Schistad: Hayatımı mahvettin.
Schistad: Kendini gizleyen bir korkakla dertleşmek aptallıktı.
Bilinmeyen Numara: Kendi hayatını kendin mahvettin.
Bilinmeyen Numara: Benim tek yaptığım Eva'nın senin nasıl biri olduğunu görmesini sağlamaktı.
Bilinmeyen Numara: Yaşadıklarını hak ettin.
Bilinmeyen Numara: Şimdi kendi ellerinle kazdığın o çukurda, kendi pisliğinin içinde boğul.
Schistad: Onu kırmak istemiyordum.
Schistad: Ona değer veriyorum.
Bilinmeyen Numara: Anlaşılan değer verme anlayışlarımız çok farklı Penetrator.
Bilinmeyen Numara: Söylediği her şeyi hak ediyorsun.
Schistad: Biliyorum.
Schistad: Ve bu acıtıyor.
Bilinmeyen Numara: Buna üzülmüyorum nedense.
Bilinmeyen Numara: Kırdığın kalplere say.
Schistad: Bana bir hiç olduğumu söyledi.
Bilinmeyen Numara: Ne diyebilirim ki?
Schistad: Bir hiç olmadığımı söyleyebilirsin?
Bilinmeyen Numara: Bir şey söylemeyeceğim.
Schistad: Daha önce hiç böyle hissetmemiştim.
Schistad: O benim tek umudumdu.
Schistad: Farklı olduğumu düşünmüş.
Schistad: Bana inanmış.
Schistad: Ve ben bütün bunları bir hiç uğruna harcadım.
Schistad: Canım yanıyor. Canını yaktığımı biliyorum ve bu daha da çok acıtıyor.
Schistad: Kafamı dağıtmaya çalışıyorum ama olmuyor işte. Bana bakışını unutamıyorum.
Schistad: Yaptıklarıma gülecek gibi olmasını ama sert tavrından ödün vermemeye çalışması hoşuma gidiyordu mesela, çıkmıyor aklımdan yüzü.
Schistad: Dans ettiğimiz zaman kollarını boynuma yerleştirdiği anı unutamıyorum. Şu an dediklerim senin için hiçbir anlam ifade etmiyor belki ama parmaklarının değdiği boynumda küçük bir yanma hissediyorum hâlâ.
Schistad: Kısa zaman oldu. Çok bir şey yaşayamadık.
Schistad: Ama hissettim. İlk defa kalbimin attığını hissettim onun yanındayken.
Schistad: Sadece aptalım işte.
Schistad: Dedim ki; bu kız sever. Bu kız beni çok güzel sever. Tenimdeki yabancı elleri siler. Ve unutturur, her şeyi. Bazen yaşadığımı bile.
Schistad: Kahretsin!
Schistad: Bugün üstünde çiçeklerin olduğu hiçbir şey yoktu. Oysa her gün mutlaka, küçük bir bileklik olarak bile olsa yanında taşırdı onları. Onu tanıdığımda ilk bunu fark etmiştim.
Schistad: Eva'ya yakıştığı kadar kimseye yakıştığını görmedim o papatyaların.
Schistad: Her gün çiçekleri benliğine kavuşturan kız, bugün onlardan uzaktaydı. Onun güzelleştirdiği çiçekler, yoktu.
Schistad: Benim yüzümdendi.
Schistad: Ve ben, Christoffer Schistad.
Schistad: Onun kalbindeki çiçekleri yaktım sanırım.
Schistad: Kendimi de ateşe verdiğimi unutarak.
▶▶ Drama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jente blomster; [chris + eva]
FanfictionBilinmeyen Numara: Bu yüzden kendimden nefret ediyorum Penetrator ama... Bilinmeyen Numara: Galiba sana çok fena aşık oldum ben. Schistad: Ben çiçekleri kendi bedeninde güzelleştiren bir kıza kapıldım, bilinmeyen. Üzgünüm. skam #1 chriseva #1 herman...