"Sen benim karşıma çıkan en güzel mucizesin"......
Anne olduğuma inanamıyordum. Ama bir bölümü atladığımızdan mutlu hissetmiyordum. Hamile olduğumu öğrendiğim günden 1 hafta geçti. Karnım hafif şişmişti. Ve evlenmemiz gerektiğini daha yeni anladık. Biliyorum aptallık ettik!. Babam başıma adam dikmişti oyüzden etrafta rahat dolaşamıyordum.
3 gün önce~~
"BIRAK BENI!!!". Bir adam beni sürüklüyordu. Bense çaresizce yardım çığlıkları atıyordum. Suga işteydi. Ve telefonum elimden alınmıştı. Kungfum vardı ama bebeğe zarar gelir diye birşey yapmak istemiyordum. Zar zorda olsa elimi kurtarıp adama tokat atım ve telefumu aldım. Hemen sugayı aradım. "SUGA YARDIM ETTTT!!!!!" Diye bağrıyordum.
Suganın ağzından~~
Yine hunharca çalışıyordum. Türkçem iyice gelişmişti ve artık rahat konuşabiliyordum. Birden telefonum çaldı ve dışarı çıkıp isme baktım. Min sang arıyordu. Hemen açtım. "SUGA YARDIM ETTTT!!" NE OLDUĞUNU ANLAMAMIŞTIM. "NOLDU SANG-AH !!! SEVGILIM NOLDU?!?!?" diye cevap verdim. O sırada koşma sesleri geliyordu. Arkadan bir adam sesi duydum. "GEL BURAYA!". "AHHHHH SUGA LÜTFENN!!" . "NERDESIN!!!???" "BIZIM EVIN.......ARKASINDAKI YOLDA!!". Dediği gibi çıtırtı sesleri geldi ve konuşma kapandı. Ne yapıcağımı bilmiyordum. Hemen dükkandan çıktım ve koşmaya başladım. Sang-ah nın söylediği yere gittiğimde. Yerde yatıyordu. Onu öyle yine göremezdim. Hayır göremezdim. Hemen yanına koştum ve kucağıma aldım. Allahtan kan man yoktu . Bu içimin biraz olsun rahatlamasına yardımcı oldu. Koşarak hastaneye gittim. Ve sang-ah yı muayine odasına götürdüler. 10 dk sonra içeri girmem izin verdiler. "Sevgilim iyimisin?".
"Evet iyiyim" dedi ve bana sarıldı. "Suga... babam peşime adam dikmiş". Dedikleriyle yok olmuş endişem yine yerini almıştı. "Nasıl yani!?" Çok endişeliydim. "Bundan sonra yanımdan ayrılmıyorsun" dememle "peki demesi bir oldu. Gülümsemiştim ve oda gülümsemişti. 1 saat sonra hastaneden çıktık ve eve gittik. "Sevgilim".
"Hm"
"Seni çok seviyorum"
Dediğiyle birlikte kızarmıştım. Ve dudaklarına yapıştım. "Bende seni".....Geç geldiği için özürlerimi diliyorum. Mianhamnida! Ve kısa olduğu için yine mianhamnida!
Umarım beyenmışsinizdir!!
Hepinize kpoplu günler!!😗❤😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim tatlı serserim 1 (Düzenlenmiştir)
Fanfiction"Sang-ah!" "Hm" "Sen benim kader ikizimsin.."