Oha 3100 küsür kelime ne demek beynim yanana kadar yazdım gerçekten...
Maalesef yoğun bir Ygs/Lys zımbırtısı dönemine girdim ve aşırı yoğun bir dershane programım var ama buralardan ayrılmayı düşünmüyorum. Amacım ikisini bir arada götürebilmek inşallah olursa tabi.
Şimdi bu tatilde şöyle güzelce birkaç bölüm biriktirmeye çalışıcam hayırlısı artık.
-Camila-
Gözüme giren güneş ışıklarına karşı yüzümü burşturarak yatakta doğruldum. Lauren'ın yanımda çıplak bir şekilde uyuduğunu görünce aklıma dün gece yaşadıklarımız geldi ve sırıtmama engel olamadım.
Yatağa dağılmış koyu kahverengi saçları,hafif aralanmış dolgun dudakları,mükemmel burnu ve onun üstündeki piercingi...
Her bir detayı ona tekrardan aşık olmamı sağlıyordu.
Ne kadar olduğunu bilmediğim bir süre kadar daha Lauren'a bakmaya devam ederken telefonumun titremesi ile bütün dikkatim dağılmıştı. Hızla komodinin üzerindeki telefonu aldım. Mesaj atan Normani'ydi. Bize artık kalkmamız gerektiğini, biraz daha uyanmazsak kahvaltıya yetişemeyeceğimizi yazmıştı.
Saate baktığımda Normani'nin haklı olduğunu gördüm ve duşa girmek için hızla yataktan kalktım. Normalde bu güzel geceden sonra Lauren'la birlikte duş almak isterdim ama şuan vaktimiz çok kısıtlıydı.
Kıyafetlerimi çıkarıp hızlıca soğuk suyun altına girdim. Yaklaşık 10 dakika sonra bornozla birlikte banyodan çıkmıştım. Lauren hala mışıl mışıl uyuyordu.
İlk önce saçlarımı taradıktan sonra çıkardığım kot pantlonu ve tişörtü giymeye başladım. Ben tişörtümü giyerken arkadan Lauren'ın nefes seslerini duymaya başlamıştım. Kafamı ona çevirdiğimde bir şeyler mırıldandığını duydum. Sanırım kabus görüyordu, hemen yanına gidip onu uyandırmaya çalıştım.
Lauren birden yatakta doğrulunca ne olduğunu anlayamamıştım. Nefes nefeseydi ve gözlerinden korktuğu belli oluyordu.Hızlıca yanına sokulup onu kollarımın arasına aldım.
"Geçti,geçti ben burdayım sevgilim,korkma."
"B..bu çok gerçekçiydi Camz,gerçekten aklımı yitirdiğimi düşünmeye başlayacağım."
Lauren'ın suratını ellerimin arasına alıp bana bakmasını sağladım.
"Aklını falan yitirmiyorsun Laur,herkes bazen kabus görür. Hem bak, ben hep yanındayım hiçbir şeyden korkmana gerek yok."
Yüzü anında normale dönerken dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.
"Hadi bakalım şimdi duşa.Biraz daha yatarsak kahvatıya geç kalıcaz."
Lauren homurdanarak yataktan kalktığında çırılçıplak oluşuna gülümseyip poposuna hafif bir şaplak attım.
//****//