Anetė ir Džonas Kinley turėjo apsiprasti gyventi be vienos iš dukrų, tačiau praėjus sunkiam laikotarpiui jie vėl tapo laimingi.
Vėl ėmė lankytis koncertuose ir kepti blynus sekmadieniais bei dainuoti dainas, kurios priminė senus laikus.
Marta ir Katalina Kinley kurį laiką jautėsi vienišos, bet gėdėjimo laikotarpiui pasibaigus tapo tomis pačiomis išdykusiomis būtybėmis, kaip ir anksčiau.
Marta užaugusi nusprendė, jog nori dirbti su gyvūnais, todėl tapo veterinare. Katalina pasirinko savo vyresnėlės sesers būdą ir domėjosi žvaigdėmis, kol vieną dieną įstojo į universitetą ir mokėsi astronomijos, o pasitaikius galimybei įsidarbino „Nasa“ kompanijoje.
Ariana baigusi mokyklą išvažiavo į Los Andželą, įstojo į universitetą ir tapo rūbų dizainere. Nors jai ir nepasisekė su Meisonu, ji susibendravo su vienu iš savo gražuoliukų modelių ir netrukus buvo iškeltos didžiulės vestuvės.
Meisonas po mokyklos pasiliko Sietle ir studijavo psichologiją, ko iš tikrųjų niekas nesitikėjo. Baigęs universitetą tapo garsiu psichologu ir net parašė knygą.
Alan įsikūrė Venecijoje, nes Florencijoje jam nelabai patiko, ir toliau tapė. Savo piešiniais jis tapo toks garsus, kad jo keli kūriniai buvo pakabinti Akademijos galerijoje. Viename piešinyje gerai įsižiūrėję galite pamatyti Delice bruožų merginą, kuri skaito knygą kavinėje, gerdama kavą su karamele.
Na, o Džeisas baigęs mokyklą, kaip ir buvo prižadėjęs savo meilei, išvažiavo į Vašingtono universitetą. Ten tapo didžiule universiteto pažiba ir baigęs jį tapo garsiu futbolininku.
Nuo Delice mirties praėjus keturiems metams jis sutiko rudaplaukę merginą Nensę, kuri kiekvieną vakarą kažką rašydavo, atsisėdusi ant suoliuko priešais fontaną, Vašingtono skvere.
Vieną dieną jis įsidrąsino ją užkalbinti ir po to nepasigailėjo. Po kelių metų jie jau buvo apkeliavę pusę pasaulio, o mergina buvo išleidusi knygą apie netikėtą meilę, pasirodžiusią Vašingtono skvere.
Džeisas ir vėl jautėsi laimingas, o dar laimingesnis tapo, kai vėšėdami Tojamoje, Japonijoje, Nensė pranešė, jog ji laukiasi.
Po devynių mėnesių jiems gimė dukrelė, kurią jie pavadino Delice. Nensė neprieštaravo, nes žavėjosi nelabai laiminga istorija, nutikusia jos mylimui vaikinui.
Po dukros gimimo, Džeisą užplūdo prisiminimai apie jo seną meilę Delice.
Išėjęs į balkoną ir pažvegęs į žvaigždėtą dangų jis tarė:
„-Tu sugrįžai.“
PABAIGA.
xxxx
Ir štai. Pabaiga. Keista. Net labai keista.
Everything I Didn't Say yra ir bus mano numylėtinė istorija. Prieš maždaug devynis mėnesius ji man asocijavosi su pabėgimu. Pabėgimu nuo realybės, nuo senelio ligos. Bet netoli nubėgau, ką? Prie kitos ligos... Tik šį kart Delice ligos.
Galiu drąsiai teigti, jog mane įkvėpė mano vienas brangiausių žmonių pasaulyje, kuris taip ir nebeišvydo nei vienos mano istorijos, kurios taip laukė.
Bet AČIŪ, Seneli, už didelį palaikymą, kuris vis dar skamba mano mintyse❤Kitą AČIŪ noriu pasakyti Readbooksblowminds_! Be Tavęs, ši istorija nebūtų pasiekusi wattpado platybių💙
O didžiausio AČIŪ nusipelno mano skaitytojai!🙊 Tai Jūs esat tas varikliukas, kuris užveda parašyt dar vieną dalį, kai visiškai nenori to daryti. Dėl Jūsų komentarų ir žvaigždučių mano veidą nušviesdavo šypsena. Ir vien tik dėl Jūsų ši istorija pasiekė #1 teen fiction kategorijoje! Neturiu žodžių apsakyti, kaip aš jus visus dievinu ir labai džiaugiuosi, jog manęs nepalikot viduryje istorijos!💚
Nors Delice ir neteko nugyventi ilgo gyvenimo, bet ji suprato tris dalykus, kurių noriu palinkėti ir jums:
1.Žavėkis kiekviena akimirka.
2.Nedelsk ir nevaistyk laiko veltui.
3. Tiesiog gyvenk!Ši istorija man padėjo pažvelgti kitu kampu į gyvenimą. Padėjo suprasti, jog po viso to esu neviena, turiu žmonių, kurie nuolatos yra šalia manęs. Kiekvienas mano gyvenime sutiktas žmogus yra ypatingas ir turi savo misiją.
Todėl jaučiuosi be galo dėkinga VISIEMS, kurie leido pasakyti su šia istoriją VISKĄ, ko aš dar nebuvau sakiusi!💛
One & only puff_0🌙
YOU ARE READING
Everything I Didn't Say
Teen FictionDelice Kinley nuo pat vaikystės kovojo su sunkia liga. Ligoninė, pastovūs tyrimai, vis nauji vaistai buvo jos kasdienybė. Visą gyvenimą Delice įsivaizdavo nespalvotą. Tik vienas dalykas jai teikė laimę - jos šeima. Tačiau jos gyvenimas pasikeičia, k...