-Niekad dar nebuvau taip prarėkusi balso, - pasitrynė kaklą Megan ir aš sukikenau.
-Reiškia dar nesi buvusi mano vakarėlį, - mirktelėjo Garetas ir aš nusijuokiau. Deimonas pavartė akis.
-Evanai, - kreipiausi į vaikiną, kuris ėjo priešais mane ir jis atsisuko.
-Taip?
-Ačiū, - nusišypsojau.
-Aš tik padėjau įsmukti, - jis gūžtelėjo.
-Iš tikrųjų, džiaugiuosi, kad lipau per tą nelemtą tvorą, - sukikeno Megan.
-Matot! – sušuko Ari. –Ir niekas mūsų nepagavo...
X
Likus valandai iki Naujųjų metų visi sėdėjome kavos bare, kuris, kaip nekeista, dirbo.
Aš gėriau karamelinę kavą ir tiesiog lydžiausi dėl tokio nuostabaus skonio.
-Turėsiu dažniau čia lankytis, - tarė Ariana ir aš jai pritariau.
-Daugiau nei dažniau, - įsiterpė Megan.
-Už penkiolikos minučių išeisime, -pranešė Otonas.
-Nee, - suzyziau.
-Aš irgi neisiu, - tarė Megan ir mes suplojome delnais.
-Eisit, kaip didelės, - tarė Evanas.
-O kur mes eisime? – paklausė Deimonas.
-Į tokią vietą nuo kurios labai gerai matysis fejerverkai, - atsakė Džeisas.
Ariana sunkiai atsiduso.
-Ar toli eisim? Nes jaučiuosi išvargusi po to koncerto, - tarė Ari.
-Kadangi mano ir Otono namai arčiausiai, pasiimsime mūsų mašinas ir ten nuvažiuosime, - paaiškino Evanas.
-Gerai, tik palaukit aš einu dar vienos kavos, - tariau ir visi nusijuokė.
X
-Aš važiuosiu su Evanu, - tarė Ariana.
-Aš taip pat, - tariau.
-Atsiprašau, bet priekinė keleivio sėdynė užimta,- sukikeno Džeisas ir nuskubėjo atsisėsti į priekį.
Nusijuokiau.
-Su manim likusieji, turbūt, -gūžtelėjo Otonas ir Megan nusijuokė.
Netrukus pajudėjome iš vietos. Tylėjome, tačiau per radiją pradėjo groti Bruno Mars „24K Magic“ ir Ariana atsisuko į mane.
-O ne, - sudejavau ir netrukus draugė ėmė dainuoti.
-Tonight
I just want to take you higher
Throw your hands up in the sky
Let's set this party off right.-Naagi, Delice, - bandė įkalbėti draugė.
-Ne, - papurčiau galvą ir sukryžiavau rankas ant krūtinės.
-Players, put yo' pinky rings up to the moon
Girls, what y'all trying to do?
24 karat magic in the air
Head to toe so player
Uh, look out! – pradėjo dainuoti Evanas.Nusijuokiau. Pirmą kart girdėjau, kaip jis dainuoja, bet sakau atvirai, geriau nė negirdėt.
-Nagi, Džeisai, tavo eilė! – sušuko Ari.
-Pop pop, it's show time
Show time
Guess who's back again?
Oh they don't know?
Oh they don't know? - Dabar jau dainavo ir Džeisas. Visi atsisuko į mane. Pavarčiau akis.
DU LIEST GERADE
Everything I Didn't Say
JugendliteraturDelice Kinley nuo pat vaikystės kovojo su sunkia liga. Ligoninė, pastovūs tyrimai, vis nauji vaistai buvo jos kasdienybė. Visą gyvenimą Delice įsivaizdavo nespalvotą. Tik vienas dalykas jai teikė laimę - jos šeima. Tačiau jos gyvenimas pasikeičia, k...