Yavaş yavaş standları geziyorsunuz ve Korelilerin olduğu standa geldiniz. Baban onları daha önceden tanıyordur, onlardan alışveriş yapmış daha önceden. Sana ''Onlara bizimle bir akşam yemeğine gelmelerini söyler misin kızım. Ne zamandır görüşmüyoruz.'' der. Sen biraz tereddüt edersin ( ama baban sonuçta dediğini yapmazsan...). Ve oradaki görevli bir adama ''Merhaba babam sizinle bir akşam yemeğine çıkmak istiyor eğer müsaitseniz bayım.'' dersin. O da oranın sahibine söyler, sahibi aslında çok meşguldür ama babanı görünce hemen kabul eder. Görevli adam sana '' Tamam hanımefendi akşam 8 sizin için uygun mudur? '' der. Sende babana dönüp sorarsın, babanda ''Tamam uygun olur bizim için'' der.
Ve o an geldi! Sen çok heyecanlısın. Hiç daha önce böyle bir yemeğe çıkmadın çünkü. Neyse adam ve karısı geldi bir masaya oturdunuz, şık bir restoran dasınız. Baban adamla iş ile ilgili konuşuyor (babanda Korece biliyor maşallah). Senin aklına bir fikir gelir (acaba bu adam benim Big Hit'da herhangi bir işte çalışmama yardım eder mi ? Yok daha neler ne alaka fuarda çalışan adamla Big Hit? Saçmalama). Ama kendini tutamazsın çünkü bu senin hayalin bunu gerçekleştirirsen çok mutlu olacağını biliyorsun (keşkeee nerde o şans?). Adama sorarsın''Bayım alakasız bir soru sorucam ama ben Big Hit'da çalışmayı çok istiyorum acaba benim oraya girmeme yardım eder misiniz?'' dersin. Adam biraz tereddütte kalır çünkü sen kapalı ve Müslüman birisisin. ''Olur neden olmasın(o kadar kolaydı:( ) ben eskiden gençken orada çalışıyordum hatta inanmıcaksın ama Jungkook'un menajeriydim.'' Sen o an bi tıkanırsın öksürürsün falan. ''Ama bir sanaçtı olamazsın yani sahneye çıkamazsın.'' der. Sen '' Zaten o kadar fazla ileriye gidebileceğimi bende düşünmüyorum'' dersin. '' Ne olsa yaparım sadece orada çalışıyım yeter çünkü bu benim hayalim.''
Adam ''Tamamdır. Big Hit'da bir makyöze ihtiyaç olduğunu duydum.'' der. Sen sevinirsin çünkü bu işte iyisin '' Bayım ben bu işte iyiyim ama bir makyöz değilim hiç eğitim almadım.''dersin. Adamda ''Bu o kadarda önemli değil zaten çok fazla bir şey yapmıcaksın.''der.
Sen ''Peki bayım ama sorun olmazsa bana kimin veya kimlerin makyözü olacağımı söyler misiniz?'' dersin. Adam ''Özellikle BTS'in bir makyöz aradığını duydum.''der...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Kızı
FanfictionBir kız BTS'ten ve hayallerinden vazgeçmiştir ama onun macerası daha yeni başlıyordur. Ayrıca bu hikaye bir smut'tur. Ama diğer smutlara benzemez:)