Aile sorunları

131 9 3
                                    

Bugün bebek alışverişine gidecektik ama daha cinsiyet belli olmadığı için ne alacağımızı bilmiyorduk. Heycanlıydım. "Aşkım ne alacağımızı nerden bilicez?" Dedi suga arabayı sürerken. "Önce biberon emzik falan alcaz aşkım asıl önemliler onlar" Dedim gülümserken. "Tamam" Dedi suga ve yola devam ettik.  Vardığımızda buranın eskisinden daha büyük olduğunu anladım. Küçüklüğümden bu yana daha çok büyütülmüştü. Içeri girdiğimizde şöyle bir dolaştık.  En sonunda bebek mağazasının önüne gelmiştik. Içeri girdiğimizde hiç beklenmedik bir manzarayla karşılaşmıştık. Suga nın Babası ve yeni karısı bebek alışverişini bitirmiş dönüyordu. Suga çok sinirlenmişti. Birden yanlarına gitmeye çalıştı ama onu tuttum. "Gidelim" Dedim ve sugayı dışarı çıkarttım. "Aşkım sakin ol" Dedim endişeyle.  "Böyle bir durumda nasıl sakin olmamı bekliyorsun!?". Dedi bağrarak. " Hadi gidelim evde konuşuruz herkes bize bakıyor". Dedim ve onu kolundan dışarı sürüklemeye devam ettim. Arabaya vardığımızda suga hala sinirliydi. "Hadi gidelim" Dedim ama bir hareket yoktu. Ona doğru yaklaştım ve dudaklarını öptüm. "Hadi lütfen" Dedim. Bana Döndü ve beni öptü. "Pekala" Dedi ve yola çıktık. Eve vardığımızda hiç beklemediğimiz başka bir şey ile karşılaştık. "B... Baba?! " Dedim korkuyla. "Ahh cha min Sang naber hayatım?" Dedi alaycı birşekilde. "Alın onu" Dedi birden. "Noluyo ya" Dedi suga sinirle ve yaklaşan adama bir yumruk attı. "SUGA!!"dedim endişeyle. Diğer adam koluma yapıştı ve beni sürüklemeye başladı.  " AAAAAH SUGA AAA" diye bağardım çaresizce. "MIN SANG!" diye bir ses geldi arkamdan.  Arkamı çevirdiğimde suga yerde kanlar içinde yatıyordu.  "SUGA AAA HAYIRRRRRR". Dedim korkuyla.  Adamdan kurtulmaya çalıştım ama beceremedim. "BİRAK BENİ" dedim adama ve özel bölgesine bir tekme attım bu hep işe yarıyordu. Hemen suga nın yanına koştum. Hala uyanıktı. "Suga aşkım herşey yoluna girecek Lütfen dayan". Babam bana bakıyordu. Hemen ayağa kalktım ve babama yaklaştım. Babam beni tuttuğu gibi orasına vurdum ve geri çekildim. "Sana bunu ödeticem!" Dedi acıyla orasını tutarken. Hemen  ambulans çağırdım.  Yarım saatte buraya varan anbulans sugayı alıp anbulansa yerleştirdiler .bende suga nın yanına oturdum. "Herşey geçicek aşkım herşey normale dönücek,  harika bir aile olucaz" Dedim gözlerimden yaşlar akarken. Çünkü biliyordumki hala peşimdelerdi. "Sang-ah" Dedi suga. "E.. Eğer bana birşey olursa...".
"Sakın.... Sakın böyle düşünme".
"Oğlumuz sana emanet". Daha çok ağlamaya başlamıştım.
"Hayır!  Sana hiçbirşey olmıycak ve oğlumuza ikimiz bakıcaz!"dedim ve gülümsedim. "Benimle ve oğlunla kalıcaksın inan bana". Dedim ve gülümsedim. Hastaneye vardığımızda. Suga ya serum bağladılar ve uyuttular. Hemşireler yaralarını temizledi. Ve her saat başı serumu yenilediler. Bu aile sorunlarım yüzünden sevdiklerime zarar gelmesin hiç hoşuma gitmiyor. O yüzden bir seçim yapmıştım. "Üzgünüm sevgilim" Dedim camdan ona bakarken. Babama teslim olacaktım. Zor bir şeçimdi ama eğer ona zarar gelmeyecekse herşeyi yaparım. "Senin seviyorum" Dedim camdan ona bakarken. Ağlıyordum hemde hıçkıra hıçkıra. "Bunu senin için yapıyorum sevgilim, bizi çok özleme...çünkü geri gelmeyebiliriz"dedim ağlarken. Ve oradan uzaklaştım. Hastaneden çıkar çıkmaz.  Babamın iş adamlarının çalıştığı yeri buldum. "Hey! Baba!?" 

"Vaaaaay bakın kimler burdaymış"

Arkamda beliren adamlar beni korkutmuştu.

"B..babam nerede?"

"Odasında dinleniyor. Bir sebeple iyi hissetmiyor"

Alay ederek söylenmişti.

"Tamam.."

Hemen ordan uzaklaştım ve babamın içki kokan odasına 2 tıklamadan sonra girdim. Babamla gözgöze geldiğimde içimden geçirdim.
"Allahım sen sevdiğim adama benim yerime gözkulak ol".....

Ben yazarken ağladım lan!
Umarım beyenmişsinizdir.
Biraz dram yazayım dedim.
Oy vermeyi unutmayın , yorum atmayıda!
hepinize kpoplu günler!

benim tatlı serserim 1 (Düzenlenmiştir) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin