-23-

1.2K 61 102
                                    


OF ne kadar da geç bölüm atan bir yazar.

Ama smut yazdım ama yazamamış olma ihtimalim çok yüksek ama olsun...


//3 ay sonra//

"Eğer orda da başını belaya sokarsan bu sefer ki cezan sonsuza dek olur küçük hanım!"

Annemin yaklaşık bininci kez sölediği şeye gözlerimi devirdim.

"Anne alt tarafı bir okul gezisi nasıl başımı belaya sokabilirim ki?"

"Lauren'ın evi de buraya 5 dakikaydı hatırlatırım."

"Her neyse Lauren birazdan gelir, otobüse geç kalmak istemiyorum anne."

"Elleri böyleyken nasıl motor kullanmasına izin veriyorlar anlamıyorum."

Annem yine beni darlamaya başladığında Lauren'ın hızlı gelmesi için dua ettim.

"3 ay oldu anne 3, ayrıca motor sürmek Lauren için nefes almak kadar değerli bir şey tamam mı. Şimdi çıkıyorum görüşürüz."

Sesim hafif sert çıkınca kendime küfrederek annemin yanına gittim ve onu kollarımın arasına aldım.

"Beni merak etme tamam mı seni çok seviyorum. Babamı da öp."

Annem arkadan gülerken kapıyı açtım ve sırt çantamı alarak evin önüne doğru yürümeye başladım.

Tam bu sırada Lauren -yaşayan en seksi varlık- motoruyla önümde durdu. Şuan her şey benim için ağır çekimde gibiydi;

Lauren'ın motordan inişi,kaskını çıkarıp saçlarını sallaması,yanıma gelip beni öpmesi...

"Geç kaldım mı Camz?"

Dudağımdan öperken gülümsedim.

"Hayır tam zamanında."

Biz birbirimize iki aptal gibi gülerek bakarken çarpan kapıyla annemin bize doğru geldiğini anladım.

"Hoşgeldin Lauren."

"Merhaba Bayan Cabello,nasılsınız."

"İyiyim tatlım,ellerin nasıl oldu,hala çok acıyorlar mı?"

Anneme neden böyle yaptığını sorgular bir bakış attım. Lauren'ın anında suratı düşmüştü.

Ne kadar öyle değilmiş gibi yapsa da hala o geceyi ve ellerinin acısını unutamadığının farkındaydım. Bu durum onda biraz travma yaratmış gibiydi...

"H-hayır neredeyse tamamen kullanabiliyorum sıkıntı yok."

"Pekalaa biz gidiyoruz,otobüsü kaçırıcaz kızlar mesaj attılar herkes gelmiş."

"Pekala görüşmek üzere Bayan Cabello."

"Görüşürüz Laur, dikkatli olun."

Anneme son bir kez daha gözlerimi devirip Lauren'ın uzattığı kaskı taktım ve ellerimi beline sardım. Kendimi hafifçe ona yaslayınca mükemmel kokusunu hissettim ve istemeden gülümseyip yolun keyfini çıkarmaya başladım.

//****//

"Hayır Dinah eğer bizimle kalmaya kalkarsan ebene sıçarım. Bu akşamı mahvetmene izin vermeyeceğim."

"Ya ama Al ve Mani büyük yatağı kaptılar Camila ben o küçük yatağa nasıl sığıcam."

"Git ve Ally'i kucakla ya da döv ne biliyim. Hem zaten Troy'un da geliceğini duydum Ally hayatta odaya gelmez bu akşam."

No Way//camrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin