-14-

1.3K 76 120
                                    

Geç oldu diye direk yayınlıyorum inş saçmalamamışdır veyaaağ çok fazla yazım hatası yoktur. Olası hatalar için şimdiden üzgünümmm. İyi okumalar

Bu arada multi mükemmel bir şarkı içerir dinleyiniz lütfen sssjsj



Lauren

"C-camila?" Camila'nın mendil uzatan elini boşverip var gücümle ona sarıldım. İlk başta afallasa da o da kollarını açıp sarmalamıştı beni. 

"Tanrım,Lauren noldu?"

 Burnumu içime çekip yüzümü başka bir tarafa çevirdim ve 

"Bir şey yok,daha doğrusu şuan konuşmak istemiyorum. Ayrıca sen nasıl olurda buraya,tam yanıma gelebilirsin?Bu bir tesadüf mü?"

Camila tam olarak sayko bir surat ifadesiyle bana bakmaya başladı. 

"Söyle hadi çatlatma"bunun üstüne kahkaha atıp konuşmaya başladı.

"Tamam ama sapıklık derecemi sorgulama"

"GPS mi taktırttın yoksa?"  

"Abart. Sadece son görülmene baktım ve gece 4 olduğunu gördüm. Sonra dün konuşurken okula kendin gittiğini söylediğini hatırladım. Uyanamayacağını bildiğimden belki seni dışarıda yakalayabilirim düşüncesiyle kalktım geldim. "

Şok olmuş bir ifadeyle suratına bakarken biraz kızarmaya başladığını fark edip "Ah Camz GPS daha normal kalırmış. " ikimizde gülmüştük "Ayrıca neden iyice iyileşmeden dışarı çıkıyorsun Camzi? Baksana zaten zayıftın şimdi yoksun."

Camila yapmacık kızgın bir ifadeyle koluma vurunca istemeden boğuk bir şekilde inlemiştim.

"Hey ben özür dilerim noldu?" bileğimi ovalayıp kendime çektim. "Sorun yok,ah üstüne yattım sanırım." inanmadığı her halinden belli olan Camila kolumu tutup ceketimi sıvayınca morarmış bileğime dehşetle bakmaya başladı. Tamam açık tenliyim falan ama bu kadar kötü olmasını ben de beklemiyordum.

"Lauren! Bu nasıl oldu,üstüne yatmadığın çok belli." Camila'nın sesi sert ve öfkeliydi.

"Boşver,sorun yok zaten." 

"Lauren bunu HANGİ HAYVAN YAPTI DEDİM? Şuna bak parmak izleri belli oluyor." şuan o kadar öfkeliydi ki korktuğumu itiraf etmeliydim. Demek ki isteyince çok güzel sert olabiliyorsun Cabello.

"L-lucy ama isteyerek yapmadı,sorun yok." artık iyice sinirlenmeye başlamıştı. Ayağa kalkmaya yeltendiğinde kolundan tuttum.

"Camz gerçekten sorun yok."

"O kızı gördüğüm yerde üstüne atlayabilirim. Kimse benim yürüdüğüm kızın canını acıtamaz tamam mı?" söylediği şeyi fark edince anında domates gibi olan surat ifadesine kıkırdamıştım. Gerçekten çok tatlı görünüyordu. 

"Sinirlenince gerçekten çok tatlı olduğunu biliyor muydun Camzi?" sağ elimi kaldırıp tersiyle Camila'nın yanağını okşamaya başladım. Gözlerimi birbirine kenetlenmişti. Siniri yatışmış görünüyordu hatta fazla yumuşamış gibiydi. Sessizlik artık sinir bozucu olmaya başlayınca aklıma gelen fikirle elimi Camila'dan çektim ve ayağa kalktım.

"Ee sen madem buralara kadar geldin ve ben de hazır okuldan kaçtım birlikte bir şeyler yapalım ne dersin?"

"Laur,farkındasındır umarım evim buraya 10 dakika,ama evet hadi bir şeyler yapalım." söylediklerine gözlerimi devirip Camila'nın elini tuttum ,onu banktan kaldırdım ve motoruma doğru sürüklemeye başladım. Camila hayran bir şekilde motoruma bakıyordu. 

"Kızımla tanış adı Nutella."(Feyza sakına üstüne alınma döverim) Camila birden anırmaya başlayınca kaşlarımı çattım.

"Hey ona saygı duy. Yoksa bütün yolu yürürsün Camila Cabello!!" Camila elini teslim oluyormuş gibi kaldırıp Nutella'ya doğru yaklaştı.

"Merhaba Nutella,mükemmel gözüktüğünü söylemek isterim." söylediğine karşı güldüm ve Nutella'nın oturma yerini kaldırıp Camila'ya ikinci kaskı uzattım. Arkama oturunca ellerini belime sarmasını sağladım. Şuan dokunduğu yerlerin alev aldığını hissediyordum. Bu normal miydi? Bana noluyordu böyle? 

Düşüncelerimi bir kenara atmaya zorladım kendimi ve boğazımı temizleyip kafamı arkaya çevirdim. 

"Evet Bayan Cabello mükemmel bir güne hazır mısınız?" Camila'nın heyecanla kafasını sallamasına karşı gülümsedim ve gazı kökledim..

Camila

Bütün gün Lauren'la birlikte şehri dolaşmıştık. Gerçekten de mükemmel motor kullanıyordu ve bu ona hayran olma katsayımı mümkün olabilirmiş gibi daha da arttırıyordu.

Sahilde biralarımızla birlikte oturuyorduk. Bütün gün hayatlarımızdan konuşmuştuk. İlk başlarda birbirimizi ilk defa canlı görmenin utancından dolayı bakışmaktan başka bir şey yapamamış olsak da sonrasında açılmıştık ve ben hayatımın en güzel günlerinden birini geçiriyordum. 

İçimi kasıp kavuran merakıma sonunda yenik düşmüş ve bütün cesaretimi toplayıp vücudumu Lauren'a doğru çevirmiştim. Bana merakla bakan gözlerini es geçip ona sorumu yönelttim.

"Gerçekten de neden Brad'e yüz vermedin Laur. O çocuk neredeyse bütün şehirde bilinir ve tipi de fena sayılmaz hani." 

Lauren iki saniye boyunca garip bir surat ifadesiyle bana bakmıştı. Kızıp kızmadığını anlamak imkansızdı.  

"Camz, ben erkeklerden hoşlanmıyorum." hayatımın en mutlu anını yaşıyordum. Bunu kaçıncı kez söylediğimi hatırlamıyorum ama olsun bir daha ve bir daha Lauren bana hayatımın en mutlu anlarını yaşatıyordu. 

"Ah anlıyorum ben de öyle." Lauren sanki bunu beklemiyormuş gibi şaşkınca kafasını bana çevirmişiti. Sonra dudakları yavaşça yukarı kıvrıldı aman tanrım gerçekten bir an ölüceğimi sanmıştım.

Bir insan nasıl olurda bu kadar büyüleyici olabilirdi. Gözlerine,o yeşilin en güzel tonu gözlerine bakmaktan alamıyordum bir türlü kendimi...

"Peki ya ailen, ailen biliyor mu?" Lauren kafasını salladı

"Evet zaten bu konularda çok rahat insanlar beni hep destekliyorlar. Ya senin ailen?"

"Evet, ilk başta bu onlara çok ağır gelmişti ama artık alıştılar. Sanırım beni böyle kabul etmeye başladılar. Ama tabi aile büyüklerine söylememeye karar verdik. Sanırım büyük babama göre hemcinsini seven insanların içinde şeytan varmış." Lauren gülümsemişti.

"Cahillik bazen korkutucu olabiliyor Camz. Böyle insanlar için maalesef ki yapabileceğimiz hiçbir şey yok." haklıydı diyebileceğim başka bir şey yoktu. Kafamı sallamakla yetindim.

"Ahh kahretsin gitmeliyim Camz bugün Chris'i okuldan alacağıma söz vermiştim. Benim üzerimden artistlik taslamaya bayılır da.." söylediğine karşılık kahkaha atmıştım.

"Benim böyle ablam olsa yanımdan ayırmazdım çocuk haklı Laur." lanet olsun neden her şeyi ağzımdan kaçırmayı başarıyordum. Lauren kaşlarını kaldırmış sırıtarak bana bakarken elimi enseme götürüp kaşımaya başladım.

"Ş-şey beni de eve bıraksan olur mu yürümeye üşeniyorum da?" Lauren önümde reverans yaptı. Şuan tam bir şapşal gibiydi.

"Zevkle Bayan Cabello,önden buyurun lütfen." gülümseyerek ilerledim ve Nutella'ya oturup ellerimi zevkle Lauren'ın beline doladım.

HELÖLLÖLÖLÖ GAAYZ 

Yine beklettim ama bu bölüm uzundu inş beğenmişsinizdir

Saçmalamış da olabilirim güvenemiyorum kgdjhdg.

Neyse neyse sizi seviyorum yorum ve vote pls 

No Way//camrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin