Odada tek başına oturan Melis artık sıkılmıştır ama daha işi bitmemiştir burada durması gerekiyordur. ''Off, ne zaman gelicek ki bunlar!''diye söylenir. Ve bir yarım saat sonra yorgun argın olan BTS konserden döner artık kollarını oynatacak güçleri bile kalmamıştır. Melis içinden ne kadar yazık diye sayıklar, bende istesem idol olurum ama işte zorlukları var der( tabii cnm).
Jungkook'da aynı şekilde çok yorgundur ama makyajı çıkarılması gerekiyordur. Çok terlediği halde hala çok yakışıklı gözüküyordur, Melis bi an kendini kaptırır ve Jungkook'a boş boş bakakalır;
Jungkook Melis'i görür ve yaklaşır ''Ağzını kapa istersen, sinek kaçmasın.''der ve güler. Melis kendine gelir ve Jungkook koltuğuna geçer, Melis'te malzemeleri hazırlamak için arkasını döner. Hazırladıktan sonra Jungkook'a döner ve karşılaştığı manzara;
Melis istemedende olsa sırıtır sonra Jungkook'u dürter ''Pardon ama bu şekilde işimi yapamam.''der. Jungkook tek gözünü açar ve biraz doğrulur ''İlla rahatımı bozucaksın yani..''der ve kafasını dik tutar ama gözleri kapalıdır.
Melis içinden onun taklidini yapar''İLLO ROHOTOMO BOZÜCAKSUN YANÜ'' ne tuhaf birisiydi. Neyse deyip makyajı çıkarmaya başladı ve bitti. Bittiğinde yine onu dürterek. ''İşim bitti.''dedi. Jungkook iki gözünüde açtı ve büyük olan koltuğa geçti. Ve yinee uyumaya hazırlandı. Melis ise Lee Seon Ah'ın yanına gitti biraz mahçuptu çünkü bugün herkese rezil olmuştu. En önemlisi ise bugün onun ilk iş günüydü.
Biraz korkarak yaklaştı Lee Seon Ah''Bana açıklama yapmana gerek yok Jungkook bana anlattı herşeyi.'' dedi alaycı bir tavırla. Melis şaşırmıştı ''Pardon ama size ne söylediğini öğrenebilir miyim?'' Lee Seon Ah önce offladı sonra konuşmaya başladı sıkılarak ''O gelen çocuğun senin eski sevgilin olduğunu ve seni rahatsız ettiğini söyledi ve kendisinin bu durumla ilgileneceğini söyledi.'' dedi. Sevgili mi? ^_^ Jungkook!! Ama bi dakika kendisimi ilgilenecekmiş :) yok daha neler ama iyi kıvırmış yinede bravo. ''Saolun, bir daha asla olmayacak emin olun. Özür dilerim.''dedi. Ve kalacağı yere gitmek için odadan çıktı zaten kalacağı yerde buradaydı. Resmen bu koca apartmanda tıkılı kalmıştı...
Odanın önüne gelen Melis tam derin bir nefes alacaktı ki odasının kapısında dikilen birisini gördü ve bi dakika bu Jungkook'du a.. ama daha temin içerideydi korkmaya başlamıştı. Jungkook onu gördü ve gülerek el salladı;
Melis de el salladı ve yanına yaklaşmaya başladı gülümsemesine hayran kalmıştı.. Melis''Burada napıyorsunuz''dedi. Jungkook''Öncelikle artık resmi konuşmamıza gerek yok resmi konuşmayı sevmem ve şu çocuk kimdi o?''dedi sertçe. Bende ''Okulumdan bir arkadaşım ben buraya geleceğimi söylediğim zaman o da buraya geleceğini söyledi ve şimdide beni ilk günden sebepsizce rahatsız ediyor.''dedi. Jungkook sinirlenerek ''Seni seviyor.''dedi. Melis yere bakıyordu ve birden bakışlarını Jungkook'a çevirdi ''Saçmalama...yın benim onunla hiç bir alakam yoktu okulda zaten fazla arkadaşım yoktu.''dedi. Jungkook'' Sen okulunu bitirdin mi?''dedi. Neden sordun ki şimdi bunu ''Lise sondaydım ama yarıda bıraktım.'' Jungkook''Neden?''dedi. Melis başını eğdi cevap vermek istemediği belliydi.
Jungkook bir elini duvara yasladı. Jungkook ve duvarın arasında kalmıştı Melis sonra ''Anlatmak istemiyorsan zorlamıcam ama eğitim önemlidir Melis. Ve şu çocuk konusunda da'' dedi ve daha fazla yaklaştı Melis'in kalbi yerinden fırlayacaktı artık, sadece Jungkook'un gözlerine bakıyordu. ''Bir daha onu burada görmezsem iyi olur...''dedi ve tebesssüm ederek uzaklaştı.
Melis bir günde yaşanabilecek herşeyi yaşamıştı sanki, artık bi an önce yatmak istiyordu. Odaya girip şalını çıkardı ve kendini yatağa fırlattı. Bugün olanlar çok fazlaydı, ama Jungkook... Onu düşünmesiyle birden kapı çaldı kimdi bu şimdi? Daha yeni rahatlamıştı oysaki. Tam kapıyı açacakken başının açık olduğunu fark etti. Ve hemen bavulundan tülbent aramaya başladı şalı yapmaya uğraşamazdı. Kapı sesi daha da arttı. Melis''Bir dakika!''diye bağırdı ve bulduğu ilk tülbenti kafasına taktı.
Kapıyı soluk soluğa açan Melis karşısında Jungkook'u gördü, ve kapıya çok yakındı;
Melis Jungkook'u görünce biraz geri çekildi. Jungkook içeriye göz atmaya başladı ''Kim var odanda napıyorsun!''dedi. Melis onu biraz geri itti ve ''Sen birden kapıyı çalınca kafamı kapatmam gerekti bende bunu arayana kadar soluk soluğa kaldım.'' Jungkook bu açıklamadan sonra sakinleşti. Melis''Sen neden geldin yine daha 5 dakika önce buradaydın.''der. Jungkook sırıtarak ''Telefon numaranı almayı unutmuşum.''
<Beğendiyseniz yorum yapın ve oyunuzu esirgemeyin lütfen
<Önerileriniz varsa onlarıda yazın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Kızı
FanficBir kız BTS'ten ve hayallerinden vazgeçmiştir ama onun macerası daha yeni başlıyordur. Ayrıca bu hikaye bir smut'tur. Ama diğer smutlara benzemez:)