"Ethan... Ethan, stop.", zei Kyle nog half in de kus.
"Hmm? Wat is er?"
"Kijk, ik wil geen rebound of zo iets zijn.", zei hij en hij ging wat rechter zitten.
"Ben je niet.", zei ik en ik boog weer naar hem om hem te zoenen.
"Heus niet?", vroeg hij.
"Heus niet."
Hij legde zijn hoofd op mijn schouder en wreef over mijn bovenbeen. In mijn hoofd was ik compleet ergens anders. Ik deed mijn best om bij Kyle te zijn, maar in gedachten was ik bij Vince. Ik zag Kyle niet als een rebound, of om Vince jaloers te maken. Hij was echt leuk. Maar Vince was toch net iets leuker. Hij zoende toch net iets beter. Hij was toch net iets knapper. Mijn gedachten-bel werd doorprikt door iemand die op de deur klopte.
"Hé, homo. Wie o wie doet zijn grote boodschap.", zei iemand. Vince.
Mijn gezicht betrok en Kyle keek me niet begrijpend aan. "Wa...", fluisterde hij, maar ik legde mijn wijsvinger op zijn lippen. Hij knikte kort.
"Ik kan ook over het muurtje kijken, misschien eventueel wat foto's maken?", praatte Vince verder.
Kyle's ogen werden groot en hij schudde bang zijn hoofd. Ook mijn hart begon sneller te slaan bij de gedachte betrapt te worden met Kyle door mijn soort-van-ex-vriendje. Op dezelfde dag dat het soort van uit was.
"Joehoe? Is daar iemand?", zei Vince plagerig. Ik had geen idee dat hij ook zo'n soort kant bezat. Ik haatte pestkoppen.
Opeens kreeg ik een idee. Ik pakte de pen die in mijn jaszak zat van toen ik bij meneer Harris de vragenlijst aan het invullen was. Ik schreef snel iets op mijn hand. 'Idee, blijf hier.' Hij knikte weer.
Ik hees mijn rugzak op mijn schouder deed de deur open. Ik stapte naar buiten en deed de deur weer dicht voor Vince ook maar een glimp van Kyle kon opvangen.
"Oh, jij bent het. Sorry, ik wist niet...", stamelde Vince en die domme grijns was al snel van zijn gezicht verdwenen.
"Ja, je wist het niet. Ik zie je wel weer.", zei ik zelfverzekerd en ik wandelde weg.
Het geluid van voetstappen achtervolgde me. "Ethan, alsjeblieft. Geef me nog een kans."
Ik draaide me met een ruk om. "Weet je, misschien moet je eerst eens beslissen of je die kans eigenlijk wel wilt. Denk je niet? Ik ben je getwijfel helemaal zat. Hit me up when you worked things out."
JE LEEST
Verslingerd met jou [BxB] ✔️
RomanceDUTCH! COMPLETED! hoogste rang: #2 in WattyPride - 27/07/2018 [Hou je van me? - Tuurlijk, ik ben helemaal verslingerd met jou.]