12.
Ik kwam slaperig de woonkamer binnengelopen. Het was inmiddels al zaterdag en het voelde alsof ik de hele week geen snars had gedaan. Mijn zusje Megan was een of andere realityshow aan het kijken op de televisie.
"Megs. Ontbijt?", geeuwde ik.
"Ook goeiemorgen, en ik heb al", zei ze en ze hief een witte kommetje op van haar schoot zonder me ook maar één blik te gunnen.
Ik liep vermoeid naar de keuken en gooide wat cornflakes in een kom met wat melk. Ik ging naast mijn kleine zusje op de bank zitten en keek haar even aan. Ze zag er nog best jong uit, - wat ze natuurlijk ook was - maar ze was toch al 15. Haar blonde haren dansten vrolijk om haar hoofd toen ze haar hoofd draaide en in mijn ogen keek. Ze leek heel erg op mij, maar dan de vrouwelijke versie. Ik zou echt niet weten wat ik zonder haar moest.
"Klaar om 19 te worden?", piepte ze.
"Hmja", antwoordde ik met volle mond.
"Haha! Ik mag toch ook wel naar je feestje komen, hé?", giechelde ze.
"Je bent amper 15, Mags. Wat denk je dat je daar gaat doen?", zei ik streng.
Haar mond zei niets maar haar ogen spraken genoeg. Ze keek me boos aan en zette toen de televisie uit.
"Ik ga douchen. Stik maar in je cornflakes, broertje van me.", snauwde ze toen en ze gaf me een neppe glimlach.
Ik rolde met mijn ogen en nam nog een hap van mijn cornflakes. Ik ontgrendelde mijn gsm en zag dat ik een berichtje had.
from: Rosita
Hé babe. We wachten op uitnodigingen voor je feestje! xx
Ik tikte met mijn vingers op het scherm en stuurde een berichtje terug.
to: Rosita
Waarom snapt niemand dat ik geen 19 WIL worden? ;) xx
Het was al bijna 12 uur. Ik wist dat ik lang sliep, maar zolang had ik nog nooit geslapen. Ik had het gevoel dat ik vandaag iets moest doen, maar ik er schoot me niets te binnen. Ik at mijn cornflakes verder op en ging toen naar boven. Ik legde een outfit klaar en nam me voor om te douchen. Ik oefende nog even op mijn piano en ging toen naar de badkamer.
*Klop klop*
"Megs, ben je bijna klaar?", zei ik door de gesloten deur heen.
Ze deur vloog open en een hoop stoom vloog in mijn gezicht. Ik wapperde het weg en zag mijn zusje in de deuropening staan met een handdoek rond haar druipende lichaam.
"Jep, your turn!", lachte ze en liep naar haar kamer.
Het warme water voelde zalig op mijn naakte lichaam en ik begon een liedje te neuriën.
"When your tears roll down your pillow like a river, i'll be there for you!", zong ik Troye Sivan achterna.
"Hé Vinnie?" "Ja?" "Mag ik naar de stad gaan met een paar vriendinnen? Gewoon winkelen en zo?", riep Megan naar boven.
"Tuurlijk joh, veel plezier kleintje.", riep ik terug en ik hoorde haar vertrekken.
A/N:
I'm in freaking America!!!!
JE LEEST
Verslingerd met jou [BxB] ✔️
RomanceDUTCH! COMPLETED! hoogste rang: #2 in WattyPride - 27/07/2018 [Hou je van me? - Tuurlijk, ik ben helemaal verslingerd met jou.]