In dimineata urmatoare Sabrina se trezi destul de tarziu. Deschise incet ochii, iar un val de lumina o facu sa ii inchida inapoi. Isi aduse aminte de noaptea trecuta si se inrosi toata. A fost a lui. Se daruise pentru prima data unui barbat. Si nu oricarui barbat. Se daruise lui Mario. Se ridica lenes din pat , si cu pasi marunti se indrepta spre baie. O ora mai tarziu statea in fata dulapului nestiind cu ce sa se imbrace. Dupa cateva minute de analiza a garderobei, se hotara sa imbrace o pereche de pantaloni albi si cu un maieu negru cu spatele din dantela. In picioare isi lua o pereche de balerini, iar parul si-l prinse intr-un coc lejer, iar ca machiaj opta pentru unul discret. Se mai uita odata in oglinda, apoi iesise din camera. Ii era groaza sa dea ochii cu el, mai ales dupa noaptea trecuta, insa ea nu era nici o lasa, asa ca impinse usa de la salon si il vazu concentrat in fata laptopului.
- Buna dimineata. Vad ca te-ai apucat de lucru.
- Buna dimineata, printesa. Ai dormit bine azi-noapte?
- Da- spuse ea cu o voce tremuranda, venindu-i in minte imaginile de noaprea trecuta.
- Erai extenuata cand am plecat.
Privirile lor se intalnira, iar ea observa satisfacria din ochii lui.
- Te-ai asigurat tu de asta.
Zambetul lui se largi.
-Nu exista nici un dubiu, ca o sa iti satisfac toate nevoile cand o sa ne casatorim.
Mario avea nevoie sa isi dovedeasca ca inca era un barbat, iar noaptea trecuta asta incercase.
-Mario, nu vei fi fericit . Tu nu vrei sa te casatoresti cu mine.
- Da, da, ai spus si ieri asta, dar eu ti-am demonstrat ca te inseli ,nu?
-Chiara se va intoarce , Mario. Era suparata, dar isi va da seama de greseala ei, iar tu nu vei vrea sa fi legat de o alta femeie cand ea se va intoarce.
- Relatia mea cu Chiara s-a terminat. Si nu fii asa de sigura ca ea a fost cea care a rupt relatia.
- Dar...
- Nici un dar. Tu vrei sa te casatoresti cu mine.
- Si ma rog cine a spus ca vreau.
- Eu o spun.
- Pana nu de mult ma foloseai ca sa o faci geloasa pe ea, sau ai uitat cumva?
- Eu nu am facut asa ceva - spuse el cu ochii mari de surprindere.
- Ba da, ai facut-o.
- Cand m-ai atins in acea zi, stiai ca va veni si va vedea.
- Asculta bine, Sabrina. Daca te-am atins vreodata, a fost pentru ca am vrut eu. Cum poti sa crezi asa ceva. Ma crezi atat de parsiv, incat sa te folosesc?
- Nu - spuse ea cu o voce inceata.
- Bun, sa revenim la problemele noastre.
- Te deranjeaza daca nu vom avea o nunta mare.
- Nu, nu ma deranjeaza.
- Bine. Vreau sa ma casatoresc inainte de a ma intoarce in Spania.
- Mario, tu chiar iti doresti lucrul acesta. Adica pot sa inteleg ca ieri erai afectat de despartire si...
- Afectat? Eu? Nici vorba.
- Uite ce e Sabrina. Ieri ai facut dragoste cu mine, mi te-ai daruit, iar asta implica o mare responsabilitate.
Mario stia foarte bine sa isi joace cartile, gandi ea.
- Multe femei se culca cu barbati fara a fi casatorite.
- Nu si tu.
Asa era. Nu si ea.
- Ce vei face cu sedintele de recuperare?
- Am vorbit deja cu un fizioterapeut si le voi face acasa in Madrid.
- Aha. Bine.
Sabrina cazu pe ganduri un moment.
- Ce te framanta, micuto? - o intreba el bland.
- Mario, o mai iubesti pe Chiara - intreba ea fara ocolisuri. Trebuia sa stie, nu se putea casatori cu un barbat care era indragostit de alta femeie..
- Sentimentele mele pentru Chiara nu sunt problema ta.
- Cum poti sa spui asta? Vrei sa fiu sotia ta, cand tu iubesti o alta femeie? Asta e o cruzime Mario.
- Dar tu ma iubesti, nu-i asa?
- Acum vorbim despre sentimentele tale, nu de ale mele.
- Chiara este trecutul, iar tu prezentul si viitorul. Haide sa nu mai vorbim despre ea, da?
- Tot nu inteleg de ce vrei sa ma casatoresc cu tine?
- Ti-am spus si ieri. Am o varsta, mama asteapta o nora, iar eu vreau copii. In plus de asta noi ne intelegem bine. Si pun pariu ca vei fi o sotie si o mama minunata.
- Vrei sa fiu sotia ta , pentru ca as fi o mama minunata?
El dadu din cap.
- Si pentru ca vei fi o sotie buna. Imi cunosti deja limitele si nu astepti mai mult de la mine decat pot sa iti ofer.
Sabrina ramase pe ganduri. Isi dorise intodeauna sa fie sotia lui, sa fie mama copiilor lui, iar acum avea ocazia sa isi indeplineasca visul de a avea o familie.
Trase aer in piept, si se intoarse spre el.
- Bine, Mario, ai castigat. Voi fi sotia ta.
CITEȘTI
Sabrina
RomanceMario Martinez isi dorea in continuare o sotie si copii in ciuda accidentului care il impiedica sa mearga din nou. De aceea ii propuse Sabrinei Lakewood o casnicie de convenienta. Ea de asemenea isi dorise din todeauna un copil, si era de ani buni i...