Seviyor Musun?

315 23 0
                                    


Hazırlanma odasına doğru ilerledim sessizce, çok kötü hissediyordum. Ailemi çok özlemiştim şu son günlerde yaşadıklarım benim için çok farklıydı, alışılmadıktı. Bu kadarına da katlanamazdım, ama katlanmalıydım. Ağlamamak için kendimi zar zor tutuyordum.

Odaya girdim herkesin gözleri birden benim üstüme çevrildi, ben ise yere bakıyordum. Jungkook'un yanına gittim, yapacağımız makyaj kombinine baktım, kolay gözüküyordu. Jungkook'a döndüm ve yapmaya başladım. Jungkook''Noldu, bugün bi farklısın.''dedi. Ama ben duymuyordum aklımda sadece Ege'nin ''Seni seviyorum.''deyişi vardı (Korece söylemişti, daha romantik olsun diye mi acaba?). Neden böyle bir şey dediki? Neden en başında söylemedi? Aklımda bir sürü soru dönüp duruyordu. Jin, Jungkook'un yanına gelip kulağına bir şeyler fısıldadı. Her ne söylediyse Jungkook'un yüz ifadesi birden düştü ve kızgınlığa döndü. ''Bu kadar yeter!''deyip kalktı, odadan çıktı. Lee Son Ah şaşkın şaşkın bakakaldı. Ve bana döndü''Muhtemelen odasına gitmiştir, malzemelerini al sende git. Eğer makyajı tamamlanmazsa sahneye çıkamaz!''dedi. Bende hemen toparlandım ve Jungkook'un odasını aramaya koyuldum, biraz zor oldu ama sora sora odasını buldum. Kapıya vurdum ''Jungkook!!''diye bağırdım. 'Belkide kapı açıktır ' dedim ve açmayı denedim. Açıktı. İçeriye girdim. Sanki benim arkasından geleceğimi bilirmiş gibi aynanın karşısına oturmuş öylece duruyordu.

Yanına yaklaştım ve ''Bugün bi tuhafsın.''dedim. Jungkook ''Sende!''dedi. Daha fazla sataşmak istemiyordum bugün huysuzluğu üzerindeydi belliki. ''Evett, ben ne zaman normaldim ki''dedim ve arkasına geçtim ''makyajını bitirmeliyim, izninle.'' dedim gülümseyerek. ''Önce bir sorumu cevaplamalısın'' dedi aynadan bana bakarak, merakla bakıyordum suratına ''Egeyi seviyor musun?'' dedi. Benim o gülen suratım birden düştü ''Neden bunu sordun ki şimdi, ne alakası var?''dedim geçiştirmeye çalışarak oysaki sorunun cevabını biliyordum 'Sevmiyordum'. Jungkook sandalyeyle beraber bana doğru döndü ''Ege sana seni sevdiğini söylemiş''dedi sinirli bir şekilde. Demek ki Jin'in söylediği şey buydu.' AH Jin 'dedim içimden...

''Evettt, söyledi ama onun beni sevdiği benimde onu sevdiğim anlamına gelmez.''dedim ve onu tekrar aynaya doğru döndürdüm. Biraz rahatlamış görünüyordu sanırım yanında çalışanlarının sevgili yapmasından hoşlanmıyordu, bu kadar merak etmesinin başka ne nedeni olabilirdi ki? Makyajını bitirdim ve ''Size iyi eğlenceler, kendinize dikkat edin.''diyerek eşyalarımı toplamaya başladım. Jungkook ayağa kalktı, gerildi. ''Bu iş sizin için çok zor olmalı, dinlenecek hiç vaktiniz yok.''dedim. O da ''Evet, biraz zorlukları var tabii ama bu zorluklara karşın milyonlarca insanın sevgisini kazanıyoruz.''dedi ve göz kırptı. ''Bende küçükken hep şarkıcı olmak isterdim ama...''dedim ve duraksadım, eskiden bunun yüzünden yaşadığım olaylar aklıma geldi. Jungkook ''Ama ne?''dedi. ''Ama önümde çok engel vardı, aşamadım. Benim için zor geldi her şey, cesaretsizim bi kere. Bunu yapacak güç yok bende.''dedim üzülerek. Jungkook''İlk zamanlar bende çok utangaçtım, küçüktüm, napacağımı bilemeyen bir ufaklıktım ama tecrübe ederek öğrendim her şeyi. Bu hayatı bir kere yaşıyoruz Melis, bir kerede olsa denemekten çekinmemelisin.''dedi. Bu sözler bana çok iyi gelmişti ''Teşekkür ederim, günümü neşelendirdiniz bayım!''diyerek güldüm o da gülmeye başladı. ''Neyse ben artık gideyim yoksa Lee Seon Ah çok kızar bana.''dedim ve kapıya doğru ilerledim kapıdan Jungkook'a el salladım, o da bana. Ve odadan çıktım.

-EĞER BEĞENDİYSEN VE DEVAM ETMESİNİ İSTİYORSAN LÜTFEN OY VERKİ BENDE ANLAYAYIM KAÇ KİŞİNİN DEVAMINI İSTEDİĞİNİ.

BTS'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin