Yeni Başlangıç

104 7 0
                                    

              

               Aradan neredeyse 1 yıl geçmişti. Ve hayatım resmen baştan aşağıya değişmişti. Annem Ege'nin evinde kaldığımı öğrenince bana demediğini bırakmamıştı ''Sen nasıl hiç bilmediğin birisinin evinde kalırsın! Böyle bir şey mümkün mü?Noldu da işten kovuldun 'yine ne yaptında kendini bu duruma düşürdün'. Bu sözleri beni adeta bi boşluğa atmıştı. Hiçbir şey bilmeden bana bunları demesi... ''Artık kendi hayatını kendin yürüteceksin bundan sonra ne babanı ne de beni ara Melisa.'' 'Peki'  Artık eskisi gibi takıntılı değildim kaybedecek hiçbir şeyim yoktu. Neredeyse...

Evet, şimdi burada tek başımaydım JYP'de...

             ''Nasıl oldu da buraya geldin?'' diye sorarsanız. Bende onlardan biri olmak istedim bir 'idol'. Tabii bir idol olmak istiyorsam her şeyi göze almalıydım her an her şey olabilirdi...

               

    ----- >  ''Baş örtüsü olmaz, bu şekilde rahat dans edemez ve de kıyafetlerinle kimseyi etkileyemezsin.'' ''İyi de bu halde de yapabilirim neden olmasın ki. Herkes açık olmak zorunda diye bir madde görmedim ben.'' Gözlerini not aldığı kağıttan çekerek bana doğru baktı. ''Anlamıyorsun...''dedi kafa sallayarak. ''Evet, diğer kişi gelsin lütfenn!'' dedi ve bana kapıyı gösterdi. ''Bi..bi dakika şimdi bu şekilde dans etsem sonra.. eğer beni seçerseniz değişmeye hazırım!'' Bu kadar çabuk değişmeme şaşırdı ve '' Buyrun.'' dedi pek de meraklı olmayan bakışlarla. Heyecanlıydım burası benim her zaman dans ettiğim odama benzemiyordu herkes beni izliyordu. 1,2,3,4 tam tamına 8 kişi. ''Uff, nefes al Melisa yapabilirsin, sadece odandaymış gibi hayal et hadii.'' ''Tamam, hazırım başlayabilirim.'' Seçtiğim şarkıyı açtım ve sadece müziğe odaklandım belirli bir koreografi yoktu sadece içimden geldiği gibi dans ediyordum odamdaymış gibi..  Jüriler benden pek bir şey beklemiyordu başta ama bende sonuçta 3 yıldır odamda dans ediyordum, esnektim de. Sona yaklaşıyordum ki birden Jungkook'u görür gibi oldum onun şokuyla dengemi kaybedip yere düştüm. ''Ahh!!'' ayağım ters dönmüştü...

         

      ''Lanet olası.. nasıl olurda yine onu görürüm. Yanımda olmasa bile bana acı çektirmeyi başarıyor.''dedim uzanarak. ''Melisa, bu ilk değil biliyorsun, sana kaç kere dedim tedavi görmen gerek.'' ''Ahh! yine başlama Ege, tamam anladık onu unutamıyorum. Bana büyü falan yapmış olmalı.'' göz devirdim. ''Neyse şuan bunu konuşmayalım. Eee nasıl geçti seni kabul ettiler mi?'' dedi Ege heyecanla. ''Hemen açıklanmıyor Ege 1 ay sonra falan ama ben hiç sanmıyorum, olmayacak.''

     'Onun yüzünden' 

       

      İçimden birden yazmak geldi bende yazdım :)  Arada 3 yıl fark olunca yazma tipimde değişiyor genel olarak... Bu arada nasıl bitecek hiç bilmiyom doğaçlama gidiyorum hade bakalım.

                                                        

                                                        Oy atarsanız çooookkkk sevinirimm.. 

   



              

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin