gizli kaçış

229 13 0
                                    

Amerikaya gitmek için sadece bir haftam vardı. Suga kaçırma olayına ilk başta şaşırsada onaylamıştı. Bir hafta geçmeden bir plan yapıp gidecektik buralardan. Nereye bizde bilmiyorduk ama gidecektik işte. Suga işe girip para kazanıcaktı. Bende gideceğimiz yeri ve kalacağımız oteli ayarlıyacaktım. Suga çok geçmeden bir kafede garsonluk işine girdi ve bende gideceğimiz yeri seçmiştim. Türkiye. (Kendi ülkemi koymazsam ayıp olurdu ama sjsjsj) Evet türkiye. Uzun zamandır çok gitmek istediğim bir yerdi türkiye. Bir süre boyunca kendimce türkçe öğrenmiştim ve sonra kursa gitmiştim oyüzden türkçem vardı. Not defterime ihtiyacımız olacakların listesini yaptım ve yatağa uzandım. Babamla görüştüğüm günden beri eve gitmemiştim. Suganın evinde geçirmiştim günümü hep. Ama böyle mutluydum. O evde tek başıma oturmaktansa burda sevgilim ile oturmak daha iyiydi. Ön kapınının açıldığını duyunca kapıya koştum. Suga baygın bir şekilde içeri gelip koltuğa attı kendini. Bende yanına oturdum. "Eeeee nasıldı ilk gün?"
"Sence?"
"Yorucu?"
"Hemde nasıl!"
Dediğiyle birlikte gülümsemiştim.
"Ama hiçbirzaman yorulmayacağım birşey var..." dedi ve sinsi bir gülüş attı. "Neymiş o?" Diye sordum ve bende sinsi bir gülüş attım. (Bundan sonrası biraz cinsel)Birden dudaklarıma yapıştı ve sertçe öpmeye başladı. Bende ona eşlik ettim. Beni öperken yatak odasına sürüklüyordu. Birden beni duvarla kendi bedeni arasına aldı. Onu iterek yatağa attım ve üstümdeki bluzü çıkardım. Oda kendi üstünü çıkardı. "Bunu yapmak istediğine eminmisin?" Dedi suga.
"Hemde hiç olmadığım kadar.." dedim ve onu öpmeye devam ettim.

Sabah uyandığımda başım çatlıyordu. Yanıma doğru çevirdim kafamı ve bir çeşit uyuyan suga ile karşılaştım. Çok tatlı uyuyordu. Onu uyurken izlemek bana huzur veriyordu. Elimi yanağına yerleştirdim ve başparmağımla yanağını okşadım. Ona doğru eğilip dudaklarına bir öpücük kondurdum. Gözlerini açıp bana baktı ve gülümsedi. "Günaydın pirenses"
"Günaydın" dedim ve gülümsedim."dün gece eğlendinmi?" Diye sorunca kıpkırmızı olmuştum. Ama onaylarcasına başımı salladım. Oda güldü. "Bunu daha sık yapalım" deyince kızarmıştım yine, ve omuzuna vurmuştum. "Tamam tamam birşey demedim" dedi ve güldü. O gülünce bende güldüm. Dün gece gerçekten eğlenmiştim. Ve bunu gerçekten sık sık yapmak istemiştim. Ama şu anda daha önemli işlerimiz vardı. Hala yeteri kadar para toplayamamıştık. sonra bende iş bulup işe girmiştim ama daha maaşımı almamıştım. "Lütfen...gerçekten çok ihtiyacım var bu paraya" dedim.
"Ya sen kendini ne sanıyorsun?!, sen diyer çalışanlardan farklı değilsin tamammı?!" Dedi patron sesini yükselterek.
"Lütfen patron lütfen! Benim başım dertte ve kurtulmak için paraya ihtiyacım var!".
"Bana bahane uydurma!, bu hafta herkezle birlikte alıcaksın paranı!".

Kızgındım ve üzgündüm. Türkiyeye gidicek paramız varmıydı onuda bilmiyordum. "Sugaa ben geldim!". Dedim içeri girerken. "Burdayım sevgilim!". Dedi ve yanıma geldi. "Sana gelmiş" dedi ve bana bir zarf uzattı. Merakla aldım ve açtım zarfı. Içindeki notu okudum."Amerikada ihtiyacın olucak" Neye ihtiyacım olucaktı??
Zarfın içinde 2 bin dolar vardı. OHAAAAA!! "yok artık!" Dedim mutlulukla "ne var zarfın içinde???" Diye sordu suga merakla. "2 bin dolar.." deyince azı açık kalmıştı suganın. "Oha! Sen ciddimisin??!" Dedi suga. Bende onaylarcasına başımı salladım. "Babam amerikada ihtiyacım olur diye para göndermiş!" Dedim heycanla. "Yaniii bu parayı türkiyeye gitmek için kullanabiliriz!!" Dedi suga. Bende onaylarcasına başımı salladım. "Ozaman yarın yola çıkıyoruz!" Dedim heycanla. Sugada onaylarcasına başını salladı. Bütün  gün bavul hazırladık ve pasaportlarımızı yenilettik. Sonunda yarın için hazırdık. Bu ülkeden gideceğim için mutluydum.
Yatağa yattım ve duvarla bakışmaya başladım. Suga gelip yanıma yattı. Kafamı suganın göğsüne yasladım ve kokusunu içime çektim. Sugada kolunu bana sardı ve başını başımın üstüne koydu.

"Uyan bakalım uyuyan güzel"
"Mmm"
"Hadi uçağı kaçırıcaz"
Bir dakika uçakmı demişti o??!?!?!? TABI YA! Buğün türkiyeye gidiyorduk!! "UYANDIM!!!" dedim birden. "AMANIN!!" Dedi suga korkuyla. "Offf korktum" dedi suga. Bende güldüm sonra oda gülmeye başladı. "Hadi hazırlanda biran önce çıkalım". Dedi suga bende onaylarcasına başımı salladım. Ben hazırlandıktan sonra taksiye binip havaalanına gittik. Check in olduktan sonra uçagı beklemeye başladık. "Turkish airlines 6. Kapı açık"
"Bu bizim kapımız" dedi suga ve ayağa kalktı. Çantalarımızı alıp el ele uçak kapısına doğru ilerledik. Uçağa bindik ve yerlerimize oturduk. Ben cam kenarını suga ise yanımdaki koltuğu almıştı. Sonunda uçak havalanmıştı ve gidiyorduk. Son kez doğup büyüdüğüm ülkeye baktım. Burayı özliyecektim ama geri gelmiyecektim. Hemde asla!.

Umarım bu bölümüde beğenmişsinizdir!
Bu sefer daha uzun yazmaya çalıştım.

Oylamayı unutmayın!
Bu günlük benden bukadar!

Hepinize kpoplu günler!!

benim tatlı serserim 1 (Düzenlenmiştir) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin