Chris yanımda otururken ve televizyonda bir türlü odaklanamadığım bir film oynuyor iken beynimi yiyip bitiren düşüncelerin dudaklarımı hareket ettirmesine izin verdim. Bunu artık yapmam gerekiyordu. Aramıza yalanların ve sırların girmesini istemiyordum.
"Christoffer."
"Eva Kviig."
Yüz ifadesini inceledim. Her an ona buradan gitmesini istediğimi söylememi bekliyormuş gibi gözüküyordu. Ne zaman bir şey söylemek için dudaklarını aralasam güzel yüzünde aynı korkulu mimiklerini görüyordum. Beni kaybetmekten korkuyordu.
Koskoca iki gündür evimde kalıyordu. Bu kadar rahat olmamızın sebebi ise annemin iş için şehir dışına çıkmış olmasıydı. Kısa süreliğine de olsa beni suçlayan bir çift göz yoktu etrafımda. Bütün bu olayları daha sonraya ertelemişti ve kızını bu berbat psikolojisiyle koskocaman bir evde baş başa bırakmıştı.
"Benim sana önemli bir şey söylemem gerek. Ve bu söylediğim şey yüzünden muhtemelen benden nefret edeceksin." Kaşlarını çattı ve bedenini bana doğru döndürdü. Kalbim göğüs kafesini parçalarcasına atıyor, vereceği tepkiye göre durmayı ya da atmaya devam etmeyi bekliyordu. "Buna daha fazla devam etmek istemiyorum." Dudaklarının titrediğini ve gözlerinin birdenbire acıyla parladığını gördüm. Başımı iki yana salladım. "Aramızdaki ilişkiden bahsetmiyorum." Saçlarını karıştırdı. Bende saçlarımı omzumun ardına ittirip derin bir nefes aldım. Hemen sonrasında ellerimle oynamaya başladım. Üzerime örtülü olan yeşil yumuşak battaniyeyi koltuğun üzerinde rahat bir pozisyon alıp sırtımı yaslarken kendime doğru çektim. "Yani bu da bizim aramızdaki ilişki aslında ama..."
Chris, bana yaklaşıp inat ederek yine önüme düşmüş olan saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı. Ardından parmakları yanağımı okşadı. "Güzelim, seni bu kadar zorlayan ne bilmiyorum. Ama canını sıktığı belli. Söyle ve kurtul hadi."
Bana yaptıklarına karşılık küçük oyunumu affedebileceğini düşündüm. Ve büyük sırrı, benim sesimden duymasını sağladım.
"Bilinmeyen Numara bendim."
✓ Merhaba! Size yeni bir bölümle geldim. Ve bir küçük reklam da yapacağım. Cameron Dallas hayran kurgusu yazıyorum. Bir bakın derim. Ve yeni kapağımız multide.
Seviliyorsunuz.🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jente blomster; [chris + eva]
Hayran KurguBilinmeyen Numara: Bu yüzden kendimden nefret ediyorum Penetrator ama... Bilinmeyen Numara: Galiba sana çok fena aşık oldum ben. Schistad: Ben çiçekleri kendi bedeninde güzelleştiren bir kıza kapıldım, bilinmeyen. Üzgünüm. skam #1 chriseva #1 herman...