Camila
Sinir bozucu alarmım kulakları sağır edercesine çalmaya başlayınca aniden yatakta doğruldum ve telefonumu elime aldım. Belki uyanamam diye telefonumun sesini fulleyip yastığımın altına koymuştum. Ve bunu bir daha asla yapmamaya karar verdim çünkü sağ kulağım şuan deli gibi çınlıyordu.
Kulağımı ovalayarak yatakta dizlerimin üstüne oturdum. Sonra telefonumu yine elime alıp Lauren'dan mesaj var mı diye baktım. Yoktu tabiki çünkü saat daha sabahın dokuzuydu. Evet neden bu kadar erkene alarm kurduğumu ben de merak ediyorum. Sanırım yetişemem diye düşündüm. Lauren'a 'günaydın mesajı' atıp yüzümde aptal bir sırıtışla tuvalete gitmek için yataktan atladım. Atlamamla beraber buz gibi yerin suratımla buluşması bir oldu. Acıyla inleyince ayaklarıma baktım, ötrüye dolanmışlardı.
Şuan tam bir aptal aşık gibiydim. Acıyan yüzümü ve çınlayan kulağımı boşverip suyu açtım ve yüzümü yıkadım. Aynada kendime baktım. Ortalamanın üstünde bir güzelliğe sahiptim. Lauren'ın ki kadar olmasa da tatlı bir yüzüm ve kocaman bir ağzım vardı.Büyük olmayan memelere ve memelerimin aksine fazlsıyla çıkık olan bir kalçaya sahiptim.
Günlük kendimi övme seansımı bitirip küvetin dolması için suyu açtım. Daha fazlaca vaktim olduğu için köpük banyosu yapıcaktım.
Küvet dolarken ben de ortak grubumuzdan Dinah,Normani ve Ally'e mesaj attım. Evet hacker arkadaşlarım DNA üçlüsüydü. Onlar hackerdan çok stalker sayılırlar gerçi...
Telefonumu bir kenara bırakıp sıcacık olmuş küvetin içine kendimi bıraktım ve Lauren'ı düşünmeye başladım.
Lauren
Son bir kez kendime aynada baktıktan sonra Nutella'ya atlayıp bizim okulun oraya doğru yola koyuldum. Saat daha iki buçuktu yani yavaş gidebilirdim. Aslında ekmemek için kendimi zor tutuyordum ama sırf Camila'ya söz verdim diye gidiyordum. O kadar gergindim ki direksiyonu tutan ellerimin terlediğini fark ettim. Ya arkadaşları beni sevmezse diye düşünmeden edemiyordum. Sonuçta ben dışarıdan soğuk görünen bir insandım ve kolay açıldığım da söylenemezdi. Cafenin önüne geldiğimde Camila'nın çoktan orda olduğunu ve karşısında üç tane kızın oturduğunu gördüm. Şaşırmıştım, hacker arkadaşlarının kız olmasını beklemiyordum açıkçası. Bu beni biraz daha rahatlatmış olsa da yineden hayvan gibi gergindim. Derin bir nefes alıp yanlarına doğru yürümeye başladım.
Camila beni görünce o mükemmel gülümsemesiyle birlikte ayağa kalkmıştı. Ben de sırıtıp masaya doğru geldiğimde kollarını iki yana açmış beni bekliyordu. Onu daha fazla bekletmeden sarıldım ve kokusunu içime çektim.
Kokusu ben de marijuana etkisi yapıyordu. Beni uyuşturuyor ve sürekli daha fazlasını istememe sebep oluyordu. Biribirmizden ayrıldıktan sonra Camila bana arkadaşlarını tanıtmaya başladı. Esmer tenli ve upuzun olanın adı Dinah idi. Ondan daha da esmer (zenci demeye el vermedi kjjhgsh) olanın adı ise Normani ve onun sağındaki kısa boylu kızın adı da Allydi.
Hepsi çok cana yakın ve tatlılardı. Birbirimizle iyice kaynaştıktan sonra hepsinin bebeklik arkadaşları olduğunu öğrenmiştim. Şuan ise Dinah bize Camila'nın komik anılarını anlatıyordu. Ve Camila Dinah'ya sinirlenmişti. Gerçekten sinirlenince bir tanrıça gibiydi. Benim tanrıçam gibi.
"Tamam Dinah sus artık rezil oldum senin yüzünden." Camila bunu söylerken kendisi de güldüğü için kimse onu ciddiye almamıştı.
"Camz, ne kadar yaramaz bir çocukmuşsun sen öyle." Kızlar bininci kez camz dememe çok tatlılar diye mırıldanırlarken. Dinah inleyip ayağını tuttuğunda gülmeye başladım. Camila Dinah'ya tekme atıyordu.