Bilinmeyen Numara: Merhaba, Penetrator.
Bilinmeyen Numara: Nasılsın?
Schistad: Numaranı kaydetmemişim güzelim. Dün geceden değil mi? Iben.
Bilinmeyen Numara: Dün geceden dediğin kızın adı Sara.
Schistad: Üzgünüm, Sara.
Bilinmeyen Numara: Ve ben o değilim.
Bilinmeyen Numara: Büyük ihtimalle dün gözünün bile değmediği kızlardan biriyimdir.
Schistad: Bilmiyorum ama...Gözüme kestirdiğim biri vardı ve çok güzeldi, kahretsin.
Schistad: Kızın ismini bulamıyorum, kim olduğunu bile bilmiyorum. Ama aklımdan çıkmıyor.
Schistad: Bu çok çekici.
Schistad: Kusura bakma ama onun dışında kimseye bakamadım.
Bilinmeyen Numara: Sara?
Schistad: Bir partiydi, herhangi biriyle olmamam ilgi çekerdi.
Bilinmeyen Numara: Kızın yanına gitmedin mi?
Schistad: Sorun da bu. İlk defa bir kızdan çekindim. Sanki etrafı dikenli tellerle çevrili gibiydi.
Bilinmeyen Numara: Vay canına Penetrator!
Bilinmeyen Numara: Birine abayı yaktın mı yoksa?
Bilinmeyen Numara: Noel partisindeki herkesi tanıyordum. Yani tanıttılar.
Bilinmeyen Numara: İstersen yardımcı olabilirim.
Schistad: Senin bana aşık olman filan gerekmiyor mu?
Bilinmeyen Numara: Niye?
Schistad: Hani gizli numaradan mesaj attın filan. Bana aşkını ilân etmen gereken kısımda kızın kim olduğunu bulmaya çalışıyorsun.
Bilinmeyen Numara: Tam bir klişesin.
Bilinmeyen Numara: Ama fena yakışıklısın.
Bilinmeyen Numara: Tarif et, değişebileceğini sanmıyorum. Sadece oyalanmak için uğrayacağın bir durak işte.
Schistad: Pekâla.
Schistad: Kız kumraldı. Yeşil ve mavi karışımı gözleri vardı. Tanrım, hatırladıkça deliye dönüyorum. Yanakları al aldı ve dudaklarında rengini bir türlü unutmadığım kırmızı bir ruj vardı. Kafasına şu noel şapkalarından takmıştı. Üstüne ne giydiğini bile hatırlamıyorum.
Bilinmeyen Numara: Sen ve bir kızın vücudunu süzmemek?
Schistad: Siyah bir etek giydiğine yemin edebilirim.
Schistad: Ne diyebilirim ki? Güzel bacaklar.
Bilinmeyen Numara: Şimdi bir küfür ederdim. Ama yatağımda tepinmek gibi bir uğraşım var. Bir saniye.
Schistad: Buradan bana aşık olduğunu mu çıkarmalıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jente blomster; [chris + eva]
FanfictionBilinmeyen Numara: Bu yüzden kendimden nefret ediyorum Penetrator ama... Bilinmeyen Numara: Galiba sana çok fena aşık oldum ben. Schistad: Ben çiçekleri kendi bedeninde güzelleştiren bir kıza kapıldım, bilinmeyen. Üzgünüm. skam #1 chriseva #1 herman...