NOT

77 31 46
                                    

Bütün okuyucularıma merhaba demek istiyorum.

Nasılsınız?

Buraya birkaç sitem ve bir şeyleri açığa kavuşturmak için geldim. Bu ilk ve son notum olacak, final notu hariç. Bir şeylerden haber vermeye geldim ayrıca.

Öncelikle kitabın isminden, karakter isimlerinden ve yerinden bahsedelim.

Önceki kitabımda da böyle bir not yazmıştım buraya da yazmak istiyorum. Bu sabah aldığım eleştiri beni sinirlendirmedi, yanlış anlaşılmasın. Eleştirilere sinirlenilmez; sadece bunu yazma gereği duydum diyelim.

Hikayenin konusu FBI (Federal Soruşturma Bürosu) ajanlarının ele aldığı cinayeti sizlerle birlikte çözmesidir.

FBI nedir? Nerede geçer?

FBI kısaca Amerika Birleşik Devletleri'nin iç istihbarat ve güvenlik gücü demektir. Amerika. Yani bu olayı Türkiye'de geçiremem değil mi?

Benim hayallimde Reggie bir Amerikan vatandaşı. Türkiye'den bir karakter yapmak istemedim.

Eğer bu sizi rahatsız ediyor ise, okumayabilirsiniz. Bildiğim çok iyi bir şey var ki eğer bilinen yazarlar böyle bir kitap çıkarsaydı bu kadar tepki almazdı.

Gelelim ismine.

Imperfect Trail, Kusurlu İz. İkisi benim gözüme çok farklı geliyor ve ismini değiştirmeyeceğim. Okurlarım, sizin bu konu hakkındaki düşünceleriniz neler?

Kısaca anlatmak istediğim şey budur. Yani bu bir eleştirmek için kusur değildir. Eleştirilmesi gereken şeyler bence yazım  yanlışı, imla kuralları, akıcılık, kapak, tanıtım tarzı şeyler olmalıdır.

İkinci konuya geçelim.

Bir yayımevinden teklif almadım, almayacağım da. Bu kitap benim için çok değerli. Bu yüzden dijital bir matbaa ile anlaşıp, yaklaşık 15 tane bastırmayı düşünüyorum. Kendime, arkadaşlarıma.

Eğer final bittikten sonra kitaptaki özel paragrafları okuyup, benimle dost olmak istiyorsanız her şekilde konuşabiliriz. Hediye olarak göndereceğim kişiler kafamda belli bile.

Her neyse, umarım bir şeyleri anlatabilmişimdir. İyi günler, sağlıcakla.

Tueur.

Imperfect TrailHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin