Gitme...

176 11 3
                                    

     Kapı açıldı ve gelen kişii... Bighit'ın Ceo'suydu. Ben hemen JK'un üstünden kalktım. Ve arkamı döndüm  geleni gördüğümde işimin bittiğini anladım.

   ''Ne oluyor burda '' dedi sert bir tonla. Ben utançtan kızarmıştım. ''Yanlış anladınız galiba ben sadece... ayağım kaydı ve..'' elini kaldırarak sözümü kesti.  ''Açıklamaya gerek yok ben göreceğimi gördüm, zaten başından sana güvenememiştim.'' dedi. JK sinirlenerek '' Gördüğünüz şeyin bir açıklaması var dinleseniz.. '' ''Seni geldiğin günden beri gözetliyorum Melisa. Unuttun mu yoksa, seni gözetleyeceğim demiştim. '' dedi ve kollarını bağlayarak devam etti. '' Sadece bu değil dans odasındaki konuşmalarınızı da biliyorum JK'un fotoğrafını çekmeye çalışmanı.. '' Bunu dediğinde daha da kızardım... ''JK'un da sana karşı hisleri var merak etme, ama böyle bir şeyin olmasına asla izin veremem.'' dedi üzülmüş gibi yaparak. Jungkook '' Neyden bahsediyorsun? Birisine karşı hislerim olamaz mı? Sizin oyuncağınız değiliz!'' dedi. Derin bir nefes aldım ve ''B..ben sizi daha fazla zor durumda bırakmak istemem o zaman, bu durumda en iyisi b..benim işten ayrılmam.'' dedim üzülerek. Daha sadece bir hafta olmuştu oysaki...

   Jungkook bana döndü ve ''Ne .. ne dedin?''dedi.  Adam ise ''Evet Melisa bende öyle düşünmüştüm. En iyisi bu. '' dedi. Bende kafamı salladım ve tam odadan çıkacaktım ki Jungkook gelip kolumdan tuttu '' Hiçbir yere gidemezsin Melisa''dedi . Adam sinirlendi ve ayağa kalktı '' Jeon Jungkook sözleşmeyi unuttun galiba?''. dedi gülerek. Jungkook ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Melisa Jungkook'un elini tutup kolundan çekti. ''Endişelenme Jungkook emin ol bu ikimiz içinde en iyisi.'' dedi ve gülerek odadan çıktı. Jungkook odanın ortasında öylece kalakaldı. Adama sinirli bir şekilde baktı ''Odamdan çık.'' dedi. Adam odadan gülerek çıktı. Bir şeyler yapmalıydı yoksa Melisa gidecekti. Koşarak Melisa'nın odasına gitti. Ama Melisa orada yoktu. Yine koşarak dışarıya çıktı nefes nefese kalmıştı ''Melisa!'' diye son gücüyle bağırdı. Ama Melisa hiçbir yerde yoktu... gitmişti. Melisa bu bağırışları duysa da kendisine engel oldu ve geri dönmedi, gözyaşları içinde hızlıca uzaklaştı. 

  Jungkook ise olduğu yere düştü sırtındaki bandajlar çıkmıştı ve sırtı kanıyordu ''Gitmee...'' .

BTS'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin