Açlık oyunlarının başladığını ifade eden ses ormanda yankılandı.
Vücudum onun gözüne baktığım andan beri hareket edemiyor. Kas katı kesmiştim! Mutat suratına doğru yaklaşınca tüylerim diken diken oldu. Kocaman dilini çıkarıp yanağımı yaladı. Tadına bakınca keyifle gülmeye başladı.
"Hmm~ enfes!" Kafasındaki yılanlar âdeta dans ediyordu şimdi. Dişlerimi sıktım.
Hayır. Burada bitemez! Şimdi ya profesyoneller beni fark etmezse. Todokori ise benim yüzümden kaybedecek!
"Midoriya?" Bu Todoroki. Sesi uzaktan geliyordu. Hayır buraya gelme. Yoksa... Yoksa!
"Ah~ demek birisi daha va~!" Mutat keyifle inledi. Tanrım lütfen Todoroki buraya gelmesin. Hiç yoktan yararlanmasın!
Çaresizce dua ediyordum şimdi. Başka şansım yoktu. Yaprak hışırtıları ve Todoroki'nin adımları iyice yaklaşıyordu. Tüm gücümü topladım.
"TODOROKİ BURAYA GELME!" ağzımızorla hareket ettirmistim. Canım yanıyordu. Hareket ettikçe canım acıyordu. Arkamdan hışırtı geldi.
"Midoriya?" Dedi Todoroki. Birkez daha gücümü topladım.
"SAKIN GÖZÜNE BAKMA!" Çığlık atarak bağırdım.
"Midoriya, dün ne okuduğuma dikkat etmemişsin." Doğru! Todoroki dün mutat kitabı okuyordu. "Onun gözüne bakmamam yeterli."
"Ah~ lezziz görünüyor!" Keyifle inledi mutat. Ama onun gözüne bakmadığı için sinirli olmalıydı.
"Yılan kadın, mutat no 0350, kurbanlarını Gözlerine bakarak dondurur." Dedi Todoroki.
"Lezzetli ve zeki bir Velet."dedi Mutat sinirden gözleri fırlamıştı.
Todokori'nin sol yanından buharlar yükseldi. Hareket etmeye başlayınca acıyla inledim.
"Midoriya! Hareket edersen, daha çok canın yanar."
"Onun suyunu çıkaracağım~"
"Su mu?" Todoroki'nin gözleri parladı."senin zayıf noktan su"
"Seni küçük..." mutattın gözleri kıpır kıpırdı. Yerinden fırlayacak gibiydi. Öfkeden kudurmuş gibiydi şimdi. "Ama~" sesi sakinlesmis gibiydi. Kollarını iki yana açtı. " dere çok uzakta, sen oraya gidene kadar onu yemiş olacağım~!" Beni parmağı ile gösterdiği anda organlarıma yine bir sancı girdi ve acıyla inledim. Todoroki iyice sinirlenmişti.
"Kim dereye ihtiyacım olduğunu söyledi ki?" Dedi Todoroki. Sağ yanından ateşler yükselmeye başlanmıştı. Mutat geriledi ama onu korkutmuşa benzemiyordu, daha çok sinirlenmişti. Yumruğunu sıktı. Ilk hamleyi yapan Todoroki oldu. Sağ ayağını hızlıca yere vurdu ve buzlar mutatta doğru ilerledi. Mutat son anda kurtuldu. Yüzünde kin, azim ve iğrenç bir görüntü vardı. Dev kuyruğunu sürterek hızla Todoroki'ye ilerledi. Todoroki alevleri ile onu savuşturdu ama onun dev kuyruğundan kurtulamadı. Kuyruk ona vurarak yere yapıştırıdı.
"Todoroki!" Diye bağırdım. Todoroki dişlerini sıkıyordu. Hâlâ etkisindeydi acıyla inliyordu. Dirseklerin üstünde kalkmaya çalıştı. Ama mutat dev tırnakları ile onu sıkıştırdı. Bıçak gibi keskin tırnakları tam Todoroki'nin alnının üstündeydi. Todoroki mutattın gözüne bakmamak için bana baktı. Göz göze geldik. Işimiz bitmişti. Mutat dilini çıkarıp Todoroki'ya yaklaştı. O an Todoroki hızlı bir hamleyle mutattın karnına tekme attı. Çok hızlı bir şekilde sağ ayağını yere vurdu ve buzlar mutattı kapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ || hunger games
Fanfiction"Özür... dilerim..." sesim titriyordu. Todoroki heykelleşmiş mutatdan gözünü ayırıp bana baktı. " benim yüzümden... ikimizde kaybedebilirdik... daha da kötüsü ölebilirdik... berbat bir takım arkadaşıyım , özür dilerim..." gözlerim dolmuştu. "Midoriy...