Kurtarıcım

359 19 0
                                    


Ege hazırlık odasına girer. Melis şaşkına dönmüştür daha ilk iş gününde... olucak şeymidir.

Ege'nin kolundan tutar ve dışarıya sürükler. Jungkook merakla arkalarından bakakalır. Melis''Sen ne yapmaya çalışıyorsun! Buraya gelmendeki amaç ne?!'' der. Ege sakinleşmiştir ''Sadece nerede çalıştığına bakmak istemiştim.'' Melis''Madem görmek istedin tmm anladım gelip bakabilirdin ama neden baskın yaparmış gibi dalıyorsun içeriye!!!''. Ege ne diyeceğini bilemez ''Özür dilerim biraz saçma davrandım kabul ediyorum.''der. Melis biraz yumuşar ama hala kızgındır ''Biraz mı!?''der.

Ve hazırlık odasından Jungkook çıkar ''Burası bir işyeri çocuklar biraz sesiz olursanız iyi olur.''der. Ege''Çocuklar? Aramızda 5 yaş farkı olabilir ama çocuk gibi mi görünüyorum?'' der ve Jungkook'a biraz yaklaşır. Melis onu geriye doğru iter ve önüne geçer ''Özür dileriz. Kusurumuza bakmayın.'' der. Jungkook yine odaya girer.

Melis ''Ege gördün artık hadi git ayrıca sen neden merak ettin ki benim çalıştığım yeri?'' Ege ''Tanımadığın bir sürü insan var ve yalnız başınasın birinin seni koruması gerek değil mi?''der ve Melis'e eğilir. Melis off çeker. ''Hehe... var kesin öyledir tamam yeter artık git.''. Ege ''Tamam gidiyorum ama hep yanında olucam unutma.''der ve göz kırpar. Melis onu itiştirerek dışarıya götürür.

Ve hazırlık odasına geri döner. Sinirli bir şekilde odada dört dönen Lee Seon Ah'ı görür ve yutkunur. Lee Seon Ah hemen konuşmaya başlar ''Melis bu neydi, kimdi o, ne hakla böyle bir şekilde içeriye dalar. Ayrıca o nasıl girer buraya, buranın çalışanı bile değil!'' der. Melis bütün bu sorulara karşı tepkisiz kalır ne diyeceğini bilemez.

Jungkook bunun farkına varır ve araya atlar. ''Ahh, sahneye çıkmamıza çok az kaldı Lee Seon Ah. Böyle önemsiz bir şey için vakit harcama hadii...'' der ve onu çekiştirir. Lee Seon Ah'ın soruşturmasından kurtulan Melis derin bir nefes alır. Ve sahnenin yolunu tutan Jungkook'a döner sessizce ''Teşekkürler.''der. Jungkook tepkisiz kalır sadece kafasını sallamakla yetinir.

Kaç gündür yazmıyordum özür dilerim... İyi değildim

Umarım beğenirsiniz eğer beğenirseniz bir oyu çok görmeyin.

BTS'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin