İlk Adım

1.1K 33 3
                                    

Maalesef ki daha 15 yaşında kendini BTS'e kaptırdın ama onlar için hiçbir şey yapamıyorsun. Oturup tefefonda onları seyredip hayal kurmaktan başka... Ve onların olduğu Big Hit'a başvurmayı çok istiyorsun ama kızsın (haass**) oturup ağlamaktan başka şansın yok. Zaten erkek olsanda seçilmessin (asdasasd). Neyse sen böyle günden güne kendini yiyip bitiriyorsun artık hayattan soğumuşşun (ya benimsin ya da kara toprağın:)) keşke hiç doğma saymışım triplerindesin. Artık BTS'in senin hayatını olumsuz etkilediğini düşünüyorsun. Çünkü onları hayal edip dokunamamak sana çok zor geliyor. Ve onları hatırlatacak her şeyi atıyorsun (sıkıyorsa at:)). Normal birisi gibi hayatına devam ediyorsun ama kalbinde hala...

İki sene geçiyor 17 yaşına geldin daha güzel bir kız oldun (yarabbi şükür!). Baban sana ''Kızım seninde bildiğin gibi ben her iki senede bir Almanya'daki fuara gidiyorum sende gel istersen?'' diyor.(baban işi gereği gidiyor.) Sende ''Olur,babacım bende onu düşünüyordum zaten.'' diyorsun. Ve babandan orada bütün ırktan herkesin orada olduğunu öğreniyorsun. Babanda sana ''Sen Korece eğitim almıştın değil mi? Oradakilerle konuşursun o zaman.'' diyor. Sende gülümsüyorsun sadece. Okulundan bir haftalık izin alıyorsun, okulundan ayrılmak sana çokta zor gelmiyor pek arkadaşın yok zaten. 

Uçağa binip gidiyorsunuz. Hemen ilk günden fuara giriyorsunuz. Senin için bi tuhaf hala atamamışsın aklından. Biraz kendi standınızda duruyorsunuz sonra baban ''Hadi biraz gezelim.'' diyor. Sende peşine takılıyorsun endişeyle. 

İşte senin hikayen burada başlıyor, hayatının dönüm noktası belkide yaşamak için bir sebep.


BTS'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin