Şanslı Gün

457 15 0
                                    

    Melis eve gider ve eşyalarını toplamaya başlar. Hala bu fikirden huzursuzdur ama çok yapmak istediği bir şey olduğu içinde reddetmenin aptallık olduğunu düşünür. Zaman gelmiştir sadece babası ve Melis gidecektir. Annesiyle ve kardeşleriyle vedalaşır ve uçağa binmek için yola koyulurlar. 

Melis  biraz korkar ama babasının hep yurt dışında işleri olduğu için alışıktır.  Melis babasıyla çok fazla konuşan birisi değildir fazla konuşmazlar daha çok uyuyarak geçirirler yolu. Ve Güney Kore'ye varırlar Melis çok heyecanlıdır. Babasının arkadaşı olan adamın yanına gitmeye yola koyulurlar çünkü onlara yardım edebilecek kişi sadece odur.

Ve adamın yanına varırlar ''Hoşgeldiniz'' Melis''Merhaba'' biraz konuştuktan sonra hemen Big Hit'a gitmek için yola koyulurlar. Bu kadar kolay olacağını tahmin edemezdi yoksa daha yeni mi başlıyordu?

Big Hit'a varırlar o kadar mükemmel gözükür ki Melis'e öylece bakakalır. Melis yolun ortasında dikili kalır, donmuş gibi  ve bir araba sesi duyar aniden hemen kendini kaldırıma atar. Az daha bir araba ona vuracaktı neredeyse ve arabada Big Hit'ın önünde durur şoför iner ve sizin iyi olup olmadığınızı sorar ''İyi misiniz hanımefendi?'' Melis hala şoktadır zar zor cevap verir ''E... e evet,benim hatamdı kusura bakmayın.'' der. Ve şoför hemen koşarak arabanın kapısını açmaya gider. Melis 'Kendileri açamıyorlar mı cidden' diye kendi kendine söylenir. Ve arabanın kapısı açılır...

İçinden teker teker inmeye başlarlar ve maskelidirler. Melis 'Acaba kimler?' diye meraklanır ama yüzü gözü gözükmüyor dur kimsenin. Ve en son bir kişi daha iner toplamda 7 kişi olurlar Melis 'Yok daha neler bu kadarda şanslı olamam'diye düşünür. Sonra hepsi teker teker önünden geçmeye başlar. Bir kişi Melisin önünde durur ve ona dönerek ''Daha dikkatli olmalısınız, bayan'' der. Ve göz kırpar, Melis zaten şoktadır şimdi şuracıkta bayılacak gibi olmuştur ve onun Jimin olduğunun farkına varır.

Babası bağırır ''Kızım hadi napıyorsun orada ot gibi dikilmişşin.'' der. Melis''Geliyorum babacım, özür dilerim.'' der. Ve üçü beraber Big Hit'a girerler...


BTS'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin