Chapter 24 - Ethan

230 15 12
                                    

A/N: Just saying, de volgende paar stukjes zijn pov Ethan. Don't you want to know more about Mystery Guy? Hehe.

"Het is soort van uit met mijn soort van vriendje."

"Nou, dat klinkt vaag.", antwoordde hij.

Ik haalde mijn schouders op. "Vind ik ook."

"Hoe heet je eigenlijk? Ik heb je hier nog nooit gezien.", zei hij toen.

"Dan moet je nieuw zijn op deze school. Ik zat hier altijd op school maar dit jaar... Niet echt, haha.", zei ik. "Oh, en Ethan." Ik stak beleefd mijn hand uit.

Even keek hij ernaar alsof hij nog nooit een hand had gezien maar pakte toen mijn hand en schudde hem. "Kyle. En correct, ik ben nieuw van september."

Hij gooide nu ook zijn rugzak tegen de grond en haalde een hand door zijn korte krulletjes.

"Schuif eens op."

Ik schuifelde wat ongemakkelijk naar rechts en Kyle kwam naast me op de waterbak zitten.

"Gezellig", zei ik en hij lachte.

"Wacht eens, je zei vriendje?", vroeg hij en hij keek naar me door die bril van hem.

Hij was zo dichtbij dat ik zijn sproeten kon tellen. "Ja? Hoezo?", zei ik en ik slikte luid.

"Ben je homoseksueel of zo dan?", vroeg hij. Ik knikte.

"Weet je zeker dat het niet gewoon een fase is?", zei hij doodserieus.

"Oke, doeg.", zei ik en ik sprong van de waterbak af. In zo'n vragen had ik echt geen zin. En al helemaal niet in de mensen die die vragen stelden. Homophobes.

"I'm just teasing you.", zei hij en hij grinnikte. "Ik ben biseksueel. Verrassing."

Ik draaide me vliegensvlug om. "Jij?!"

"Oke, ik zei verrassing maar je hoeft niet zo verrast te reageren. Rustig aan.", zei hij en hij rolde met zijn ogen.

Ik klom weer op de wc en hij sloeg een arm om me heen. "Wat is je ergste homo ervaring?", giechelde hij.

Ik begon te lachen. "Dus... Ik was 15 toen ik voor de eerste keer naar een homobar ging. Ik weet het, super jong. Anyways. Ik had een leuke gast ontmoet die amper 2 jaartjes ouder was. Ik had hem verteld dat ik 15 was en hij was er oké mee. Dus uiteindelijk gingen we zoenen en het leek echt alsof ik een wasmachine kuste. Ik kan nog steeds niet vatten hoeveel speeksel hij in zijn mond had.", vertelde ik enthousiast.

"Jakkes.", zei Kyle en hij trok een vies gezicht, "Ik beloof dat ik geen wasmachine ben."

Zei hij dat nu echt? Was deze prachtige jongen vrijwillig met me aan het flirten? Ik probeerde cool te blijven maar mijn hart ging te keer aan een snelheid van 100 km/uur.

"Dat wil ik nog wel eens zien dan.", zei ik flirterig.

Het volgende moment drukte hij zijn lippen op de mijne.


Hij was inderdaad geen wasmachine...

Verslingerd met jou [BxB] ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu