-19-

1.3K 72 68
                                    

Belki azıcık smut yazmışımdır bilmiyorum (:

-Camila-

"Yani sen şimdi o salak amigo kızın seni bizle tehdit ettiğini ve seninde bundan korktuğunu mu söylüyorsun aman tanrım Mila"

Suratıma buzu tutarken Dinah'nın tekrar söylediği şeye gözlerimi devirdim.

"Ne yapabilirdim ki Dinah size zarar vermesine izin veremem.

"Camila bana kim vurabilir ki, gerekirse 10 kişi gelsinler yinede hepsini döverim Mani de öyle."

"Siz tamam ama Al-"

"Ally'i yanımızdan hiç ayırmayız tamam mı? Şimdi seni Lauren'a bırakıcam ve yaptığın gerizekalılıkları düzelticeksin."

Dinah'nın söyledikleri üzerine derin bir nefes aldım. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Konu Lauren oldu mu aptal bir kızdan başka hiçbir şey olmuyordum.

"Şuan benimle hayatta konuşmaz."

"Konuşmasını sağlıcaksın o zaman. En sevdiği çiçeği falan biliyor musun?"

"Sanırımm güllleri seviyor ve nutellayı. Evet nutellayı baya seviyor. Motorunun ismi Nutella biliyor musun?"

Dinah anırmaya başlayınca ben de sırıtmıştım.

"Şimdi neden bu kızın da senden hoşlandığı belli oldu."

"Artık benden hoşlandığını falan sanmıyorum. O kadar gerizekalıyım ki. Onu deli gibi severken resmen kendi ellerimle ittirdim."

"Hey Mila lütfen böyle yapma. O da senin üstüne gelmiş sonuçta panik anında söylenilen şeyler hiçbir zaman gerçekleri yansıtmaz ki."

"Dinah benim onunla konuşmaya ihtiyacım var. Onun kokusunu içime çekmeye,o güzel gözlerini görmeye ihtiyacım var. Ona gitmeliyim Dinah."

Bir taraftan konuşup bir taraftan Dinah'yı sarstığım için Dinah yavaşça ellerimi tuttu ve bana sarıldı.

"Şimdi sakinleşiyosun tamam mı? Ben seni eve götürüyorum üstünü başını değiştiriyosun çünkü farkında mısın bilmem hala pijamaylasın. Herneyse sonra çıkıp çiçek falan alıyorsun ve yaptığın aptallığı düzeltip Lauren'ı geri kazanıyorsun. Anlaşıldı mı?"

"Anlaşıldı kaptan!"

Bunu söylerken komik bir şekilde elimi alnımın üzerine koyup selam çaktığım için ikimiz de  gülmüştük. Gerginliğim ve mutsuzluğum yavaş yavaş azalsa da hala Lauren'ın beni affetmeme ihtimalini düşünüyordum.

-Dinah-

Camila'yı eve bıraktıktan hemen sonra Lauren'ı aradım. Sesi çok kötü geliyordu, sanırım ağlamıştı. Açıkçası benim de sevdiğim insan bana seni istemiyorum dese bende böyle olurdum. Lauren'a Camila'nın da çok pişman olduğunu ve bütün gün ağladığını falan anlattım.

Camila'nın geliceğini söylemedim fakat partiye çağırma bahanesiyle evde birilerinin olup olmadığını öğrendim. Camila'nın şansına ev boştu, rahat rahat kavga edebilirler hatta 'hate sex' bile yapabilirlerdi.

Hemen telefonumu çıkarıp Camila'ya mesaj attım.

Dinah: Hadi yine iyisin

Dinah: Ev boşmuş

Camila: Nasıl Dinah Lauren'a  ne dedin

Camila: Bak eğer gidiceğimi falan söylediysen seni döverim

No Way//camrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin