Chapter 8 - Vince

284 15 3
                                    

Een hand op mijn onderrug deed me opkijken.

"Vince?..", hoorde ik.

Mijn tanden klapperden en mijn benen voelden zwak, alsof ik elk moment zou inzakken.

"Het spijt me. Ik kan niet zo goed tegen een beetje kou.", antwoordde ik en ik hoorde de trilling in elk woord dat ik zei.

"Het is oké. Een warme douche zou helpen.", zei hij stil.

Ik lachte en hoorde dat hij dat ook deed.

"Ga je dan mee?", vroeg ik en stond recht. Ik draaide me om en zag zijn ogen groot worden.

"Uhm...", stamelde hij. 

"Oh, je bent geen homo. Ik snap het. Sorry.", zei ik somber en liep langs hem de kamer uit. 

Hij kwam me achterna en pakte mijn pols beet.  Ik draaide mijn hoofd en keek recht in zijn ogen. Ze waren lichtbruin met rond zijn pupil een soort gouden schijn. 

"Jawel. Of toch, ik denk het.", mompelde hij.

Ik knikte kort en wrong mijn pols los uit zijn greep. Ik legde mijn handen op zijn heupen en trok hem wat dichter naar me toe. Hij hield zijn hoofd een beetje schuin en keek ongemakkelijk naar zijn schoenen. Hij bloosde.

"Oh honey, you are so adorable.", zei ik met een glimlach.

Hij keek naar me. Ik kende hem nog niet lang, en verre van goed maar op deze manier had ik hem nog nooit gezien. Breekbaar en zacht, niets van wat ik had gezien in het koffiehuisje waar hij werkte. Oké ja, nog steeds onderdanig, maar toch. Hij zag er altijd verschrikkelijk stoer uit met die muts en het warrige kapsel. Nu was die muts iets geworden wat hem alleen maar schattiger maakte.

"Vince, ik...", zei hij stil en hij likte zijn onderlip.

Ik plaatste mijn hand onder zijn kin en wreef met mijn duim over zijn volmaakte lippen. Ik leunde naar voren en drukte mijn mond op de zijne. Ik gloeide van binnen. Het voelde zo goed, zo perfect. Hij zoende me terug en ik liet mijn tong tussen zijn tanden glijden. Ik wou voor altijd bij hem blijven. Voor altijd. 

Die gedachte werd abrupt verstoord toen hij me wegduwde.


A/N:

Beetje kort, sorry!!! Ik wou het spannend houden, hehe ;) Ik hou zoveel van dit koppel. #TeamVethan ??? Niet de beste namen om een shipnaam mee te maken. Oeps.

En zoals ik had beloofd de plattegrond van Vince z'n kamer.

Ik heb m'n best gedaan, maar het is zoals je ziet niet mn beste kant. Verzin er zelfs maar een beetje decoratie bij. En een extra raam, haha.

 En een extra raam, haha

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Verslingerd met jou [BxB] ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu