Próbáltam úgy kijönni a fürdőszobából, hogy Chan Yeol ne vegyen észre.
Hát nem sikerült.
Ott állt az ajtóban és kajánul mosolygott.
Azthittem azonnyomban nekem esik és levetköztet, de ehelyett csak belépett mellettem a fürdőszoba ajtón úgy, hogy majdnem fellökött.
"Ya! Nem férsz el?" de már nem hallotta, vagy nem akarta, mert nem érkezett rá válasz.
Anyát egyedül találtam a konyhában, ezért odamentem hozzá.
"Anya, apa hol van?" kérdeztem.
"Ó kislányom, hát dolgozik. Nekünk nincs ám nyáriszünet."mosolyodott el. "Jut eszembe! Nekem is nem sokára mennem kell, de Chan Yeol marad. Remélem nem zavar, hogy egy ideig nálunk fog lakni... "
"Nem... De igazából miért is fog egy ideig nálunk lakni?" tettem fel a rég megfogalmazott kérdést.
"Tudod kicsim Chan Yeol-nak az utóbbi időben rengeteg problémája akadt. Nem igazán tudta őket megoldani, illetve feldolgozni. Inni kezdett és eléggé elhagyta magát, ezért édesapád úgy gondolta, hogy egy ideig jobb lenne, ha a szárnyaialá venné. Hisz megiscsak a testvére valamennyire annak ellenére, hogy nem egy vér folyik az ereikben. "
Ezen eléggé meglepődtem. Az iskolában ennek semmi jelét nem mutatta.
Vagy csak én nem vettem észre.
Mindig mosolygott, kedves volt mindenkivel.
Velem is.
Most pedig, mintha egy teljesen más embert látnék.
Hol van az, akibe én beleszerettem?
Valószínűleg az csak egy saját magam által megalkotott herceg volt.
Mégis... Jó lett volna, ha igaz.
Viszont felfigyeltem valamire...
"Anya, mit nem tudott feldolgozni Chan Yeol?"
"Kicsim, ő elvesztette a... " nem tudta befejezni mert a férfi pont ezt a pillanatot választotta, hogy kilépjen a fürdőből.Később anya is elment dolgozni, így egyedül maradtam Chan Yeol-al.
Ő az asztal túlfelén újságot olvasott, én pedig a másik oldalon turmixot ittam és közben őt bámultam.
"Muszáj engem bámulnod?" tette fel a kérdést.
"Omo! Hozzám szóltál! " válaszoltam flegmán.
"Mert idegesítő vagy. Ne bámulj."
Ezzel fogta magát és kiviharzott a bejárati ajtón.
Gondolkoznom sem kellett,összeszedtem magam és a nyomába eredtem.
Körülbelül jó félórát sétálhattunk.
Szerencsére nem vett észre.
Egy temetőben kötöttünk ki.
Mi a francért jött egy temetőbe?
Csak sétált, sétált éGondoskodó
majd megállt egy sír előtt.Ahn Hye Soo
Gondoskodó testvér, odaadó lány és szerető menyasszonyCsupán ennyi volt a sírkőre írva.
Chan Yeol szinte összerogyott előtte és keservesen sírni kezdett.
YOU ARE READING
THE SECRET APPLE (Exo-Chanyeol ff.~)~befejezett
FanfictionPark Cho Rin régóta szerelmes, egy olyan emberbe, akit alig ismer. De mi történik, ha megismeri? Vajon akkor is szeretni fogja? Viszonozzák e majd esetleges érzelmeit? Ha igen, akkor együtt lehetnek e? " A tiltott gyümölcsöt mindenki édesebbnek...