Selamlarım olsun dün ilk sınavımızı olduk ve mükemmel girdi :) Haftaya hiç bölüm atabileceğimi sanmıyorum çünkü en yoğun haftam olacak. Lauren'ın ağzından olacak bölümü de yarın atmayı düşünüyorum. Sonra bir hafta ara sanırsam :( İyi okumalar
Multide de efsane bir şarkı var dinlemenizi tavsiye ederim.
Camila
Yaklaşık bir buçuk saattir Lauren'ın aramasını bekliyorum. Mesajlaştığımızda evde dizi maratonu yapıyordum ve iğrenç bir haldeydim. Hemen duşa girdim ve üstüme güzel ama salaş şeyler geçirdim ve Lauren'ı beklemeye başladım. Şuan ise mesaj atmamak i.in hayvan gibi direniyorum. Sadece ısrarcı gözükmek istemiyorum.
Yatağıma uzandım ve kafamı dağıtmak için komodinin üstündeki kitabı okumaya başladım. Tabii ki heyecandan odaklanamıyordum. Sayfaları öylesine geçmeye devam ederken telefonum titremeye başladı. Arayan Lauren'dı, kendime son bir kez baktıktan sonra "aramayı kabul et" e bastım ve onun o muhteşem sesini kulaklarımda işittim.
"Heey Camz, beklettiğim için çok üzgünüm." Aman tanrım o kadar güzeldi ki ona bakmaktan kendimi alamıyordum. Tanrım insana huzur veren ve bulaşıcı bir gülüşü var.
"S-selam, önemli değil. Fark etmemişim zaten." YALAN. Eğer biri içimi okuyabilse bana kıçıyla gülerdi. "Ee Camz anlat bakalım günün nasıl geçti?"
"Hastayım, o yüzden 3 gün raporluyum." Hemen suratını ekşitmişti. "Oov küçük camzi neyin var?" Camz demesine sırıttım. Bana camz demesine harbiden bayılıyordum.
"Biraz kustum midemi üşütmüşüm sanırım." Bunun üzerine o güzelim dudaklarını büktü ve "Kıyamam sana, geçmiş olsun camz. Ama iyi gibi gözüküyorsun." Sırıttım. "Evet, şuan iyiyim ama dün çok kötüydüm."
"Neden söylemedin Camzi bide seni uyandırdım. Aman tanrım çok üzgünüm."
"Hayır, saçmalama, sıkıntı yok. O an senin konuşmaya ve desteğe ihtiyacın vardı. Kendi hastalığımla seni boğamazdım."
"Camila, yemin ediyorum şuan elimden gelse sana öldüresiye sarılırdım. Muhteşem bir inansın." İşte tam bu an gülümsemekten ağzım yırtılacak sandım.
"Sahip olduğum tek arkadaşımsın" vee duyguların da iki saniyede değişebildiğine işte tam bu anda tanık olmuştum. Aptaldım, onun da benden hoşlanabileceğini düşünecek kadar aptaldım. Anlamsız sessizliğin ardından " Sen de benim" diyerek geçirmiştim onu.
Daha sonrasında yarım saat boyunca hayatlarımızdan konuştuk ve en kısa sürede buluşma kararı aldık.
Şimdi oturmuş Lauren'ın sesini duymanın verdiği sarhoşlukla yatakta uzanıyorum. Sanırım ondan baya hoşlanmaya başladım. Ve yüzde bin beş yüz bu işten zararlı çıkıcam...