🎶you are only wants me-nvrmore🎶
Karanlık ve soğuk. Gözümü tabutta açtım. Ne işim var burada? Sanırım artık öldüm... üstüme topraklar dökülüyordu. Umrumda bile değildi. Zaten herşey bitmişti benim için. Herşey.
.。.:*✧.。.:*✧.。.:*✧
Gözümü çadırın dışında aradım. Sahte güneş doğmuştu. İki hafta geçmişti. Onunla böyle olalı iki hafta. Ağzıma su hariç hiç bir şey sokmadım. Uyumadım. Rengim solmuştu ve ellerim titriyordu. Eğer Todoroki kendini korumak için mutantlara saldırmasaydı belki şuan mutantlara yemek olmuştum. Benim yük olduğumu söylüyordu. Artık bu hakaretlere alışmıştım hem karşı koyacak gücüm yoktu. Hastaydım. Daha ne kadar dayanırdım bilmiyorum. Artık hiç bir şey kaldıramam.
Gözümü aralayıp sırt çantamı alıp bir köşeye oturdum. Çadırdan çıkıp yemeğini yedi. Ben hiç çadırda kalmamıştım iki hafta boyunca. Benden iğreniyordu. Çantasını alıp beni beklemeden ilerlemeye başladı. Arkasından yürüdüm. Aramızda baya mesafe vardı. Ona yaklaşmak istemiyordum. Artık kaldıramam. Ona yakın olmayı..
Yere bakarak yürüyordum ve dalgındım. Aklımdan geçen tek şey buradan çıkıp intihar etmekti. Hayattan nefret ediyordum. Güzel bir oyundu dimi hayat. Beni yıkmayı başardın. Tebrikler.
Todoroki sendeledi ve ağaca tutundu. Hiç umursamadan ilerledim. Başının dönmesi iğrenç bir duygu dimi, Todoroki? Dünya senin etrafında dönüyor sanki. Bana bunu çok yaşattın.
"Deku.."
Bana utanmadan ismimle mi sesleniyordu? Hayır boşver. Durmadım ve onu duymamazlıktan geldim.
"Midoriya..?"
Sesi eskisi gibi yumuşak çıkmıştı. Durdum ama ona bakmadım.
"Neler oluyor..?"
Sesi endişeliydi. Buz gibi bakışlarla ona baktım.
"Bana öyle bakma..."
Sahte bir şekilde güldüm. Hadsiz.
"Sana nasıl bakmamı istiyorsun? Sen hak etmiyorsun. "
Sanki hiç bir şey anlamamış gibi bana bakınca sinirlendim ve ona nefretle baktım.
"Neyden bahsediyorsun?"
"Siktir et. Yürü hadi. Unuttun mu bana daha fazla katlanamazsın?"
Yoluma döndüm.
"Ne?! Bunu ben mi dedim?"
"Yok nenen. Anlamamış gibi yapma."
"Anlamamış gibi yapmıyorum. Sana yetişemiyorum?"
"Bana.Oyun.Oynama."
Sesim ciddi çıkmıştı ama öksürünce bir şey diyemedim.
"İyi misin?"
Bana doğru adım atınca geriledim. Bunu fark edince bana şok içinde baktı.
"Hatırlamıyorum. Sana ne yaptım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ || hunger games
Fanfiction"Özür... dilerim..." sesim titriyordu. Todoroki heykelleşmiş mutatdan gözünü ayırıp bana baktı. " benim yüzümden... ikimizde kaybedebilirdik... daha da kötüsü ölebilirdik... berbat bir takım arkadaşıyım , özür dilerim..." gözlerim dolmuştu. "Midoriy...