Dudaklarımın üstünde hissettiğim yumuşaklık ile gözlerimi kocaman açmıştım.. elimi tutan el ile afallamıştım..
(Nasıl olmuş?? Yine benim çizimim!)
Gözlerimi kapatmamla birlikte dudaklarımızı ayırdı ve başını omuzuma yasladı.
"Sen benden kaçtıkça daha çok sinirleniyorum..ve hep başkalarını düşünmen beni deli ediyor..ama yinede seviyorum...anla istedim..."
Kalkıp arkasını döndü. Tam gidecekti ki elinden tutup kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim. Artık dayanamayacaktım.. onu üzmeye ve özlemeye..bu hasretle yaşayamıyordum artık..onu istiyordum...yanımda istiyordum..
Gözlerimizden yaşlar boşanıyordu. Dudaklarımızı ayırıp bana baktı. Yüzümü avuç içine alıp gözlerimin içine baktı.
"Senle yaşamak istediğim bu güzel hayattan beni yoksun bırakma..sende yoksun kalma...mutlu olmanı istiyorum.." dudaklarıma küçük bir buse kondurdu ve gülümsedi..
Gözlerimden daha çok yaş akıyordu. Yüzümü avuçlayan ellerinin baş parmaklarıyla göz yaşlarımı sildi. "Ağlama artık..seni böyle görmeye dayanamıyorum..""Y..yoongi..b..ben seni çok özledim.." ağlamam hızlanmıştı. Bana sarıldı ve saçlarımı okşamaya başladı bir yandan elleriyle gözlerimden akan göz yaşlarını siliyordu. "Ben senin hasretinle , oğlumun hasretiyle yaşamaktan bıktım artık. Nolur bırakma yanımı tekrar.."
yoonginin koynuna girdim. Yoongi saçlarıma küçük bir buse kondurup şaçlarımı okşamaya başladı. Huzurda hissediyordum. Gözlerimi kapadım .Min yoongi
O koynumdaydı...uzun zaman sonra yine benim koynumdaydı...
Saçlarına küçük bir buse kondurdum ve saçlarını okşamaya başladım.. yere düşen ceketimi üstümüze örttüm ve kendimi uykunun derinliklerine saldım...Sabah gözlerimi açtığımda sanki dün gece hiçbirşey olmamış gibiydi...o..yanımda yoktu..
Ayaklanıp etrafıma baktım..ama yoktu..ona seslendim...ama yoktu.."Lee sang!.....sang ah!!"
"LEE SANG!?"
"Y..yoongi..uyan...yoongi?.."
Gözlerimi açtım. Açmamla birlikte yanımda bana korkuyla bakan lee sang ı gördüm...
Onu görmemle birlikte ona sarılmam bir olmuştu..
"Yoongi...sadece rüya gördün..yok bişey..""Gitme...sakın bir daha gitme...
"Burdayım...biryere gitmeyeceğim.."
Lee sang
Ona geri sarılıp başını omzuma koydum ve o güzel yumuşak saçlarıyla oynamaya başladım.
Onu bırakmayacaktım..
Evet gençlik!! Başlıktanda duyduğunuz üzere 1. Kitabın sonu böyle olfuuuu
Evet 2. Bir kitap daha yazacağım! Oyüzden merak etmenize gerek yok!! Ama bir süre gelmeyebilir çünkü jikook u da bitirmem lazım!
Hepinizi seviyorum!
Kpoplu günler!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim tatlı serserim 1 (Düzenlenmiştir)
Fanfiction"Sang-ah!" "Hm" "Sen benim kader ikizimsin.."