Baş Belası!

390 23 0
                                    


Melis hemen Jungkook'un yanına gider. Ve makyaj yapmaya başlar, Jungkook bir gözünü hafifçe açar ve Melis'e bakar. Melis bunu fark eder (bi zahmet fark etsin) ve ''Bir şey mi istediniz?''der. Jungkook ''Hayır , sadece düzgün yapıyor musun diye bakıyordum. İlk defa yaptığın için biraz huzursuzum da.''der. Ve gözlerini kapatır. Melis ''Merak etmeyin elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıcam.''der ve devam eder.

Diğer üyeler sürekli bağırış çağırış içerisindedir. Lee Seon Ah onları zar zor zapt ediyordur. Odaya birisi girer ve ''Son 30 dakika, hazır mısınız?''der. Lee Seon Ah herkesi kontrol eder ve ''Evet, hazırız.'' Adam''Tamamdır, o zaman sahneye çıkana kadar biraz prova yapabilirsiniz.''der. Ama herkes bitkin gözlerle bakar ve ''Ahhh, hayır biraz dinlenmemize izin verin bari, lütfenn!''derler. Lee Seon Ah çocuklara acır ve adama fısıldar ''Dün çok geç saatlere kadar çalıştılar zaten, biraz dinlenseler iyi olur.''der. Adam herkese döner ve ''Tamam dinlenin bakalım ama eğer sahnede bir aksaklık çıkarsa ben sorumlu değilim ona göre!''der ve çıkar.

Suga olduğu yere yığılır ve uyumaya başlar. Diğerleride uzun ve geniş bir koltuğa uzanırlar. Lee Seon Ah, Melis'in yanına gider, Melis ortalığı toplamakla meşguldür. ''Melis bakıyorum da iyi iş çıkarmışsın aferin.''der ve gülümser Melis de ''Sizden böyle bir şey duymak beni çok mutlu etti, sağ olun.''der ve işine devam eder. 

Melis'in yanına biri gelir ve ''Seni birisi bekliyor aşağıda, hemen gelmeni söylüyor.''der. Melis şaşırır babası olabilir mi? Tam çıkacakken telefonu çalar arayan bir numaradır. Melis açar ''Melis, hemen aşağıya gel kapıda bekliyorum!''der. Arayan Ege'dir. Melis sinirlenir ''Sen ne hakla buraya kadar gelirsin ve beni aşağıya çağırırsın, hemen git burdan!''der. Jungkook Melis'in sinirli olduğunu fark eder ''Melis, noluyor?''der. Melis hemen telefonu kapatır ve Jungkook'a döner ''Önemli bir şey değil.''der. Jungkook''Öyleymiş gibi gözükmüyor ama...'' Melis derin bir nefes alır. Artık Ege çok fazla olmuştu bunu yapmasındaki amaç neydi? Tabii ya okuldaki hıncını çıkarmaya çalışıyordu kesin, sanki okulda onu rahat bırakmıştı da şimdide gelip burada rahatsız edecekti!

Ege aşağıda sinirli bir şekilde bekliyordur. Kapıyı açmayı deniyor ama kilitlidir. Kapı açılır ve birisi çıkar Ege de hemen kapıyı tutup içeri dalar (Benim yapmak istediğim şey asdaf). Melis'in nerede olduğunu bilmiyordur ama kiminle çalıştığını biliyordur. Birisine sorar ''Pardon! BigHit kaçıncı katta?'' der ve cevabını alır, oraya doğru gitmeye başlar. 

BigHit'a vardığında ise yine birisine sorar ''Pardon! BTS'in hazırlanma odası nerede?'' Kadın Ege'ye şüpheli gözlerle bakar ama bir çalışandır herhalde deyip yerini gösterir. Ege hemen koşar ve içeriye dalar...



BTS'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin