Evet evet yanlış bir bildirim değil yeni bölüm attım. Aylarca beni taciz eden herkese gelsin bu bölüm o zaman..
Lauren//
Bilinmeyen numaranın ilk yazdığı günün üstünden bir hafta geçmişti. Her gün mutlaka bir şeyler yazıyordu ve ben tabi ki en büyük aptallığı ona cevap vererek yapmıştım. Camila'ya söylersem ortalığı gereksiz ayağa kaldırır diye bir süre daha gizli tutmaya karar vermiştim. Yazan her kimse bizim okuldan biri olmalıydı. Çünkü her dakikamı biliyordu.
Oliver'a anlattığımda cevap verdiğim için ağzıma sıçmıştı.. aklımdan ne geçti bilmiyorum ama merağıma yenik düşmüştüm işte.. Kim olduğunu da asla çözemediğim için bu durum sürekli kafamı kurcalıyordu. İlk başta Lucy olduğunu düşünmüştüm ama tedavi görürken nasıl beni takip edebilir ki..
"Jauregui sana diyorum,her ne düşünüyorsan uyan artık!"
Bayan Mills'in bağırması ile hızlıca kafamı sallayıp kendime gelmeye çalıştım. Kim bilir kaç kere seslenmişti.. bütün sınıf koyun sürüsü gibi bana dönünce sinirlenmeye başlasam da sesimi çıkarmadım ve dersin geri kalanına odaklanmaya çalıştım.
Bir sonraki dersim kızlarla beraber olduğu için mutluydum. Yalnız kalmayı sevmiyorum. Zil çalınca hızla sınıftan çıkıyordum ki Bayan Mills beni durdurdu.
"Jauregui bir saniye bekler misin?"
arkam dönükken göz devirdim ve masasına doğru dönüp yürümeye başladım
"Buyurun"
"Lauren son birkaç dersimde de tıpkı bugünkü gibi dalgındın. Eğer bir problemin varsa lütfen bana anlat, elimden geleni yapmaya hazırım."
kendimi zorlayarak gülümsedim
"İyiyim Bayan Mills sadece yorgunum o kadar"
"Pekala,yine de bir sorunun olursa bana gelebileceğini unutma."
"Teşekkürler,çıkabilir miyim?"
başını salladı ve gülümseyip hızlıca sınıftan çıktım. Camila beni bekliyordu.Derin bir nefes alıp yanına geldiğimde meraklı bir ifadeyle bana bakıyordu. Hiçbir şey söylemeden onu kendime çektim ve öpmeye başladım.
Uzunca öptükten sonra nefesimiz bitince ayrıldık,koridorun ortasında öpüşüp yakalanmamıştık..mucizelere inanın!
"Seni özledim Cabello."
elini belime atıp beni dışarı yönlendirirken konuştu
"Fark ettim güzelim, e sen beni böyle öpeceksen biz her ders ayrı kalalım ya."
gülerek koluna vurdum
"Senden ayrı kalmaktan nefret ediyorum Camz"
"Bebeğim benim emin ol ben de ama bu lise denen kurumdan kurtulmak için derslere girmek zorundayız."
kafamı salladım ve kızların yanına oturduk
"Laurrr bebeğim nerde kaldınız teneffüs bitmek üzere."
"Kusura bakmayın kızlar aptal Regina Mills tarafından sorguya tutuldum."
"Sahi seni niye sıkıştırdı o?"
eğer şimdi dalgın göründüğüm için benimle konuştu deseydim farkındalığı açılmaya başlayıp beni inceleyecekti. Zaten sürekli sorup duruyordu.
"Yok bir şey bebeğim ödevlerini yapmıyorum ondan delirdi."
kafasını sallayıp beni kendine çekti ve hemen boynuna gömüldüm,tanrım mükemmel kokuyordu. Bir an için dünyanın en huzurlu insanı olduğumu düşünmüştüm. Ta ki telefonum titreyene kadar..irkilerek Camila'dan uzaklaştım ve telefonuma gelen mesaja baktım.
Sadece bir indirim mesajıydı..derince tuttuğumun farkında olmadığım nefesimi verdim. Ve Camila'ya dönüp bir kez daha dudaklarına yapıştım. Bu seferki kısa bir öpücüktü.
"E bokunu çıkardınız kıskanıyorum ama."
"Mani gel ben seni öperim bebeğim."
Normani'yi sıkıştırmaya çalışan Dinah ve ondan kaçmaya çalışan Normani'ye bakıp güldük. Bu sırada yanımıza el ele tutuşmuş Ally ve Travis çifti yanımıza geldiler. Hepimiz onlara sırıtırken Ally tam ağzını açıcaktı ki zil çaldı.(lol)
Camila yerinden kalkıp beni de çektiğinde gülümseyip elini tuttum. Normani ve Dinah da bizimle bu dersi aldıkları için diğerleriyle vedalaşıp sınıfa yürümeye başladık.
------
-Camila-
Dersin dinlemeden sadece Lauren'ı izliyordum. Elini sıraya yaslamış kafasını da elinin üstüne koymuştu. Dudağı hafif aralık ve kayık,gözleri minik minik kırpışıyordu...bu manzara beni kendine o kadar çok çekiyordu ki gözlerimi bir saniye bile ondan alamadım.
Nasıl geçtiğini fark etmediğim 40 dakika bitince yavaşça Lauren'a yaklaştım. İlk önce yüzüne düşmüş saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdım ve daha sonra yüzüne minik minik öpücükler bırakmaya başladım. Hafifçe gülümseyince öpücüklerimi hızlandırdım. Lauren kafasını kaldırıp suratını kaşıdı. ERİYORUM (uykulu lauren jauregui yani boru değil) Dayanamayıp onu kucağıma çektim ve öpüşmeye başladık. Herkes sınıftan çıktığı için rahattık. Lauren geri çekildi.
"Keşke her uykudan böyle uyansam.."
gülümseyip onu daha çok kendime çektim. Dudaklarından boynuna inerken Lauren hafifçe sürtünmeye başlamıştı.. tanrım eğer şimdi durmazsak çok sıkıntılı şeyler olabilirdi. İrademin her zerresini zorlayarak ondan ayrıldım.
"Bebeğim hadi eve gidelim,orada seni yeniden uyandırabilirim."
Lauren nefes nefese bir şekilde kafasını sallayıp ayağa kalktı...sırıtıyordu. Gözleri koyulaşmış ve dudakları kızarmıştı..işimi çok zorlaştırıyorsun Jauregui..
Sınıftan çıkarken Lauren'a bir mesaj geldi. Anında beti benzi atarken kolundan tutup onu durdurdum.
"Lauren?"
Lauren beni duymamış gibiydi hızlıca etrafına bakıyordu. Sanki birini arıyormuş gibi..
"Laur endişlenmeye başlıyorum."
Bana döndü gözleri dolmuş ve hafifçe titriyordu.
"Camila..seninle bir şey konuşmam gerek."
Yeni bölüm hemen gelicek falan demek isterdim ama mayıs ayı belamı..
Finallerim ve projelerim var ama ama ama yazın söz yazıcam. Yani haziranda..zaten artık final yaparız çocuklar yazıcak bir şey kalmadı tükendim :(
Lauren da Ty'ı yine takip etmeye başlamış..hayat beklentim sıfır