Suga uyuya kaldığı koridorda uyanır. Beakhyun ise koltukta uyuya kalmıştır. Suga hemen kalkıp camdan bakar. Ama o gitmişti. Sang ah yoktu yattığı yerde. Suganın gözleri dolar. "B..beakhyun.." diye ona seslenir. Beakhyun kalkar. "Hmm...noldu hyung?" Der uykulu birşekilde. Suga gözleri dolu bir halde ona bakar. Beakhyun ne olduğunu bilmeden boş odaya bakar. Onunda gözlerinin dolmasıyla suga hıçkırıklara boğulur. "Y..yine gitti....y..yine" der hıçkırıkların arkasından. "H..hyung....seni odana götürelim" der beakhyung gözlerinden yaşlar akarken. "Hyung onu yine bulucam söz veriyorum...belki geri getiremem ama onu bulucaz söz veriyorum..." der gözlerinden yaşlar akarken beakhyun. Sugayı yatağına yatırıp "sen dinlen ben gelicem" der ve koşarak hastaneden çıkar. ablamın gidebileceği yerlere gidicektim. Ilk önce deniz kenarı sonra babamın mekanı en son ise çocuk parkı. Çocuk parkına vardığımda bir ciftin kavga seslerini duydum. Hemen ağaç arkasından onları izlemeye başladım. Beklediğim gibi. ablam ve babam kavga ediyorlardı. Bebek hakkında kavga ediyorlardı.
Min sang
Acil bir şekilde odasına çağrıldığım babamın yanına gidip 90 derece eğilerek "ben geldim babacım istediğiniz birşey mi vardı?"Evet doğru. Babamın yanında olduğum sürece ona karşı "saygı kuralı" nı kullanmam gerekiyordu.
"Karnın.
"E..efendim?"
Iyice büyüyen karnıma işaret etti.
"Bebek. O bebek yaşayamaz."
Duyduklarımda gözlerim dolmuştu.
"Babaaa sana oğlumu vermeyeceğim unut bunu!!"
"Hop! Saygı kuralına noldu?"
"Bırak şimdi saygı kuralını! Sana oğlumu vermiycem!"
"Vermezsen ben alırım!". Bunu demesi ile ben olduğum yerde öylece kaldım. Sonra arkasını dönüp gitti. Oğlumu ne olursa olursun koruyacağım. Çünkü o sugadan kalan tek şeyim. Onu koruyacağım. Babamın odasından çıkıp binanın etrafında dolaşmaya başladım.
Beakhyun
Duyduklarım ile gizli birşekilde ablama yardım edeceğime söz verdim.Ama önce min hunu arayıp olanları anlatmam gerekiyordu. "Ola sevgilim?"
"Efendim sevgilim"
"Min hun ablamı korumam için yardımına ihtiyacım var"
"Tabi aşkım söyle ne yapmam gerek? Ben yaparım"
"Yaa aşkım iyiki varsın yaa beni büyük bir yükten kurtardın"
"Yaah sakin sanki herşeyi ben yapıcam sende yapıcaksın! Aish!"
"Evet bende yapıcam merak etme"
"Tamam ozaman"
"Şımdı şunu yapıcaksın......"
"Tamam anladım"
"Hadi göriyim seni canım sevgilim"
:arama sonlandırıldı:
hemen ihtiyacım olucak şeyleri çantama sokuşturup evden çıktım Evden çıkar çıkmaz ablamı en son gördüğüm parka gittim. Ablamı düşünceli bir şekilde parktaki bankta oturduğunu görür görmez min hunu aramak için telefonumu çıkarttım.. -Sevgilim💗
Aranıyor--
"Başlayabiliriz"
"Tamam"
-arama sonlandırıldı-ablamın ayağa kalkmasıyla birlikte onu takip etmeye başladım. Maskemi yüzüme geçirip şapkamı iyice aşağıya indirdim. Arkasından yavaş adımlarla ilerlemeye başladım. Yolun sonuna geldiklerinde hemen yandaki ağacın arkasına geçip beklemeye başladım.
"Hanım efendi karşıdan geçmenize yardımcı oluyım"
"Ah teşekkür ederim"
Birlikte karşıdan karşıya geçmeye başladıklarında arkalarından yola devam etmeye başladım. "Tanışmaya nedersin yaşıt görünüyoruz" der min sang. "Peki olur. Ben min hun ve yalnız yaşıyorum" der ve gülümser. "Hmm bende yalnız yaşıyorum" dedi ve min hun a buruk bir gülümseme attı. "Aa şansa bakın ama artık ben varım! Yani yanlız değiliz ger ikimizde! Umarım iyi anlaşırız!"
"Umarım". Plan tamda istediğim gibi işliyordu. Bebek doğana kadar böyle devam etmesini umuyordum. Yolumu değiştirip evime doğru yol almaya başladım. Cebindeki telefonu alıp min hunu aradım.
"Alo?"
"Bebek doğana kadar böyle devam et harika gidiyoruz"
"Ablanı sevdim gerçek arkaş olsam sorun olurmu?"
"Olur ama ağzından birşey kaçırmamaya dikkat et"
"Tamamdır sonra görüşürüz seni seviyorum"
"Bende seni"
Aramayı sonlandırdıktan sonra umutla gülümsedim ve yola devam ettim. Evden suga hyung için bitkaç parça kıyafet alıp yanına gidecektim. Olanları anlatmak için can atıyordum. Evden birkaç parça kıyafet alıp çıktım ve hastanenin yolunu tuttum. Maske terlettiği için yüzüm Terden ıslaktı bu yüzden yüzüme vuran rüzgarla titriyordum. Acale edip hastaneye girdim ve suga hyungun odasına doğru yol aldım. Yaptıklarımı duyunca gururlanmasını ve mutlu olmasını umuyordum. Ben yaptığımdan memnundum ve suga hyungunda memnun olucağından emindim.Umarım beyenmişsinizdir!
Hepinizi çok seviyorum!
Ve bu bölümüde en yakın arkadaşım secekook a adamak istiyorum!
Özlettin be kız!Hepinize güzel kpoplu günler (geceler aslında nxnsnsjdj)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim tatlı serserim 1 (Düzenlenmiştir)
Fanfiction"Sang-ah!" "Hm" "Sen benim kader ikizimsin.."