"Seni çok seviyorum"
Dediğiyle birlikte kızarmıştım. Ve dudaklarına yapıştım. "Bende seni".....Bugün sugayla evlilik işlemlerini halledicektik ve ben heycandan ölücek gibiydim. "Aşkım bu kadar heycan yapma bak bebeğe zararlı" suga 2 saattir beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama ben sakinleşemiyordum. "Bu özel bir gün suga nasıl sakinleşmemi bekliyorsun?!?!" Dedim sevinçle. "Asıl heycanı düğünümüzde yaşarsın. Hadi az vaktimiz kaldı". Dediğiyle birlikte bir sevinç çığlığı attım. "Bismillah! Noluyorsun kızım?!" Dedi suga gülerken . "Heycanlıyım suga heycanlı" dedim ve bende güldüm. "Hadi hazırsan çıkalım" dedi ve elini uzattı . Bende elini tuttum ve nikah salonuna doğru yol aldık. Salon bizim eve yakın olduğu için yürüyerek gitmiştik. Ama bu sırada izlendiğimizi farkında değildik...
"Patron nikah salonuna girdiler"
"Tamam patron"
Vardığımızda içerde kimse yoktu ve karanlıktı. Ben içeri girer girmez ışıklar açıldı ve Tavanda üstümüze güller yağmaya başladı. Şaşkın bir şekilde sugaya baktım. Mutlu görünüyordu. "Süprizzzz" Dedi birden. Ardından bir sevinç çığlığı atıp suga nın kucağına atladım hayır... Atlamadım uçtum resmen. Düğün salonuna girdik ve birkaç kişi gördüm"bunlar kim?" Dedim şaşlınlıkla. "bir kaç arkadaş" Dedi.
"Arkadaşlarının olduğunu bilmiyordum". Işlemler tamamlandıktan sonra herkez teker teker tanışmaya başladı. Suga beni en yakın arkadaşı baekhyun ile tanıştırdı " Tanıştığıma memnun oldum " Dedim çekinerek yaşı benden küçüktü ama benden uzundu. "17 yaşındayım" Dedi bana ve gülümsedi. "Bende 20 yaşındayım" Dedim ve gülümsedim. Bir süre sohbet ettik. Baekhyun geçe kadar bizle oturup sohbet etmişti. Baya kaynaşmıştık. Diğer herkez gitmişti bile. "Neyse ben kalkıyım artık" Dedi ve ayağa kalktı. "Sonra tekrar gel bekleriz" Dedi suga. Ve bana bir kart Verdi. "Hiç gerek yoktu" Dedim gülümserken "ne demek umarım beğenirsiniz" Dedi ve 90 derece eğilip gitti. Suga ve ben etrafı toplamada yardım ediyorduk. "A şey pardon o benim" dedim ve neredeyse çöpe giden kartı temizlikçi den geri aldım. "Pardon" Değip 90 derece eğilip işine devam etti temizlikçi. Bende kartı alıp hediyelerin olduğu poşete geri koydum."Aşkım hadi gidelim işimiz bitti". Dedi suga. " Tamam" Dedim. Gitmeden önce son bir kez odaya göz gezdirdim. O..oda ne?..
Duvarın arkasında siyah giyinmiş bir adam vardı. Içim hiç rahat değildi. Hemen koşarak suga nın elini tuttum ve huzursuz bir şekilde sugayla birlikte salondan ayrıldık.
"Sevgilim iyimisin?""Hm?...a evet iyiyim.."
"Düğün gibi çok güzeldi sevgilim" Dedim ve suganın dudağına yapıştım. "Çok teşekkür ederim" Dedim ve gülümsedim. "Senin için herşeyi yaparım" Dedi ve beni öptü. Sıra hediyeleri açmaktı. Her doğum günümde hediye açmayı çok severdim küçükken. Ama şu an düğün hediyelerini açtığıma inanmıyorum. Bütün hediyeleri açtıktan sonra etrafa şöyle bir baktım. Çaydanlık seti , çatal bıçak seti, tabak seti bir de çeyiz vardı. Çeyizi suganın bir arkadaşının annesi benim için hazırlamış ,çok mutlu olmuştum. En son olarak baekhyunın bana verdiği kart kalmıştı. Kartı elime aldım ve açtım. Içinde bir fotoğraf vardı. Fotoraf tanıdık gelmişti. Birden kendimi kaybettim sandım. Birden fotoğraftaki olay gözümün önünden geçti. Oyun oynuyorduk, Annem babam ordaydı, mutluydum, mutluyduk,. Birden gözlerim doldu. Fotoraf kayıp kardeşim ve benim oyun oynadığımız siyah beyaz bir fotoraftı. Fotoğrafını arkasını çevirdim. Bir şey yazıyordu. "Beni özledin mi ablacım? ". Gözlerimden yaşlar Süzülmeye başlamıştı. " K.. Kardeşim.. ". Suga yanıma bir endişeyle geldi."Ne oldu sevgilim?"dedi. Yüzünde endişe ve korku vardı. " S.. Suga.. K.. Kardeşim.. Baekhyun... " Azımdan tek çıkan kelimeler bunlar oldu. "Neden bahsediyorsun?" Dedi ve elimdeki fotoğrafı aldı ve baktı. Arkasındaki yazıyı da okudu. Oda şok geçirmiş gibi bakıyordu. Birden önüme çöktü. Fotoğrafı bırakıp bana sarıldı. Ben bana sarılmasıyla hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Biraz sakinleştikten sonra. Fotoğrafı aldım ve çerçeveye koyup duvara astım. Bendede eski fotoğrafların olduğu bir kutu vardı. Içinden içinde olduğumuz başka bir fotoğraf aldım ve arkasına "evet özledim" Yazdım ve kartın arkasında yazan adrese gönderdim. O gün o çok özlediğim, merak ettiğim ve sevdiğim kardeşimi görmüştüm. Mutluydum,kızgındım ve şoktaydım. Ama buna değerdi sonunda ona kavuşmuştum.
Umarım beyenmişsinizdir.
Bu seriyi uzatabildiğim kadar uzatıcam. Ve geç geldiği için üzgünüm. Hepinize kpoplu günler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim tatlı serserim 1 (Düzenlenmiştir)
Fanfiction"Sang-ah!" "Hm" "Sen benim kader ikizimsin.."