Yeni İş!

409 21 0
                                    


İçeriye girerler, bir sürü insan telaş içinde koşuşturuyor dur. Melis şaşırır 'Burası hep böyle mi?'diye söylenir. Adam onlara dönerek ''Yukarı çıkmamız lazım, buranın müdürü ile görüşüceğiz.''der. Melis daha da heyecanlanır, elleri terlemeye başlar. Ellerinin terlemesini engelleyemez ve bir peçete ile siler.

Büyük bir kapının önüne gelmişlerdi. Adam ''İşte burası, hadi girelim.''der. Ve tam girecekleri anda kapı hızlı bir şekilde açılır, içinden yine maskeli bir çocuk çıkar ve sinirli gözüküyordur. Melis'in yanından geçerken onun omzuna çarpar, Melis düşecekmiş gibi olur. Babası''İyi misin kızım?''der. Melis''Evet, baba iyiyim.''der, ama aslında çok sinir olmuştur.

İçeri girerler ve masada oturan adamı görürler, içerisi bir ev kadar büyüktür. Hepsi birer koltuğa oturur. Adam konuşmaya başlar''Bahsettiğin kız bu mu?'' Der ve Melis'i incelemeye başlar. Melis huzursuz olur yerinde kıpırdanıp durur. ''Evet, kendisi burada çalışmayı küçük yaşlarından beri hayal ediyormuş ve gerçekten iyi birisi. Kaçırma derim.'' Adam''Evett, iyi birisi gibi duruyor ama sanki biraz utangaçsın? Burada kendi özgüvenine sahip olmalısın biliyorsun değil mi?'' der. Melis ''E..Evet efendim, biliyorum kendimi geliştireceğime söz veriyorum.''der.  Ve adam ''Tamamdır, seni gözlemleyeceğim buna emin ol, işe alındın kalacak yerinnn... ''der ve duraksar çünkü sen kapalı birisindir her ortamda rahat edemeyeceğini tahmin eder. ''Kalacak yer olarak iki kişilik bir boş odamız var orada kalabilirsin babanda uygun görürse eğer ''der ve babasına döner babası''Güvenli bir yerse neden olmasın kalmadan önce benimde görmem gerek.''der. 

Adam ''Tamam o zaman hiçbir sorunumuz yok şu ana kadar, iyi anlaşacağımıza eminim. Melis sen hemen bugün işe başlamalısın yeteneklerini görmek isterim.''der. Melis ''Peki, efendim.''der.

Ve ilk önce babasıyla beraber kalacakları yere bakarlar eşyalarını yerleştirirler. Babasının içi rahatlamıştır artık. ''Kızım, benimde Kore'de bi iki işim var. Birkaç gün bende burada olucam bi ihtiyacın olursa beni ararsın.''der. Melis ''Tamam babacım, sen endişelenme.'' 

Ve Melis ilk işine başlamıştır böylece,  tam sakinlemiştir yatağa uzancaktırki bir kız odasına gelir ve Melis'e ''Melis sana ihtiyacımız var biliyorsundur herhalde bu akşam BTS'in konseri var ve şimdiden hazırlanmaları gerek. Hadi beni takip et.''der. Ama Melis öylece kalakalmıştır, kız Melis'i görür ve kolundan çekiştirir ''Hadi ama Melis, acele etmemiz lazım!''der. Ve onu sürükleyerek odadan çıkarır...


BTS'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin