1. Fan meet

488 25 3
                                    

Eram în camera mea.  Stăteam în mijlocul patului cu laptopul în brațe și mă uitam la un videoclip de la The link, unul din youtuberii români pe care eu îi ador. Eram foarte concentrată la el și la prietena lui, astfel încât nici nu am observat-o pe mama care intrase în cameră și se așezase pe marginea patului.

-Tot pe internet stai? m-a întrebat ea dezamăgită.

-Pai și ce vrei sa fac? Nu am prieteni cu care să ies sau școala la care să mă duc, toate viata mea este în fața unui ecran.

-Bine, dacă tot iți plac copiii ăștia atât de mult... Haide să îi cunoști și în realitate. Am citit că va fi la noi în București săptămâna viitoare un eveniment și o să fie toți prezenți și am luat deja bilet. Poate o să îți faci prieteni noi.

După ce mama a plecat din Camera mea, am verificat și chiar așa era. Săptămâna următoare avea să aibă loc unul dintre cele mai mari fan meetinguri din România. Chiar eram entuziasnata. Nu imi venea sa cred ca peste 7 zile voi sta sub acelasi acoperis cu toti cei pe care ii admir, de la vlogeri, la ganeri, la stand-up-ari si asa mai departe.

Cele 7 zile au trecut foarte repede și entuziasmul meu creștea cu fiecare secunda. Aveam cea mai tare mama din lume.

În dimineața zilei evenimentului m-am trezit foarte devreme. Emoțiile nu ma mai lăsau să dorm. M-am pregătit să arăt cât mai bine, deși nu mai ieșisem din casă de o luna.

Am ajuns in fata sălii uriașe și simțeam cum ma lasa picioarele. Stiam ca voi iesi un om diferit de cel care intra.

A fi sau a nu fi Munteanu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum