Bu kitap, en sevdiklerime yazılmıştır. Ölü papatyalar kraliçesine, en kusurlu orkideme, avcıma, dakikaları yöneten kadına, kardeşime.
Tanıtım filmini izleyerek başlamanızı öneririm.
13-21-18-4-5-18
"Charlie, tatlım, birkaç çalı çırpı bulur musun? Hava kararıyor, barbeküyü yakmalıyız."
Annesinin yumuşak sesiyle kozalak toplayan çocuk başını kaldırdı. En fazla 8 yaşında olan oğlan çocuğu başını hızlıca sallayıp, piknik alanının orman tarafına doğru koştu.
Minik ayakları karşısına çıkan sert topraklara bazen dayanamıyor ve sendeliyordu. Kahverengi büyük gözlerini ağaçların diplerinde gezdirdi. Aradığı şeyi bulamadı, ilerledi ve ilerledi.
Gittikçe huzurlu piknik ortamından ayrılıyordu, ormanın karanlık ve görülmeyen kısmına doğru gitti. Giydiği beyaz spor ayakkabılarının kirlenmesini umursuyor gibi değildi, düşündüğü tek şey kızarmış bifteklerin yanında patates kızartmasıydı.
Birkaç dal parçası toplarken televizyonda dinlediği şarkıyı söylüyordu.
"Baba parmak, baba parmak neredesin? ... Buradayım, buradayım ne yapıyorsun?"
Sesi ormanda bir ninni gibi yankılanıyordu. Başparmaklarını oynattı çocuk.
"Anne parmak, anne parmak neredesin? ...Buradayım, buradayım ne yapıyorsun?"
Başparmakları ve işaret parmağını aynı anda oynatırken artık düşündüğü şey şarkının devamıydı.
"Kardeş parmak, kardeş parmak neredesin? ...Buradayım, buradayım ne yaptın?"
Artık düşündüğü tek şey şarkının ne güzel olduğuydu. Sıra yüzük parmağına gelmişti fakat çocuğun kafasına çarpan sert cisimle şarkı yarıda kesiliverdi.
Kafasına çarpan rugan ayakkabılarla kafasını kaldıran çocuk, şokun ardından çığlık çığlığa ormanın çıkışına koştu.
Geride bıraktığı şey, ruhları bedenlerinden çekilmiş; yüzük parmakları kesik bedenlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imperfect Trail
Mystery / ThrillerGizem/Polisiye. Bir toprak, ölürken izlediği onca bedenin vermiş olduğu vicdan azabıyla kan kokar mıydı? Kusurlu bir izin vermiş olduğu kurtarış biçimi, kaç kişiyi haklı çıkarabilir? Kaç kişi ağlar sana, kaç katil gözlerinin içine bakarak öldürür...