Era în jur de ora 130 .Petrecerea devenise foarte violentă pline de alcool și fum de toate felurile și foarte obositoare pentru mine .După vreo două ore mai retrase Samp într un colț cu un pahar de suc de portocale și stăteam pe telefon .Ai pierdut Send deja pe băieți care se lăsaseră influențați de aburii alcoolului .
O cunoscusem pe Sara sora lui Denis cred că singura persoană în afară de mine de la acea petrecere care mai gandi limpede .Era o fata tare simpatică de 16 ani cu părul roșcat și un zîmbet care binedispune pe oricine .Am vorbit despre cărți muzică filme excursii și despre Vlad și Cristi normal .Se pare că în copilărie fusese prietenă cu sora vitregă a băieților pe numele ei real Delia însă odată ce se apucase de vlog se schimbase foarte mult .Nici acum nu știu dacă este adevărat Însă a fost o poveste frumoasă .
-Și cum este să fii iubita unui băiat cu sute de mii de admiratoare din toată țara ma intrebati zâmbind .
-După cum se vede există unele momente cand nici nu ma mai cunoaște Dar pe mine să mă mai și iubească Iar am răspuns ironică Dar bine dispusă .
Am râs și am făcut împreună un Snap .Nu sunt mare amatoare a așa ceva însă în asemenea momente tinela atmosferă .
La un moment dat am decis să părăsim curtea sa avem parte de puțină liniște căci durerea de cap ,pune stăpânire pe amândouă .Am un mers în susul străzii și ne am oprit între un mic părculeț unde ne am așezat pe o bancă .
-Crezi că ne vor observa absența am întrebat Analizând frunzele copacilor din fața mea .
-Ma indoiesc ca să răsară .
Am continuat să purtăm discuții de umplutură însă în cele din urmă oboseala a pus stăpânire pe mine iar Sara a observat .
-Nu ai vrea să mergem să ne odihnim puțin a întrebat amabilă .
-Credeam ca nu ma mai intrebi .
Ne am îndreptat din nou către petrecere Însă am intrat în casă pe ușa din spate ca să fiu văzută de cât mai puține persoane .Casa era decorată simplu și sobru așa în stilul Fraților pe care îi cunoscusem deja .Am urcat la etaj și neam oprit în capătul unui coridor scurt unde Erau două uși negre față în față .
-Asta e camera mea a spus seara pe o voce scăzută .Dincoace e o cameră neocupată de rezervă poți dormi liniștită aici .
Am încuviințat și am intrat în camera indicată .Nu am stat prea mult să o admir și doar mama întins în pat și am scos telefonul din geantă .
"01:37! Of, Sper să nu mai dureze mult ."am gândit și apoi am adormit .
Somnul mi a fost întrerupt de sunetul usi care se deschide .Mam gandit ca Isara așa că am încercat să deschid ochii ca să verific însă silueta pe care am vazut o nu se prea potrivește fetei .
"Dennis! Ce naiba cauta aici ?"
Iar somnul ma cuprins Din nou .
Am fost trasă undeva la granita lumii viselor cu cea reală de un miros puternic de alcool .Am încercat să mă mișc Însă a fost imposibil .
-Ce naiba "am întrebat în mintea mea și un scâncet misit printre buzele întredeschise .
Am simțit o căldură ciudată pe frunte iar apoi ceva mare părea să se miște în jurul meu ...
Am rămas liniștită însă o presiune ciudată cu un tinua să mă opresc .Nu ma puteam nici străzi nici să adorm la loc .
Dintr o dată o presiune puternică o durere cruntă mea cuprins cavitatea abdominală .Am strigat din toate puterile însă urechile mele nu au auzit nimic .
Durerea persistă și am încercat să mă zbat însă ceva mai imobiliza .
"Ce cosmar e asta?"
Ok dragilor cartea cu Zappy TV este prostată .Se numește Ceardaș la miezul nopții are trei capitole și blană .Aruncati un ochi și pe acolo eventual o parere !Eu una mă simt indragostita de ea .
CITEȘTI
A fi sau a nu fi Munteanu?
FanfictionSalut! Eu sunt Elena, dar prietenii imi spun Ell. Bine, familia. Nu am prieten. Sau toată ziua in casa si stiu pe derost videoclipurile tuturor vlogerilor români. Dar poate viata mea se va schimba daca ies din casa.