėti tvarką salėje, tačiau jos visiškai nekreipė dėmesio į mokinius ir šnekučiavosi tarpusavyje. Gale priešais įėjimą, ant scenos, už aparatūros stovėjo didžėjus. Daugelis mokinių šoko, šokių aikštelėje, o kiti sėdėjo prie staliukų šnekėjosi su savo draugais arba vieni patys sėdėjo ir žiūrėjo į šokančius mokinius.
-Nori pašokti? – paklausė Džeisas.
-Žinoma, - šyptelėjau.
Džeisui paėmus mane už rankos, per kūną nubėgo šiurpuliukai. Nusišypsojau pati sau ir leidausi vedama Džeiso į šokių aikštelę.
"I was 16 with a rocket
And some sunshine in my pocket
It was how you used words I didn't know
And the way you said my name
And cut up peaches and them brown eyes
Little flame that we pretend doesn't glow."Jaučiausi tarsi pasakoje. Šokau su vaikinu, mokyklos šokiuose su nuostabia suknele ir mano širdis tiesiog plazdėjo iš džiaugsmo.
-Šiandien galėsi išbraukti dar vieną punktą, - tarė Džeisas ir šyptelėjo.
-Šeštą jei tiksliau, - pridūriau.
-Nejaugi moki visą tą sąrašą atmintinai, - nusijuokė Džeisas.
X
-Tu nepatikėsi, - tarė Ariana. Stovėjau atsitrėmusi į sieną, kol Ariana pudravosi veidą.
-Kuo? – paklausiau.
-Evanas nerealiai mielas, - sukikeno.
-Nauja simpatija? – pavarčiau akis.
-Iš tiesų, ar matei Meisoną? – pakeitė temą.
-Ne, -papurčiau galvą. – O tu?
-Ne, - atsakė.
-Keista, - nusistebėjau. Mačiau, jog Ariana taip pat nustebusi.
-Negali būti, jog jis praleis šokius, - tarė.
-Nemanau, kad praleis. Gal tiesiog nusprendė atvažiuoti vėliau, - gūžtelėjau. – Juk žinai, jog jis nepraleistų nei vienos krepšinio treniruotės su draugais.
-Bet taip pat nepraleistų ir šokių, - tarė.
-Ariana, - atsidusau. –Nusiramink, eik ten, - parodžiau į duris. - Ir gerai praleisk vakarą, pasilinksmink su Evanu. Ir prašau, negalvok apie Meisoną.
-Kaip aš galiu apie tai negalvoti?
-Leisk Evanui tai padaryti, - pakilnojau antakius.
Ji nusijuokė.
-Bet prižadėk, kad parašysi Meisonui ir paklausi kas nutiko, - tarė rimtai.
Pažvelgiau į draugę abejojančiu žvilgsniu, tačiau jos žvilgsnis mane nužudė.
-Gerai, - atsidusau. –O dabar eime, - tariau ir abi išėjome iš tualeto. Nužingsniavome prie staliuko, prie kurio sėdėjome aš, Džeisas, Ariana, Evanas, Otonas ir Megan. Megan su Otanu vėl šoko.
-Apkerėk mane, - tarė Ariana priėjusi prie Evano taip tyliai, kad girdėjo tik Evanas ir aš. Prapliupau juoktis, o Evanas sumirksėjo ir netrukus palinksėjo ir atsistojęs išėjo su Ariana pro salės duris.
Atsisėdau ten, kur sėdėjau anksčiau.
Džeisas atsisuko į mane ir nusišypsojo.-Ar jau sakiau, kad nuostabiai atrodai? – paklausė.
DU LIEST GERADE
Everything I Didn't Say
JugendliteraturDelice Kinley nuo pat vaikystės kovojo su sunkia liga. Ligoninė, pastovūs tyrimai, vis nauji vaistai buvo jos kasdienybė. Visą gyvenimą Delice įsivaizdavo nespalvotą. Tik vienas dalykas jai teikė laimę - jos šeima. Tačiau jos gyvenimas pasikeičia, k...