8

285 39 1
                                    

"İki çilekli dondurma lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İki çilekli dondurma lütfen." Kyungsoo verilen siparişi arkasında dondurma kaplarının yanındaki Jongin'e iletti. Onu bilerek arkaya göndermişti. Çünkü gelen her kız müşteri ona yiyecek gibi bakıyordu. Lütfen Kyungsoo kıskanç bir adamdı.

Jongin elindeki dondurma külahını kıskanç sevgilisine verip gülümsedi. Onun bu küçük kıskançlıkları çok sevimliydi. Müşteriler gittikten sonra uzanıp yanağına sulu bir öpücük kondurdu. Kyungsoo kocaman sırıtırken söylendi. "Şunu herkesin içinde yapmasana." Ancak halinden oldukça memnun gibiydi.

Onlardan uzakta ellerinde fıskiye aparatlı hortumlarla oturan Sehun ve Luhan ikilisi de onlara bakıyordu. Sehun onları yüzündeki güzel gülümsemesi ile izlerken Luhan'da onu izliyordu. Sehun bundan habersiz... Neden sonra aralarında ki sessizliği Luhan böldü.

"Sehun-ah," Sehun başını çevirip ona baktı. Luhan yüzü kızarırken başını öne eğip bakışlardan kaçmıştı. "Baekhyun ve benim aramda kim sana çıkma teklifi etsin isterdin?" diye sordu.

Sehun soru karşısında neredeyse küçük dilini yutacaktı. Gözleri yuvalarını zorlayarak açılırken nefesi içine kaçmıştı sanki. "B-ben... Bu aniden..." Luhan yüzü normale döndüğünde başını kaldırıp uzun olana baktı.

"Kim?" tekrar sorduğunda Sehun beyninin durduğunu hissediyordu. Elbette Luhan etsin isterdi. Ancak bunu ona söylerse... Hem bu soruda nerede çıkmıştı ki?

"Ka-karar veremedim." Diye mırıldandı Sehun. Luhan genişçe gülümsedi.

"Söyle gitsin. Merak etme alınmam." O sırada yanağına değen soğuk şişe ile yerinde sıçramıştı Luhan. Chanyeol muzip gülümsemesi ile şişeyi uzattı. "Soğuk içecek servisi."

Luhan şişeyi eline aldığında Chanyeol Sehun'un yanına gelip kolunu omzuna attı. Luhan'a göz kırpıp sordu. "Ya sen, Luhan? İkimiz arasından kime çıkma teklifi ederdin?"

Luhan az önce Sehun'un verdiği gibi bir tepki verince Chanyeol sırıttı. "Gördün mü?" sonra da bir şey olmamış gibi yürüyüp gitti dev olan. Sehun kendisini kurtaran Chanyeol'a tebessümle baktı.

"Cevabı duymak isterdim. Luhan kime teklif ederdi acaba?"

.....

"Söylesen iyiydi be bücür." Chayeol muzipçe karşısında oturan Luhan'ın omzuna bir yumruk attı. " 'Sana teklif etmek isterdim Sehun-ah...' demeliydin."

"Aşık olmasam bile mi?" Luhan'ın sorusuyla Chanyeol sırıtmayı bırakıp ciddiyetle ona baktı.

"Ona aşık değil misin?"

"Aşık olsam iyi olurdu değil mi? Ama pişman olmak istemiyorum." Dedi Luhan başını öne eğip derince nefes aldı. Yüzünden üzgün olduğu görülüyordu.

"Pişman olmaktan kastın ne?" Chanyeol yanına oturup bir elini kısa olanın omzuna koydu. Ona elinden geldiğince yardım etmek istiyordu.

"Birçok yanlış seçim yaptım Chan ve hepsinden bin pişmanım." Luhan başını yana çevirip Chanyeol'a bakmıştı. "Mi Cha ile çıkmam gibi. Bu Sehun'un başına birçok dert açtı. Birini incitmekten korkuyorum."

What If I Said "Don't Go!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin