Reggel az ébresztőmre keltem kómásan. Nem vagyok koránkelő, de fel kellett ébrednem, mert ma már suli van. Gyorsan kikeltem a pihe-puha ágyamból és már mentem is a fürdőszobámba (szerencsére sajátom van, így legalább nem kell várnom senkire sem) fogat mosni, arcot mosni...stb. Ruhának egy fekete farmert és egy fehér blúzt választottam. (bahh utálom a szoknyát) Mivel még reggel kicsit hűvös van, ezért vettem fel egy kardigánt is. Cipőnek pedig, szandát választottam. Egy kis leheletnyi szempillaspirált tettem fel és egy kis szájfényt. Én a sminkkel úgy vagyok, hogy ritkán használok bármit is szempillaspirálon és szájfényen kívül és ezt is csak a jó napjaimon teszem fel. A hajammal nem bajlódtam sokat, csak kifésültem és hagytam a vállamra omolni.
Ez után gyorsan leszaladtam reggelizni, a többiek már mind lent voltak.
-Jó reggelt! - köszöntem, majd adtam egy puszit anyának és megsimítottam apu karját. Billy-nek megborzoltam a haját, amit amúgy jó beállított. (csúnyán nézett rám)
-Jó reggelt, kicsim. Izgulsz?-kérdezte anya.
-Kicsit-ismertem be.
-Nem értem, miért izgulsz ennyire Eliza. Nincs rá semmi okod. Na gyere, ez majd enyhíti kicsit-mondta kedvesen apa, és a karját széttárta, hogy öleljem meg. Imádom apát, mindig megtud nyugtatni.
Gyorsan megreggeliztem (tojásrántotta) és már indultam is. Még tegnap megbeszéltem Carol-ral és Pongó-val, hogy hol fogunk találkozni. (mert mindig együtt megyünk) Szóval Carol háza előtt volt a találkozó.
Szinte mind a hárman együtt értünk oda. Megöleltünk egymást, kicsit beszélgettünk, aztán elindultunk. Útközben még folytattuk a beszélgetést. Egyszer csak Carol megszólalt:
-Egyébként csini vagy, Eliza.- mosolygott rám.
-Köszi-mondtam -Te sem festesz rosszul-nevettem, mire ő beleboxolt a vállamba.
Már a sarkon jártunk, ahol kezdtek szállingózni a diákok. Mindenki csoportokban, vagy egymással beszélgetett. Mi nem szoktunk csoportokhoz menni, mi inkább elvagyunk úgy ahogy vagyunk. Bár Carol-hoz néha odajön valaki, de semmi több.
Bementünk a kapun, és nekem azonnal földbe gyökerezett a lábam. Nem tudtam megmozdulni. Corol és Pongó húzott magával. Még levegőt is elfejtettem venni, mert....
Ha tetszett, vote-ozd be :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Te jó ég
Fiksi RemajaEz a történet egy átlagos lányról szól. Aki soha nem hitte volna, hogy a végzős évében sok minden történik vele. Sok mindent tartogat neki az idei éve. Legyen az rossz vagy jó. És a szerelem is rá talál. Vajon ki fogja elnyerni Eliza szívét?Tarts ve...