Yazar
Suga gözlerini hastenede açar yanında ise sang ah nın kardeşi beakhyun oturuyordur. Suganın uyandığını gören beakhyun ayaklanır. "Hyung iyimisin?" . "Evet" der suga sessiz bir şekilde. Etrafına bakınır. "Sang ah nerde?" . "O mu..gitmiş hyung.". "Ne demek gitmiş?!" Der suga sinirle "hyung sakin olur--". "Olamam beakhyun olamam!". "Hemşire ağlayan bir kadının son saatlerde çıktığını söyledi" dediğinde suga ayaklanır "hyung napıyosun?!". "Gidip karımı ve bebeğimi bulucam!" Der suga sinirle. "Olmaz sen gidemezsin ben giderim!" Der beakhyun öne atılıp sugayı yatağına geri yatırırken.
"Sen dinlenmene bak!". Beakhyun suganın telfonundan ona attığı evin konumuna doğru yola çıkar. Suga ablasını burdan kutardığını ve babasının adamlarının çalıstığı yer olarak vermişti. Beakhyun tedirgin bir okadarda ablası için endişeliydi. Geldiğinde etrafa şöyle bir bakar ve karanlık koridorda ilerlemeye başlar. Kendini takip deliyor gibi hisseder ve arkasını döner ama kimseyi göremez sonra arkasında bir hareket hisseder ve arkasına doğru bir yumruk savurur ve yerde baygın yatan adama bakıp piç smile atar. "Beni halt edemezsiniz ben koskoca beakhyunım!" "Ben koskoca
Fotorafçı minhunun sevgilisiyim! Beni kimse halt edemez!" Diye geçirir içinden ve yine piç smile atar. Aksiyon dolu yolculuğa devam eder. Her yer çok sessiz ve karanlıktır ve bu beakhyungu dahada tedirgin yapıyordur. Kendine gelmek için silkelenir. Etrafta kitli kapılar görür hepsine tıklar ama ses gelmez. Bir tane daha kapı görür . Bu kapının daha karanlıkta olması onu süphelendirmiştir. Kapıya doğru yavaşça ilerler. Kapıya tıklar. Biraz bekledikten sonra kapının arkasından başka biri geri tıklar. Beakhyunun yüzü merak yerine korku ve şaşkınlık sarar. "Merhaba? Kimse varmı?" Diye seslenir kapıya doğru. Boğuk bir ses "y..yardım..e..edin.." der kapının ardından. Sesi ablasına benzemiyordur ama yinede orda her kim varsa kurtarmak ister. "Az daha dayanın nolur çıkarıcam sizi ordan!" Diye geri bağırdı beak. Etrafta sert ve kalın birşey aradı. Koridorun diğer tarafında bir demir sopa bulur ve koşup eline alır. Elindeki sopa ile kapıya vurabildiği kadar sert vurur önce kapıyı yamultur. Aynı şekilde 3 4 kez daha vurduktan sonra kapı açılır. Yerde baygın ablasını görünce yine yüzünü bir şok ifadesi alır. "N..noona.." der şok içinde. Hemen yanına koşar bayğın ablasının. Ablasını kucağına alır almaz koşmaya başlar. Koşabildiği kadar hızlı koşar. En son durduğu yer suganın kaldıgı hastanedir. Hızla içeri girip yardım için bağırır. Yardım duyurusunu duyan kim varsa hemen beakin kucağında duran ablasına odaklanır. Hemşireler sang-ah yı sedyeyle yoğun bakıma alır. Beak ablasının arkasından göz yaşları dökmeye başlar ve ona bunu her kim yaptıysa bunu ona ödeteceğine yemin eder.
Aklına birden suga gelir. Bu olanları ona anlatması gerektiğini düşünür(e bi zahmet yani sevgilisi sonuçta nsjs) hemen suganın bulunduğu odaya doğru koşmaya başlar. Bağzı insanlara çarparak da olsa sonunda varmıştı odaya. Odaya girer(hayır girmez bildiğin dalar yok uçar sjdksk) odaya girdiği an suga korkudan yerinde zıplar. "Yuh! Hayvan herif girilirmi odaya öyle kapı çalmak diye birşey var duymuşmuydun?" Der alaycı birşekilde suga. "Hyung..onu buldum..". Suga duyduğu şeyle birlikte yatağında dikleşir. "N..ne? ne zaman? nerde şimdi? iyimi?" Sorularıyla karşılaşan beak hemen yanına oturup soruları cevaplamaya başlar. "Iyi ..sayılmaz , az önce kitli bir odada baygın birşekilde buldum..." suga duyduklarıyla birlikte sinir kırizi geçirir. "NE? NE BAYGINI? NIYEKI BENI HEMEN ONA GÖTÜR!"
"Hyung sakin ol bende enişeliyim ama bulduk onu işte....ve karnıda büyümüş baya....". Suganın gözleri dolmaya başlar. "Hemen beni onun yanına götürüyorsun!" Demesiyle beak sugayı ayağa kaldırır ve sang-ahnın kaldığı odaya doğtu ilerlemeye başlarlar. Odanın önüne vardıklarında suga camın arkasında yatan karısına gözlerindeki yaşlarla bakar. Göz yaşları yüzünden bulanıklaşan görüntüsünü düzeltmek amaçları yaşları siler. Cama elini koyar ve başını yaslar. "Sevgilim.....bebeğiiimm...." ağlamaya başlar. Suga sırtını duvara yaslar ve duvarda sürünerek yere çöker. Beak hemen yanına koşar. "Bakamadım...ben size.... ne iyi bir koca...nede..iyi bir baba olabildim.....ben..." suganın hıçkırıklar arasından çıkan sözlerle beakin gözlerinden yaşlar süzülmeye başlar. "Ona kavuşacaksın...hiçbirşey olmıyacak..söz veriyorum......" der ve beak hyunguna sarılır.BEAKYOON OOOO
HIHI bu bölümü arkadaşım secekook a adıyorum! Seni seviyom kız!
Umarım beğenmişsinizdir bu bölümü üzücü bitirdim. Ben ağladım resmen yazarken. Hehe umarın olmuştur!
Hepinize kpoplu günler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim tatlı serserim 1 (Düzenlenmiştir)
Fanfiction"Sang-ah!" "Hm" "Sen benim kader ikizimsin.."