Chapter 13 - Ethan

255 18 4
                                    

13. Ethan

Ik wandelde net de oprit op toen de deur openging en een meisje tevoorschijn kwam. Ze schrok en wilde even terug naar binnen gaan. 

"Is Vince thuis?.. We, euh... Hebben samen een project op school.", stamelde ik. Ik wist niet wat ik tegen haar moest zeggen of wie ze was. Wie weet was ze zijn vriendin wel.

"Ja hoor... Hij is even aan het douchen maar je mag wel in de woonkamer wachten als je wil.", zei ze twijfelachtig. 

Ik knikte dankbaar en stapte voor de tweede keer in mijn leven het immens grote huis is. Ik nestelde me in de zwarte, stoffen bank en trok een kussen op schoot. Ik schrok van de lapjeskat die tegen mijn benen kwam strelen met haar pluizige lichaam en probeerde het beest weg te jagen. Toen het niet echt lukte, stond ik op en ging zo stil mogelijk naar boven. Hij was gitaar aan het spelen, meende ik toen ik op de eerste verdieping aankwam. Ik bleef even staan om te genieten van de melodie. Opeens begon hij te zingen en het werd alleen nog mooier.

"Stop your crying baby, it's a sign of the times. We gotta get away from here.", klonk het. 

Ik klom nu ook de tweede trap op en opende zag de deur. Gelukkig zat hij met zijn gezicht naar de muur dus ik kon hem verrassen. Hij zat op zijn bed met een grote cognac-bruine gitaar op mijn benen en hij zong rustig verder. 

"We will be alright.", zong hij toen. Ik zong het liedje mee in mijn hoofd en ging rustig zitten op het bed.

Hij zat met zijn rug naar me en ik ging op mijn knieën vlak achter hem zitten. Ik rook zijn aftershave en shampoo. Ik bleef gewoon zitten om het moment niet te verpesten en pas toen hij de laatste regel van het lied uitsprak kwam ik dichterbij en duwde mijn lippen in zijn nek. 

Ik voelde hoe zijn lichaam reageerde en precies wist wie ik was. Hij kreunde zacht gooide zijn hoofd naar achteren. Hij greep mijn nek vast en beet op zijn lip. De gitaar viel met een vreemd, hol geluid op de grond en hij draaide zich om zodat hij boven op me kwam te liggen. 

Ditmaal kust hij in mijn nek en een rilling liep over mijn rug. Toen ik met mijn hand door zijn blonde haar haalde, zag ik de goosebumps op mijn armen staan. Ik zuchtte van genot toen hij mijn mondhoek kuste.

"Vinnie, heb je wat geld voor mij?", werd er naar boven geroepen.

Verslingerd met jou [BxB] ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu