Vocea Chiarei o facu pe Sabrina sa sara imediat in picioare, rosie de rusine.
- Tarfa ce esti - striga Chiara, apropiindu-se de ea.
- Chiara termina - spuse el, incercand sa se ridice.
- Sa termin! Tu te auzi ce spui? Cum sa termin cand profitoarea asta este peste tine, si tu nici macar atat bun simt nu ai sa o indepartezi, stiind ca esti logodit.
- Te rog, hiade sa discutam ca oamenii maturi, si nu mai striga ca te aude tot spitalul.
- Nu are decat sa ma auda. Nu tolerez astfel de comportament, Mario. Ma auzi? Nu tolerez - scuipa ea cu venin cuvintele.
In tot acest timp, Sabrina statea cu capul in pamant, incapabila sa il ridice. Era vina ei, nu trebuia sa se arunce asa in bratele lui.
- Crezi ca nu imi dau seama de ce se intampla? - o intreba ea. Nu sunt atat de proasta sa cred ca Mario a inceput asta. Este mai mult ca evident ca te-ai aruncat in bratele lui, intr-o incercare disperata de a te face remarcata ca femeie. Dar stii ce? Niciodata nu vei fi indeajuns de femeie pentru un barbat ca si Mario. Nici asa invalid.
Fiecare cuvant era ca o sageata otavita in inima ei. Stia foarte bine ca nu era genul lui de femeie, si niciodata nu va fii. Se simtea vinovata, stiind ca, Chiara avea dreptate. Nu se va putea ridica niciodata la nivelul lui. Ea era doar o biata orfana pe cand el era un barbat bogat si influient.
- De data aceasta va trebui sa alegi, Mario - spuse Chiara cu lacrimi de crocodil in ochi. Ori o arunci in strada pe aceasta sarantoaca si profitoare, ori plec eu pentru todeauna.
Sabrina ramase impietrita la auzul cuvintelor ei. Cu aceste doua optiuni stia foarte bine pe cine va alege. Nu mai era un secret pentru ea, stiind ca nu va fi ea cea aleasa. Niciodata nu se va putea ridica la nivelul Chiarei.
- Deci, alege.
- Stii raspunsul meu - replica el.
Acelea au fost ultimele cuvinte pe care Sabrina le auzi inainte sa paraseasca incaperea.
Iesi din spital cu lacrimi in ochi, si se urca in masina. Nu mai avea ce sa faca aici. El alesese, iar Chiara reusise pana la urma sa o indeparteze definitiv de el. Acum nu o mai retinea nimic aici. Nu mai avea nici un motiv. El era bine si in curand se va casatori, iar ea va trebui sa dispara din peisaj. Trebuia sa plece si sa inceapa o noua viata departe de cei care o ranisera, departe de barbatul pe care il iubise atatia ani in secret.
CITEȘTI
Sabrina
RomanceMario Martinez isi dorea in continuare o sotie si copii in ciuda accidentului care il impiedica sa mearga din nou. De aceea ii propuse Sabrinei Lakewood o casnicie de convenienta. Ea de asemenea isi dorise din todeauna un copil, si era de ani buni i...